یک شاخه‌ی جدید از بیت‌کوین ایجاد شد

ارز مجازی بیت‌کوین، یکی از محبوب‌ترین ارزهای الکترونیکی است با این حال برخی اشکالات و معایب در آن وجود دارد. اگر با مفهوم و کارکرد ارز مجازی بیت‌کوین آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «بیت کوین چیست» را مطالعه کنید.

بیت کوین کش

گروهی از توسعه‌دهندگان پس از مدت‌ها گفتگو برای تغییر و بهبود برخی از فرآیندهای بیت‌کوین و عدم موفقیت در رسیدن به نتیجه، در تاریخ ۱ آگوست ۲۰۱۷ ارز الکترونیکی جدیدی با نام «بیت کوین کش( Bitcoin Cash )» را بر پایه‌ی بیت‌کوین پایه‌ریزی کردند. این ارز جدید از بسیاری جهات شبیه به نسخه‌ی اصلی است و برخی ویژگی‌های جدید به آن افزوده است.

ویژگی خاص و متفاوت بیت‌کوین کش، ایجاد یک کپی از تمامی اطلاعات بیت‌کوین است. به این معنی که تمامی افرادی که در بیت‌کوین موجودی داشتند، در بیت‌کوین کش هم به همان مقدار( ولی با ارزش متفاوت ) دارای بیت‌کوین کش خواهند بود.

مهم‌ترین تفاوت بیت‌کوین کش در مقایسه با بیت‌کوین، امکان انجام تراکنش‌های بیشتر در واحد زمان است. محدودیت ۷ تراکنش در ثانیه یکی از مشکلات موجود در شبکه‌ی بیت‌کوین است که با بزرگ شدن شبکه، بیش از پیش سبب ایجاد مشکلات خواهد شد.

با این حال موفقیت ارزهای دیجیتالی جدید به دلیل تعداد بسیار زیاد و زمان شروع به فعالیت‌های آن‌ها نسبت به ارزهای قدیمی مشکل‌تر به نظر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱