جادوی عددها در عنوان مقالات سایت

حتما تا به حال در هنگام جستجوی گوگل برای برخی کلمات کلیدی به سایت‌هایی که مجموعه‌ای از بهترین پاسخ‌ها را برای نیاز شما جمع‌آوری کرده‌اند مشاهده کرده‌اید.

استفاده از عدد در عنوان برای سئو

برای مثال ممکن است اگر عبارت «بهترین افزونه سئو وردپرس» را جستجو کنید با نتایج اینچنین روبرو شوید:

  1. ۱۰ افزونه برتر برای سئو وردپرس
  2. ۵ افزونه وردپرس که سئو وردپرس را بهبود می‌دهند

این گونه نتایج که مجموعه‌ای از پاسخ‌ها یا نکته‌ها را در پاسخ به پرسش شما جمع‌آوری کرده‌اند، جذابیت دارند زیرا تصور بر این است که به صورت انسانی و نه ماشینی گزینش شده‌اند. در نتیجه پاسخ‌هایی مناسب و دقیق برای نیاز شما خواهند بود.

با توجه به نکته‌ی فوق، می‌توانید با ایجاد مقالات و مطالبی که به این شکل پاسخگویی نیاز مخاطبان است، ورودی سایت و سئو آن را را بهبود دهید.

این گونه مطالب می‌توانند در طول زمان بهبود پیدا کنند. در هر زمان ممکن است پیوندهای بهتر و مطالب مفیدتری به این گونه مقالات اضافه کنید یا حتی موارد قدیمی و ناکارآمد را از لیست پیشنهادی خود حذف کنید.

مزیت دیگر این تکنیک سئو

نوشتن مقالاتی که در عنوان آن‌ها از عدد استفاده شده است، ممکن است یک مزیت دیگر هم به دنبال داشته باشد. اگر گوگل تشخیص دهد که مطلب شما مفید و مورد رضایت کاربران است، این احتمال وجود دارد که لیست پیشنهادهای شما را به صورت متفاوت در فهرست نتایج نشان دهد.

پنجره نتایج ویژه در گوگل

لازمه‌ی این کار، نوشتن مقالاتی بسیار با کیفیت و استفاده از تگ‌های استاندارد HTML است تا گوگل قادر باشند محتوای شما را ارزیابی و درک نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱