انتقال اطلاعات از پرستاشاپ به ووکامرس

برای انتقال اطلاعات فروشگاه پرستاشاپ به فروشگاه ووکامرس می توان از افزونه FG PrestaShop to WooCommerce استفاده کرد.
این افزونه در دو نسخه رایگان و تجاری ارائه می‌شود که نسخه رایگان آن، محصولات، تصویر محصولات، دسته بندی، تگ‌های محصولات و برگه‌ها و نوشته‌های CMS را منتقل می‌کند.

در نسخه تجاری آن امکانات بیشتری وجود دارد. ما در این آموزش، سعی در آموزش قسمت رایگان آن را داریم. انتقال تمامی اطلاعات از پرستاشاپ به ووکامرس با نسخه‌ی تجاری این افزونه امکان‌پذیر است که در صورت نیاز می‌بایست پس از بررسی بیشتر آن را خریداری نمایید.

برای شروع کار، بهترین روش، کار روی هاست است. فرض کنید فروشگاه پرستاشاپ در آدرس sample.com وجود دارد، ما برای نصب ووکامرس، ابتدا وردپرس و ووکامرس را نصب کنید. بهتر است کار انتقال اطلاعات را روی یک سایت خام انجام دهید و پس از اطمینان از درستی انتقال، اطلاعات را از وردپرس خام به وردپرس اصلی منتقل کنید. حالا افزونه FG PrestaShop to WooCommerce را نصب و فعال می‌کنید. روی import کلیک کنید تا صفحه تنظیمات آن باز شود.

1

اگر وردپرس خام نصب کرده باشید، نیازی به حذف محتوای وردپرس ندارید.
در قسمت PrestaShop web site parameters > URL of the live PrestaShop web site باید آدرس فروشگاه پرستاشاپ را وارد نمایید. مثال :

بخش بعد به اطلاعات پارامترهای دیتابیس پرستاشاپ نیاز دارد:

PrestaShop Table Prefix: پیشوند جداول پرستاشاپ

” شما این اطلاعات را میتوانید از مسیر config > settings.inc.php پیدا کنید. “

2

برای مابقی تنظیمات پایین، حالت پیش فرض نیازی به تغییر ندارد، تنها در صورتی که در سایت پرستاشاپ، Tag‌ها را فعال کرده بودید، گزینه Meta keywords را فعال کنید.

سپس روی save setting را کلیک کرده و دکمه Import content from PrestaShop to WordPress را بزنید تا انتقال اطلاعات انجام پذیرد. ممکن است کار انتقال مدتی طول بکشد.

۷ نظر در مورد «انتقال اطلاعات از پرستاشاپ به ووکامرس»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱