تابع نمایش عنوان در وردپرس

وردپرس برای ایجاد عنوان سایت از تابعی که می‌بایست توسط کاربر ایجاد شود استفاده می‌کند. این تابع می‌بایست حاوی الگوریتمی باشد که ساختار بخش‌های عنوان سایت را مشخص می‌کند. برخی افزونه‌های سئو در وردپرس، انجام این کار را بر عهده می‌گیرند. با این حال برنامه نویسان می‌توانند برای کنترل بهتر بر روی عنوان سایت در وردپرس، عنوان سایت را خودشان تولید و در اختیار وردپرس قرار دهند تا در محل مناسب به نمایش در آورد.

وردپرس
هرچند ممکن است به نظر برسد عنوان سایت چند کلمه‌ی ساده است، ولی نکات مورد نیاز که می‌بایست رعایت شوند تا عنوانی با کیفیت هم از دید کاربران سایت و هم از دید موتور جستجو داشته باشیم. نسبتا متنوع هستند. برای مثال عنوان صفحات مقالات، عنوان صفحه‌ی اصلی، عنوان صفحات دوم و سوم هر مقاله، عنوان صفحات دوم و سوم گروه‌های نوشته‌ها و موارد بسیار دیگری می‌بایست در ایجاد یک عنوان خوب مد نظر قرار بگیرند.
همچنین باید دقت شود عنوان ایجاد شده در سایت تکراری نباشد تا باعث سردرگمی برای موتورهای جستجو و کاهش رتبه سئو نشود.

برای نمایش عنوان یک نمونه‌ی بسیار ساده از ایجاد عنوان را در ادامه مشاهده می‌کنید. با جستجو در اینترنت می‌توانید به ساختارهای مختلف این تابع که امکانات بیشتری داشته باشند، دست پیدا کنید. همچنین با استفاده از افزونه‌های سئو در وردپرس می‌توانید عنوان را به صورت خودکار ایجاد کنید.

فراموش نکنید که برای نمایش عنوان سایت می‌بایست کد زیر در بخش head قالب( معمولا در فایل header.php ) قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱