فهرست مطالب با موضوع «بازاریابی آنلاین»

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی مکمل حیاتی فروش سنتی

مطابق آمار جهانی، در سال ۲۰۱۳ بیش از ۴۰ درصد کاربران اینترنت، حداقل یک بار خرید اینترنتی را تجربه کرده‌اند. همچنین برآورد می‌شود در این سال گردش مالی تجارت آنلاین به بیش از ۸۰۰ میلیارد دلار رسیده است. مطابق پیش‌بینی‌های انجام شده این رقم تا سال ۲۰۱۸ به ۱.۵ تریلیون دلار خواهد رسید. روند تبدیل…

بیشتر بخوانید...
بازاریابی نقطه فروش در فروشگاه اینترنتی

بازاریابی نقطه فروش در فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی همانند یک فروشگاه فیزیکی به بازاریابی در مراحل مختلفی نیازمند است. جذب بازدیدکننده، ترغیب بازدیدکننده به خرید، تبدیل خریداران جدید به خریداران وفادار و فروش بیشتر کالاها به بازدیدکنندگان از جمله نیازهایی است که در یک فروشگاه اینترنتی هم وجود دارند. نقطه خرید یا فروش چیست؟ زمان و مکانی که فروش در آن…

بیشتر بخوانید...
سئو و محتوای طراحی سایت

همه چیز در مورد تولید محتوای سازگار با سئو

امروزه داشتن یک سایت اینترنتی برای تمامی کسب و کارها یک ضرورت است. زیرا فضای مجازی روز به روز بیش از گذشته فضای بازار سنتی را به عقب می‌راند و کسب و کارهایی که نتوانند در این فضا نیز حضوری پررنگ داشته باشند به زودی ناچار خواهند شد تا میدان را برای رقبای قدرتمند این…

بیشتر بخوانید...

راه‌های افزایش بازدید سایت و وبلاگ

طراحی سایت در شرکت‌های تولیدی و بازرگانی و خدماتی یکی از ابزارهای بازاریابی به شما می‌رود. ولی با طراحی و ایجاد یک سایت، کار به پایان نمی‌رسد. گام بعدی، افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگ است تا از میان بازدیدکنندگان، مشتریان بالفعل یافته شوند. هرچه تعداد بازدیدکنندگان سایت افزایش یابد احتمال افزایش فروش و سوددهی…

بیشتر بخوانید...
بازاریابی اینترنتی

روش‌های کسب درآمد از بازاریابی اینترنتی

یافتن مشتریان جدید از طریق اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های موبایلی در مقایسه با روش‌های بازاریابی سنتی آسان‌تر و کم‌هزینه تر است. در بازاریابی اینترنتی، مهارت و دانش نیروی انسانی از اهمیت زیادی برخوردار است. به علاوه فعالیت با حجم متناسب برای جذب مشتریان کافی به نیروهای متعدد نیازمند است. یکی از شغل‌های جدید که…

بیشتر بخوانید...
کسب درآمد از طریق اینترنت

راه های کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از دنیای مجازی و انواع ابزارهای آن از جمله شبکه‌های اجتماعی، وبسایت، شبکه‌های موبایلی و فروشگاه اینترنتی شیوه‌ی جدید بسیاری از کسب و کارها به شمار می‌رود. در ادامه انواع روش‌های ممکن که می‌توانند در درآمدزایی اینترنتی مورد استفاده قرار گیرند را مشاهده خواهید نمود.

بیشتر بخوانید...
فروشگاه اینترنتی

آینده‌ی فروشگاه‌های اینترنتی

بدون شک تجارت الکترونیک مسیر اصلی تجارت در آینده‌ای دور یا نزدیک خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود تا ۵ سال آینده حجم کلی تجارت الکترونیک حدود ۵۰ درصد افزایش یابد. ولی چه تغییراتی باید در فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین ایجاد شود تا بتواند پاسخگوی این تغییرات بزرگ باشد؟ در آینده‌ی نزدیک، طراحی فروشگاه…

بیشتر بخوانید...

طراحی سایت برای بازاریابی

رقابت میان تولیدکنندگان و ارائه دهندگان کالا و خدمت برای جذب مشتریان روز به روز سخت‌تر از گذشته می‌شود. در نتیجه هزینه‌های بازاریابی و جذب مشتریان نیز نسبت به گذشته در حال افزایش است. یکی از روش‌های بازاریابی که اگر به درستی انجام شود می‌تواند بازخورد قابل قبولی با خود به دنبال داشته باشد، بازاریابی…

بیشتر بخوانید...

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینک یا بازاریابی ایمیلی،‌ یکی از شیوه‌های بازاریابی اینترنتی است. در بازاریابی ایمیل، با ارسال خبرنامه یا آگهی برای مخاطبان، در جهت افزایش تعداد مشتریان یا نگهداری و جلب رضایت مشتریان قبلی تلاش می‌شود. در بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتنیک، چندین نکته می‌بایست مورد توجه قرار بگیرد. ایمیل مارکتینک چه موضوع‌هایی می‌تواند داشته باشد…

بیشتر بخوانید...
کانال توزیع فروشگاه اینترنتی

مدیریت کانال توزیع در فروشگاه اینترنتی

یکی از نکات بسیار مهم و حیاتی در هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی، برنامه‌ریزی برای مدیریت کانال توزیع است. مدیریت کانال توزیع بخشی جدانشدنی از فرآیند بازاریابی است و چنانچه با دقت و کیفیت کافی به انجام نرسد می‌تواند در روند موفقیت کسب و کار اختلال جدی ایجاد کند. مدیریت کانال توزیع در یک فروشگاه اینترنتی،…

بیشتر بخوانید...

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام  یک شبکه‌ی اجتماعی موبایلی است که برای به اشتراک گذاری تصویر، ویدیو و فعالیت‌های اجتماعی است. تاریخچه اینستاگرام اینستاگرام در اکتبر سال ۲۰۱۰ توسط دو نفر به نام‌های «کوین سیستروم» و «مایک کریگر» به عنوان یک نرم‌افزار رایگان موبایلی منتشر شد. رشد سریع اینستاگرام تا سال ۲۰۱۲ سبب شد، این شبکه‌ی اجتماعی بیش از…

بیشتر بخوانید...
بازاریابی محتوایی - بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محتوایی چیست؟

بازاریابی اینترنتی، شیوه‌ای از بازاریابی است که با جذب مشتریان از طریق اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خبری و سایت‌های آموزشی مرتبط است. بازاریابی در اینترنت با روش‌های مختلفی به انجام می‌رسد. بازاریابی محتوایی یا Content Marketing نیز یکی از ابزارهای بازاریابی اینترنتی و مهم‌ترین آن به شمار می‌رود که با استفاده از تولید محتوا و…

بیشتر بخوانید...