طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت Joint Venture

موفقیت در کسب و کارهای مدرن به دلیل تخصصی شدن و گسترده شدن پیش‌نیازهای جانبی برای موفقیت به مجموعه‌ای از افراد با تخصص‌های گوناگون وابسته است.

Joint Venture در طراحی سایت

همچنین در کسب و کارهای اینترنتی مانند فروشگاه‌های اینترنتی، علاوه بر زیرساخت‌های تبلیغاتی، تامین کالا، ارسال کالا و پشتیبانی فروش، تخصص کافی در طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، تبلیغات اینترنتی و پشتیبانی آنلاین از جمله پیش‌نیازهای موفقیت به شمار می‌رود.

Joint Venture چیست ؟

در این مدل از شراکت، چند شرکت، مجموعه یا فرد که دارای تخصص‌های متفاوتی هستند، در کنار یکدیگر سازمان یا شرکتی مشترک را ایجاد می‌کنند و با سرمایه‌گذاری و فعالیت موازی، تلاش می‌کنند تا به اهداف تایین شده برای این موجودیت جدید دست پیدا کنند.

در مدل Joint Venture مشارکت در موضوع و پروژه‌ای خاص به انجام می‌رسد و در سایر ابعاد فعالیت‌های طرفین، تغییراتی به انجام نمی‌رسد.

یکی از شناخته‌شده ترین انواع مشارکت انتفاعی، مشارکت شرکت‌های Sony و Ericsson در پروژه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند Sony Ericsson به شمار می‌رود.

Joint Venture در طراحی فروشگاه اینترنتی

روکا با در اختیار داشتن توانایی منحصر به فرد در پشتیبانی فنی و ایجاد زیرساخت‌های فروشگاه اینترنتی، آمادگی دارد با مجموعه‌ها یا شرکت‌هایی که قصد طراحی فروشگاه اینترنتی را دارند، وارد مشارکت انتفاعی شود. جزئیات همکاری و شیوه‌ی تعامل و تصمیم‌گیری در خصوص مسائل و فعالیت‌های پیش رو می‌تواند در مذاکرات پیش از شروع به کار تعیین ابعاد و مشخص شوند.

خدمات قابل ارائه توسط روکا شامل طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای، بازاریابی اینترنتی، سئو و پشتیبانی سایت و محتوایی فروشگاه خواهد بود. سایر بخش‌های مورد نیاز می‌بایست توسط شریک یا شرکای تجاری پشتیبانی و به انجام برسند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱