طراحی فروشگاه اینترنتی فروش فایل و محصول مجازی

فروشگاه‌های اینترنتی علاوه بر فروش محصولات فیزیکی و به عنوان جایگزینی برای فروشگاه‌های سنتی، می‌توانند برای فروش محصولات مجازی یا محصولات دانلودی نیز به کار روند.

از جمله‌ی این محصولات می‌توان به فروشگاه مجازی کارت شارژ، فروشگاه فایل و فروشگاه ارزهای مجازی مانند بیت‌کوین و … اشاره کرد.

فروشگاه محصولات مجازی و دانلودی

ساخت فروشگاه اینترنتی فایل

سیستم‌های ایجاد فروشگاه اینترنتی از جمله ووکامرس، پرستاشاپ و مجنتو، دارای امکاناتی برای فروش محصولات مجازی نیز هستند. علاوه بر آن سیستم‌های فروشگاهی مختص به فایل نیز وجود دارند که می‌توانند برای ساخت فروشگا‌ه‌های فایل مورد استفاده قرار گیرند و در نهایت در صورتی که نیازهای موجود برای ساخت فروشگاه فایل، با امکانات موجود در این سیستم‌ها همخوانی لازم را نداشته باشد، برنامه‌نویسی اختصاصی فروشگاه اینترنتی گزینه‌ی نهایی است که می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

ساخت فروشگاه اینترنتی کارت شارژ

فروشگاه کارت شارژ یکی دیگر از موارد متداول در میان فروشگاه‌های مجازی است. به دلیل تعداد زیاد مشتریان کارت شارژ خطوط تلفن همراه، تقاضا برای خرید کارت شارژ نیز نسبت به سایر محصولات مجازی بیشتر است.

ساخت فروشگاه اینترنتی سایر محصولات مجازی

انواع دیگری از فروشگاه‌های ارائه کننده‌ی محصولات دیجیتال و آنلاین وجود دارند که از آن جمله می‌توان به فروشگاه‌های ارزهای مجازی مانند بیت‌کوین، و فروشگاه‌های ارائه کننده‌ی الماس بازی‌های آنلاین و فروشگاه‌های ارائه کننده‌ی حساب کاربری سایت‌های علمی و دانشگاهی اشاره کرد.

سفارش ساخت فروشگاه محصولات مجازی

برای سفارش ساخت فروشگاه محصولات مجازی با بالاترین امنیت و کیفیت با ما تماس بگیرید. ما در کنار شما هستیم تا طراحی فروشگاه اینترنتی را با انواع روش‌های موجود از جمله سیستم‌های فروشگاه‌ساز یا به صورت سفارشی و اختصاصی به انجام برسانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱