طراحی سایت قالیشویی

خدمات شستشوی فرش و قالی یکی از خدماتی است که بازار بزرگ و مشتریان زیادی دارد. به ویژه در ماه‌های پایانی سال که ایرانیان طبق سنتی دیرینه خانه تکانی می‌کنند، نیاز به این خدمات افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند.

طراحی سایت قالیشویی

شرکت‌های قالیشویی برای جذب مشتریان بیشتر می‌بایست از طریق کانال‌های مختلفی خدماتشان را در معرض دید مخاطبان قرار دهند.

یکی از مهم‌ترین ابزارها برای جذب مشتریان بیشتر اینترنت است.

قدم اول در بازاریابی اینترنتی، داشتن یک سایت با کیفیت است که خدمات مورد نظر مشتریان را به شکلی مناسب در اختیارشان قرار دهد. برخی از نیازهای مشتریان قالیشویی عبارتند از:

  • لیست قیمت قالیشویی
  • پرسش‌های متداول
  • ثبت سفارش آنلاین برای شستشوی فرش
  • نظرات مشتریان قدیمی
  • نکات آموزشی
  • گالری تصاویر

فهرست خدمات مورد نیاز برای یک قالیشویی محدود به موارد فوق نیست و هرگونه خدمات اختصاصی و ویژه می‌تواند به لیست فوق افزوده شود.

روش‌های سنتی بازاریابی برای قالیشویی

با تغییر عادت‌های مردم و در دسترس بودن اینترنت برای حجم بیشتری از افراد، روش‌های سنتی بازاریابی قالیشویی مثل روزنامه و آگهی‌نامه‌ها، کارایی بسیار کمتری پیدا کرده‌اند و طراحی سایت قالیشویی روز به روز برای بازاریابی و افزایش فروش خدمات، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

اهمیت سئو در طراحی سایت قالیشویی

شرکت‌های بسیاری در تلاشند تا با طراحی سایت، مشتریان خود را افزایش دهند ولی تنها ۱۰ سایت می‌توانند در صفحه‌ی اول گوگل قرار بگیرند. چاره کار چیست؟

برای قرار گرفتن در صفحه نخست گوگل لازم است تا سایت به صورت کاملا تخصصی بهینه‌سازی شود و محتوای مورد نیاز مشتریان در آن قرار گیرد. همچنین با استفاده از تکنیک‌های سئو داخلی و خارجی می‌بایست تلاش شود تا معیارهای مورد نظر گوگل برای سئو در سایت گنجانده شوند.

داشتن یک سایت به تنهایی ضمانتی برای موفقیت در جذب مشتریان نیست و اگر سایت نتواند در جایگاه مناسبی در گوگل قرار گیرد، نتیجه‌ی مورد نظر نیز به دست نخواهد آمد.

راه حل ما برای شما

ما در روکا، تمامی نیازهای شما را می‌شناسیم و توانایی ارائه‌ی راه حل برای آن را نیز دارا هستیم. طراحی سایت با رعایت بالاترین استانداردهای روز، انجام خدمات سئو و بازاریابی اینترنتی، بازاریابی کلیکی، تولید محتوا و سایر نیازمندی‌های یک پروژه موفق طراحی سایت قالیشویی را از ما بخواهید.

اکنون با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *