فهرست مطالب با موضوع «بازاریابی اینترنتی»

طراحی سایت قالیشویی

طراحی سایت قالیشویی

خدمات شستشوی فرش و قالی یکی از خدماتی است که بازار بزرگ و مشتریان زیادی دارد. به ویژه در ماه‌های پایانی سال که ایرانیان طبق سنتی دیرینه خانه تکانی می‌کنند، نیاز به این خدمات افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند. شرکت‌های قالیشویی برای جذب مشتریان بیشتر می‌بایست از طریق کانال‌های مختلفی خدماتشان را در معرض دید مخاطبان […]

بیشتر بخوانید...
دیجی‌کالا

طراحی سایت دیجی کالا، واقعیت یا وعده‌ای پوچ

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران است. این فروشگاه اینترنتی مجموعه‌ی متنوعی از کالاهای دیجیتال و غیردیجیتال را در معرض دید مشتریان قرار می‌دهد تا از میان آن‌ها بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایند. بسیاری از افراد پس از مشاهده‌ی این فروشگاه اینترنتی، به این فکر می‌افتند که کسب و کاری […]

بیشتر بخوانید...
ربات تلگرام

اضافه کردن دکمه اشتراک گذاری تلگرام به مطالب سایت

شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام ارزان‌ترین روش بازاریابی اینترنتی هستند. با استفاده از پتانسیل موجود در این شبکه‌ها می‌توانید مخاطبان و مشتریان خود را افزایش دهید. این شبکه‌ها محلی برای به اشتراک‌گذاری مطالب مفید، علمی یا جالب به شمار می‌روند و ابزارهایی نیز برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند تا بتوانند این گونه مطالب را […]

بیشتر بخوانید...
بک لینک

تبادل لینک برای سئو و بازاریابی اینترنتی

یکی از روش‌های قدیمی برای افزایش بازدید سایت و افزایش رتبه سئو سایت، استفاده از تکنیک تبادل لینک است. در این روش، شما به مخاطبان خود پیشنهاد می‌کنید تا لینک سایت شما را در سایت یا وبلاگ خود درج کنند تا شما نیز در عوض همین کار را برای سایت یا وبلاگ آنان به انجام […]

بیشتر بخوانید...

بهبود رتبه الکسا

الکسا یک سرویس اینترنتی است که وظیفه‌ی جمع‌آوری آمار و اطلاعات در مورد بازدیدکنندگان وبسایت‌های مختلف را بر عهده دارد. این وبسایت بخشی از آمار جمع‌آوری شده را به رایگان و بخشی دیگر را به صورت تجاری در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد. وبسایت الکسا، سایت‌های اینترنتی را بر اساس تعداد بازدید ماهیانه طبقه‌بندی می‌کند […]

بیشتر بخوانید...
ایمیل مارکتینگ

بررسی بازاریابی ایمیلی با استفاده از بانک ایمیل

اگر در سایت‌های اینترنتی جستجو کنید، سایت‌های متعددی را خواهید یافت که بانک‌های ایمیل متعددی را به رایگان یا با قیمت‌های اندک به فروش می‌رسانند و ادعا می‌کنند که ارسال ایمیل به صورت گروهی برای این نشانی‌ها، موجب تحول در کسب و کار شما خواهد شد. در ادامه قصد داریم درستی یا نادرستی این ادعا […]

بیشتر بخوانید...
بازاریابی شبکه‌ای یا هرمی

بازاریابی شبکه‌ای چیست ؟

بازاریابی شبکه‌ای یا «بازاریابی هرمی» شیوه‌ای برای جذب مشتریان و بازاریابان بیشتر برای کسب و کارهای سنتی و آنلاین به شمار می‌رود. در این شکل از بازاریابی، هر بازاریاب علاوه بر درصدهای سودی که بابت فروش مستقیم به خریداران دریافت می‌کند، تلاش می‌کند بازاریابان جدیدی را نیز در زیرمجموعه‌ی خود جذب کند تا از درصدی […]

بیشتر بخوانید...
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی مکمل حیاتی فروش سنتی

مطابق آمار جهانی، در سال ۲۰۱۳ بیش از ۴۰ درصد کاربران اینترنت، حداقل یک بار خرید اینترنتی را تجربه کرده‌اند. همچنین برآورد می‌شود در این سال گردش مالی تجارت آنلاین به بیش از ۸۰۰ میلیارد دلار رسیده است. مطابق پیش‌بینی‌های انجام شده این رقم تا سال ۲۰۱۸ به ۱.۵ تریلیون دلار خواهد رسید. روند تبدیل […]

بیشتر بخوانید...
بازاریابی نقطه فروش در فروشگاه اینترنتی

بازاریابی نقطه فروش در فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی همانند یک فروشگاه فیزیکی به بازاریابی در مراحل مختلفی نیازمند است. جذب بازدیدکننده، ترغیب بازدیدکننده به خرید، تبدیل خریداران جدید به خریداران وفادار و فروش بیشتر کالاها به بازدیدکنندگان از جمله نیازهایی است که در یک فروشگاه اینترنتی هم وجود دارند. نقطه خرید یا فروش چیست؟ زمان و مکانی که فروش در آن […]

بیشتر بخوانید...
سئو و محتوای طراحی سایت

همه چیز در مورد تولید محتوای سازگار با سئو

امروزه داشتن یک سایت اینترنتی برای تمامی کسب و کارها یک ضرورت است. زیرا فضای مجازی روز به روز بیش از گذشته فضای بازار سنتی را به عقب می‌راند و کسب و کارهایی که نتوانند در این فضا نیز حضوری پررنگ داشته باشند به زودی ناچار خواهند شد تا میدان را برای رقبای قدرتمند این […]

بیشتر بخوانید...

راه‌های افزایش بازدید سایت و وبلاگ

طراحی سایت در شرکت‌های تولیدی و بازرگانی و خدماتی یکی از ابزارهای بازاریابی به شما می‌رود. ولی با طراحی و ایجاد یک سایت، کار به پایان نمی‌رسد. گام بعدی، افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگ است تا از میان بازدیدکنندگان، مشتریان بالفعل یافته شوند. هرچه تعداد بازدیدکنندگان سایت افزایش یابد احتمال افزایش فروش و سوددهی […]

بیشتر بخوانید...
بازاریابی اینترنتی

روش‌های کسب درآمد از بازاریابی اینترنتی

یافتن مشتریان جدید از طریق اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های موبایلی در مقایسه با روش‌های بازاریابی سنتی آسان‌تر و کم‌هزینه تر است. در بازاریابی اینترنتی، مهارت و دانش نیروی انسانی از اهمیت زیادی برخوردار است. به علاوه فعالیت با حجم متناسب برای جذب مشتریان کافی به نیروهای متعدد نیازمند است. یکی از شغل‌های جدید که […]

بیشتر بخوانید...
کسب درآمد از طریق اینترنت

راه های کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از دنیای مجازی و انواع ابزارهای آن از جمله شبکه‌های اجتماعی، وبسایت، شبکه‌های موبایلی و فروشگاه اینترنتی شیوه‌ی جدید بسیاری از کسب و کارها به شمار می‌رود. در ادامه انواع روش‌های ممکن که می‌توانند در درآمدزایی اینترنتی مورد استفاده قرار گیرند را مشاهده خواهید نمود.

بیشتر بخوانید...
فروشگاه اینترنتی

آینده‌ی فروشگاه‌های اینترنتی

بدون شک تجارت الکترونیک مسیر اصلی تجارت در آینده‌ای دور یا نزدیک خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود تا ۵ سال آینده حجم کلی تجارت الکترونیک حدود ۵۰ درصد افزایش یابد. ولی چه تغییراتی باید در فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین ایجاد شود تا بتواند پاسخگوی این تغییرات بزرگ باشد؟ در آینده‌ی نزدیک، طراحی فروشگاه […]

بیشتر بخوانید...
Google Maps

ثبت مکان در نقشه گوگل( Google Map )

گوگل دارای امکانات متنوعی برای افراد و کسب و کارها است. پس از طراحی سایت، علاوه بر فعالیت‌های سئو که می‌تواند سبب جذب مخاطبان از طریق نتایج جستجو به سایت شما شود، روش‌های مختلف دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند منبعی برای ایجاد اعتماد و جذب مخاطب برای کسب و کار و سایت شما باشند. […]

بیشتر بخوانید...

طراحی سایت برای بازاریابی

رقابت میان تولیدکنندگان و ارائه دهندگان کالا و خدمت برای جذب مشتریان روز به روز سخت‌تر از گذشته می‌شود. در نتیجه هزینه‌های بازاریابی و جذب مشتریان نیز نسبت به گذشته در حال افزایش است. یکی از روش‌های بازاریابی که اگر به درستی انجام شود می‌تواند بازخورد قابل قبولی با خود به دنبال داشته باشد، بازاریابی […]

بیشتر بخوانید...

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینک یا بازاریابی ایمیلی،‌ یکی از شیوه‌های بازاریابی اینترنتی است. در بازاریابی ایمیل، با ارسال خبرنامه یا آگهی برای مخاطبان، در جهت افزایش تعداد مشتریان یا نگهداری و جلب رضایت مشتریان قبلی تلاش می‌شود. در بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتنیک، چندین نکته می‌بایست مورد توجه قرار بگیرد. ایمیل مارکتینک چه موضوع‌هایی می‌تواند داشته باشد […]

بیشتر بخوانید...
کانال توزیع فروشگاه اینترنتی

مدیریت کانال توزیع در فروشگاه اینترنتی

یکی از نکات بسیار مهم و حیاتی در هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی، برنامه‌ریزی برای مدیریت کانال توزیع است. مدیریت کانال توزیع بخشی جدانشدنی از فرآیند بازاریابی است و چنانچه با دقت و کیفیت کافی به انجام نرسد می‌تواند در روند موفقیت کسب و کار اختلال جدی ایجاد کند. مدیریت کانال توزیع در یک فروشگاه اینترنتی، […]

بیشتر بخوانید...

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام  یک شبکه‌ی اجتماعی موبایلی است که برای به اشتراک گذاری تصویر، ویدیو و فعالیت‌های اجتماعی است. تاریخچه اینستاگرام اینستاگرام در اکتبر سال ۲۰۱۰ توسط دو نفر به نام‌های «کوین سیستروم» و «مایک کریگر» به عنوان یک نرم‌افزار رایگان موبایلی منتشر شد. رشد سریع اینستاگرام تا سال ۲۰۱۲ سبب شد، این شبکه‌ی اجتماعی بیش از […]

بیشتر بخوانید...
بازاریابی محتوایی - بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محتوایی چیست؟

بازاریابی اینترنتی، شیوه‌ای از بازاریابی است که با جذب مشتریان از طریق اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خبری و سایت‌های آموزشی مرتبط است. بازاریابی در اینترنت با روش‌های مختلفی به انجام می‌رسد. بازاریابی محتوایی یا Content Marketing نیز یکی از ابزارهای بازاریابی اینترنتی و مهم‌ترین آن به شمار می‌رود که با استفاده از تولید محتوا و […]

بیشتر بخوانید...