فهرست مطالب با موضوع «بازاریابی اینترنتی»

جعبه نقشه بین نتایج گوگل

سئو محلی چیست و چه ابزارهایی دارد ؟

سئو به صورت عمومی و کلی ممکن است برای بسیاری از کسب و کارها، مفید یا دست‌یافتنی نباشد، برای مثال یک سایت فروشگاهی محصولات خوراکی که در محدوده‌ای کوچک داخل شهر فعالیت می‌کند، نه تنها توانایی نخواهد داشت که روی کلمات کلیدی ارزشمند به طور کلی رتبه‌های خوبی کسب کند، بلکه نیازی نیز به این […]

بیشتر بخوانید...
Google Maps

آموزش حذف تصویر از گوگل مپ

برای حذف تصویر از نقشه گوگل ابتدا دانستن این نکته ضروری است که حذف هر تصویری از این نقشه امکان پذیر نیست و تنها تصاویری از نقشه حذف می‌شوند که یکی از قوانین گوگل را زیر پا گذاشته باشند. به عبارت دیگر اگر یک تصویر در نقشه گوگل ثبت شده است که به آن علاقه […]

بیشتر بخوانید...
اینفوگرافیک

۸ نکته برای ایجاد یک اینفوگرافیک موفق

درست کردن یک اینفوگرافیک که بتواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند و کارایی لازم را داشته باشد نیازمند رعایت برخی نکات است. در این نوشته ۸ نکته‌ی مهم که می‌توانند به شما کمک کنند تا در این مسیر به موفقیت دست پیدا کنید را مرور خواهیم نمود. ۱- داستان داشته باشید اینفوگرافیک می‌بایست […]

بیشتر بخوانید...
سئو و تبلیغات کلیکی گوگل

افزایش قیمت ارز و اثرات آن روی سئو سایت

همیشه این سوال میان صاحبان سایت‌ها وجود دارد که برای بازارایابی اینترنتی و جذب مشتریان بیشتر بهتر است تمرکز خود را روی تبلیغات کلیکی گوگل قرار دهند یا ابزار اصلی بازاریابی اینترنتی را سئو انتخاب کنند. در کنار هر تهدیدی یک فرصت نیز می‌تواند نهفته باشد. با توجه به افزایش قیمت ارز در چند وقت […]

بیشتر بخوانید...
بازاریابی اینترنتی

مشاوره بازاریابی اینترنتی

آیا می‌خواهید کسب و کار خود را از طریق اینترنت گسترش دهید و از پتانسیل تبلیغاتی و بازاریابی موجود در این شبکه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید؟ آیا از بازدهی خوب بازاریابی اینترنتی در مقایسه با روش‌های سنتی بازاریابی باخبر هستید و تصمیم گرفته‌اید که این فرصت را از دست ندهید ؟ ما در […]

بیشتر بخوانید...
انواع تولید محتوای سایت

۵ نوع محتوا که می‌توانید با هدف سئو منتشر کنید

پس از طراحی سایت زمان به تولید محتوا برای سایت جدید می‌رسد. سایتی که با بهترین اصول امنیتی، فنی، سئو و گرافیکی و کاربری طراحی شده باشد ولی محتوای مناسبی نداشته باشد، نمی‌تواند به نتیجه‌ی مطلوب برسد ولی اگر سایت محتوای مناسب داشته باشد و سایر عوامل در بهترین حالت خود نباشند، انتظار رسیدن به […]

بیشتر بخوانید...
فیلتر شدن تلگرام و اینستاگرام

مسدود شدن شبکه‌های اجتماعی و کسب و کارهای آنلاین

شبکه‌های اجتماعی محلی مناسب برای فعالیت کسب و کارهای اینترنتی هستند. با این حال استفاده از شبکه‌های اجتماعی آنلاین مانند اینستاگرام و تلگرام به عنوان پایگاه اصلی کسب و کارهای اینترنتی، کاری پرریسک و خطرناک است. این شبکه‌ها به دلایل مختلف از جمله مسدود شدن از داخل کشور، مسدود شدن از سمت سرویس‌دهنده‌ها، تغییرات ناگهانی […]

بیشتر بخوانید...
فروشگاه اینترنتی

۲۱ روش برای بازاریابی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی هر مقدار هم که پیچیده و زمان بر باشد، در مقایسه با پیچیدگی و دشواری بازاریابی برای آن ساده به نظر می‌رسد. یک فروشگاه اینترنتی برای اینکه بتواند به موفقیت دست پیدا کند لازم است تا روش‌های علمی و تجربی را برای معرفی خود به مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی به […]

بیشتر بخوانید...
طراحی سایت قالیشویی

طراحی سایت قالیشویی

خدمات شستشوی فرش و قالی یکی از خدماتی است که بازار بزرگ و مشتریان زیادی دارد. به ویژه در ماه‌های پایانی سال که ایرانیان طبق سنتی دیرینه خانه تکانی می‌کنند، نیاز به این خدمات افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند. شرکت‌های قالیشویی برای جذب مشتریان بیشتر می‌بایست از طریق کانال‌های مختلفی خدماتشان را در معرض دید مخاطبان […]

بیشتر بخوانید...
Google Maps

ویرایش و حذف مکان در گوگل مپ( Google Map )

پس از اضافه کردن مکان تجاری به نقشه گوگل، ممکن است در آینده بخواهید اطلاعات یا تصاویر یا ویژگی‌های آن را تغییر دهید. با توجه به محدودیت تایید مالکیت مکان‌های تجاری در ایران، امکان درخواست ویرایش مکان‌های تجاری برای تمامی افراد امکان‌پذیر است. البته، درخواست ویرایش معادل تایید و ثبت شدن آن نیست و اطلاعات […]

بیشتر بخوانید...
دیجی‌کالا

طراحی سایت دیجی کالا، واقعیت یا وعده‌ای پوچ

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران است. این فروشگاه اینترنتی مجموعه‌ی متنوعی از کالاهای دیجیتال و غیردیجیتال را در معرض دید مشتریان قرار می‌دهد تا از میان آن‌ها بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایند. بسیاری از افراد پس از مشاهده‌ی این فروشگاه اینترنتی، به این فکر می‌افتند که کسب و کاری […]

بیشتر بخوانید...
ربات تلگرام

اضافه کردن دکمه اشتراک گذاری تلگرام به مطالب سایت

شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام ارزان‌ترین روش بازاریابی اینترنتی هستند. با استفاده از پتانسیل موجود در این شبکه‌ها می‌توانید مخاطبان و مشتریان خود را افزایش دهید. این شبکه‌ها محلی برای به اشتراک‌گذاری مطالب مفید، علمی یا جالب به شمار می‌روند و ابزارهایی نیز برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند تا بتوانند این گونه مطالب را […]

بیشتر بخوانید...
Google Maps

فرآیند تایید مکان در گوگل مپ

پس از اضافه کردن مکان به گوگل مپ، لازم است تا چند روز برای تایید شدن و به نمایش درآمدن عمومی مکان ثبت شده منتظر بمانید. شرکت گوگل با استفاده از بازخوردهایی که از کاربران خود دریافت می‌کند، مکان‌های ثبت شده را تایید یا رد می‌کند. افراد مختلف می‌توانند در این کار مشارکت داشته باشند. […]

بیشتر بخوانید...
بک لینک

تبادل لینک برای سئو و بازاریابی اینترنتی

یکی از روش‌های قدیمی برای افزایش بازدید سایت و افزایش رتبه سئو سایت، استفاده از تکنیک تبادل لینک است. در این روش، شما به مخاطبان خود پیشنهاد می‌کنید تا لینک سایت شما را در سایت یا وبلاگ خود درج کنند تا شما نیز در عوض همین کار را برای سایت یا وبلاگ آنان به انجام […]

بیشتر بخوانید...

بهبود رتبه الکسا

الکسا یک سرویس اینترنتی است که وظیفه‌ی جمع‌آوری آمار و اطلاعات در مورد بازدیدکنندگان وبسایت‌های مختلف را بر عهده دارد. این وبسایت بخشی از آمار جمع‌آوری شده را به رایگان و بخشی دیگر را به صورت تجاری در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد. وبسایت الکسا، سایت‌های اینترنتی را بر اساس تعداد بازدید ماهیانه طبقه‌بندی می‌کند […]

بیشتر بخوانید...
ایمیل مارکتینگ

بررسی بازاریابی ایمیلی با استفاده از بانک ایمیل

اگر در سایت‌های اینترنتی جستجو کنید، سایت‌های متعددی را خواهید یافت که بانک‌های ایمیل متعددی را به رایگان یا با قیمت‌های اندک به فروش می‌رسانند و ادعا می‌کنند که ارسال ایمیل به صورت گروهی برای این نشانی‌ها، موجب تحول در کسب و کار شما خواهد شد. در ادامه قصد داریم درستی یا نادرستی این ادعا […]

بیشتر بخوانید...
بازاریابی شبکه‌ای یا هرمی

بازاریابی شبکه‌ای چیست ؟

بازاریابی شبکه‌ای یا «بازاریابی هرمی» شیوه‌ای برای جذب مشتریان و بازاریابان بیشتر برای کسب و کارهای سنتی و آنلاین به شمار می‌رود. در این شکل از بازاریابی، هر بازاریاب علاوه بر درصدهای سودی که بابت فروش مستقیم به خریداران دریافت می‌کند، تلاش می‌کند بازاریابان جدیدی را نیز در زیرمجموعه‌ی خود جذب کند تا از درصدی […]

بیشتر بخوانید...
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی مکمل حیاتی فروش سنتی

مطابق آمار جهانی، در سال ۲۰۱۳ بیش از ۴۰ درصد کاربران اینترنت، حداقل یک بار خرید اینترنتی را تجربه کرده‌اند. همچنین برآورد می‌شود در این سال گردش مالی تجارت آنلاین به بیش از ۸۰۰ میلیارد دلار رسیده است. مطابق پیش‌بینی‌های انجام شده این رقم تا سال ۲۰۱۸ به ۱.۵ تریلیون دلار خواهد رسید. روند تبدیل […]

بیشتر بخوانید...
بازاریابی نقطه فروش در فروشگاه اینترنتی

بازاریابی نقطه فروش در فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی همانند یک فروشگاه فیزیکی به بازاریابی در مراحل مختلفی نیازمند است. جذب بازدیدکننده، ترغیب بازدیدکننده به خرید، تبدیل خریداران جدید به خریداران وفادار و فروش بیشتر کالاها به بازدیدکنندگان از جمله نیازهایی است که در یک فروشگاه اینترنتی هم وجود دارند. نقطه خرید یا فروش چیست؟ زمان و مکانی که فروش در آن […]

بیشتر بخوانید...
انواع تولید محتوای سایت

همه چیز در مورد تولید محتوای سازگار با سئو

امروزه داشتن یک سایت اینترنتی برای تمامی کسب و کارها یک ضرورت است. زیرا فضای مجازی روز به روز بیش از گذشته فضای بازار سنتی را به عقب می‌راند و کسب و کارهایی که نتوانند در این فضا نیز حضوری پررنگ داشته باشند به زودی ناچار خواهند شد تا میدان را برای رقبای قدرتمند این […]

بیشتر بخوانید...