فرآیند تایید مکان در گوگل مپ

پس از ثبت مکان در گوگل مپ، لازم است تا چند روز برای تایید شدن و به نمایش درآمدن عمومی مکان ثبت شده منتظر بمانید. شرکت گوگل با استفاده از بازخوردهایی که از کاربران خود دریافت می‌کند، مکان‌های ثبت شده را تایید یا رد می‌کند.

Google Maps

افراد مختلف می‌توانند در این کار مشارکت داشته باشند. برای تایید شدن مکان‌های جدید یا ویرایش‌های پیشنهادی کاربران، ممکن است اطلاعات ثبت شده برای هر نقطه به چندین کاربر مختلف نشان داده شوند. چنانچه تعداد قابل قبولی از کاربران، اطلاعات ثبت شده را صحیح تشخیص دهند، محل شما در گوگل به طور دائمی ثبت خواهد شد.

انجام هر ویرایش و انتشار آن در نقشه‌ی گوگل نیز نیازمند تایید است.

توصیه‌هایی برای افزایش سرعت تایید مکان‌ها

برای اینکه مکان‌های شما در زمان کمتری تایید شوند لازم است تا اطلاعات کامل و قابل ارزیابی برای مکان خود ثبت نمایید. برای مثال پر کردن کامل نشانی، دسته‌بندی و شماره تلفن‌ها. همچنین پر کردن نشانی سایت اینترنتی می‌تواند ارزیابی اطلاعات وارد شده را برای افراد آسان‌تر کند.

چنانچه اطلاعات ثبتی یا ویرایشی شما پس از مدتی در گوگل منتشر نشد، ممکن است اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود دارند که به اندازه‌ی کافی تایید کاربران را جذب نکرده است.

اگر مکان من تایید نمی‌شود چه کاری می‌توانم انجام بدهم ؟

ثبت مکرر یک محل کمکی به تایید شدن آن نمی‌کند. برای تلاش مجدد بهتر است مدتی صبر کنید و برای تلاش مجدد از یک حساب کاربری دیگر با مقداری تغییرات در نام یا نوع فعالیت محل کسب و کار دوباره اقدام کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱