۵ نوع محتوا که می‌توانید با هدف سئو منتشر کنید

پس از طراحی سایت زمان به تولید محتوا برای سایت جدید می‌رسد. سایتی که با بهترین اصول امنیتی، فنی، سئو و گرافیکی و کاربری طراحی شده باشد ولی محتوای مناسبی نداشته باشد، نمی‌تواند به نتیجه‌ی مطلوب برسد ولی اگر سایت محتوای مناسب داشته باشد و سایر عوامل در بهترین حالت خود نباشند، انتظار رسیدن به نتیجه غیرممکن نیست.

انواع تولید محتوای سایت

در این نوشته ۵ نوع از محتوا که می‌توانید در سایت خود منتشر کنید و با کمک آن به بهبود وضعیت سئو سایت و افزایش بازدید سایت خود بیندیشید فهرست خواهند شد.

انواع محتوای قابل انتشار در سایت

  1. محتوای آموزشی
  2. محتوای آماری
  3. محتوای فنی
  4. محتوای آموزش گام به گام
  5. اطلاعات عمومی

محتوای آموزشی

محتوای آموزشی مطالبی است که با هدف ارائه اطلاعات جانبی در مورد خدمات و محصولات خود در سایت درج می‌کنید. این اطلاعات می‌تواند شامل روش استفاده از محصولات شما، مزایای آن‌ها و هر گونه اطلاعاتی باشد که به فعالیت شما مرتبط است و کاربران از خواندن آن استقبال می‌کنند.

محتوای آماری

ارائه آمار به صورت گرافیکی یا متنی در قالب اینفوگرافیک، تصویر، نمودار، ویدئو یا پادکست باشد. آمار مناسب و دقیق علاوه بر اینکه بسیار جذاب است، اثرگذاری زیادی روی ذهن خوانندگان سایت شما خواهد گذاشت.

محتوای فنی

محتوای فنی انواع اطلاعاتی است که برای متخصصین و کاربران حرفه‌ای محصولات شما مفید هستند. این نوع محتوا به افزایش رضایت و حس اعتماد در استفاده کنندگان از محصولات و خدمات شما منجر خواهد شد.

محتوای آموزش گام به گام

آموزش‌های گام به گام شکل دیگری از محتوا هستند که مراحل انجام یک کار را به صورت مرحله به مرحله شرح می‌دهند. این نوع از محتوا برای کاربران جذاب و بسیار قابل استفاده است. سعی کنید مطالبی که می‌توانند به این شکل ارائه شوند یا بیابید و آن را تولید و منتشر نمایید.

اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی شامل صفحاتی برای معرفی خودتان، اخبار مرتبط با موضوع کارتان، اخبار داخلی شرکت، جوایز و افتخارات شما، نظرات مشتریان، خط مشی، تاریخچه، اصول و بنیادها و هرگونه مطالب دیگری است که ممکن است برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد یا حداقل حس اعتماد را در آنان به وجود بیاورد. یک سایت پر از محتوای با کیفیت حتی اگر این محتوا هیچ‌گاه خوانده نشوند، می‌توانند در وضعیت سئو سایت شما و جلب نظر بازدیدکنندگان سایت اثرگذار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *