انتقال اطلاعات از جوملا قدیمی

جوملا به عنوان دومین سیستم مدیریت محتوا(CMS) بخش بزرگی از وبسایت‌های اینترنتی را تحت پوشش خود قرار داده است. تعداد زیادی از این وبسایت‌ها نیز که در سال‌های گذشته طراحی و آماده سازی شده‌اند با نگارش‌های قدیمی جوملا توسعه پیدا کرده‌اند( نگارش‌های ۱.۵ و ۲.۵ )
قدیمی بودن وبسایت به دلایل گوناگون ممکن است سبب ایجاد مشکلاتی برای دارندگان سایت شود.

طراحی سایت با جوملا

سئو نامناسب

سایت‌های قدیمی با اصول موجود در زمان خود طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند. دنیای وب با سرعت بسیار زیادی در حال تحول است. و یکی از مهم‌ترین تحولات، تغییرات اساسی در دنیای بهینه‌سازی یا سئو است. انجام تغییرات جدید روی سایت‌های قدیمی بسیار مشکل است و گاهی آنقدر مشکل است که انجام دادن آن تقریبا ناممکن می‌شود.

سرعت کم

سیستم‌های نرم‌افزاری در گذر زمان بهینه می‌شوند و تغییرات زیادی را پشت سر می‌گذارند. افزایش سرعت یکی از این تغییرات است که به صورت مداوم به انجام می‌رسد. سایت‌های قدیمی به طور متوسط سرعت کمتری نسبت به سایت‌های جدید دارند.

امنیت کم و هک شدن‌های پی در پی

اشکال‌های امنیتی در تمام سیستم‌های نرم‌افزاری وجود دارد. این اشکال‌ها با توسعه‌ی پی در پی و با گذشت زمان شناسایی و برطرف می‌شوند. یک سایت قدیمی که اشکال‌های امنیتی آن شناسایی شده ولی برطرف نشده است، هدف مناسبی برای خرابکاران اینترنتی و هکرهای مبتدی است.

امکانات کم

یک سایت قدیمی بدون شک دارای امکانات قدیمی نیز هست. انجام بسیاری از کارها با این سیستم‌ها گاهی نشدنی و گاهی بسیار سخت است.

ظاهر قدیمی و غیر ریسپانسیو

استفاده از اینترنتی در گذشته بیشتر روی سیستم‌های خانگی و اداری و روی نمایشگرهایی با عرض نسبتا ثابت به انجام می‌رسیده است. ولی در حال حاضر دستگاه‌های موبایل،‌ تبلت و سیستم‌های خانگی و اداری بسیار متنوعی روی کار آمده‌اند که بخش بزرگی از مرور اینترنتی با این ابزارها به انجام می‌رسد. در اختیار داشتن سایتی که خود را با این فضا تطبیق نمی‌دهد علاوه بر ایجاد نارضایتی در بازدیدکنندگان، سبب کاهش رتبه‌ی سئو سایت نیز می‌شود. در نتیجه روز به روز بر تعداد مراجعین به سایت کاسته می‌شود.

غیر قابل توسعه

یک سیستم قدیمی با استانداردهای قدیمی، به سختی قابل توسعه است. پیدا کردن متخصصینی که بتوانند با این سیستم‌ها تعامل خوبی داشته باشند کار دشواری است. همچنین بسیاری از افزونه‌های روز که برای CMSها توسعه پیدا می‌کنند با نگارش‌های قدیمی CMS همخوانی ندارند.

چه کاری قابل انجام است؟

پاسخ به این سوال ساده است: به روزرسانی
ولی این کار چگونه قابل انجام است؟ چنانچه سیستم جوملا بسیاری قدیمی باشد یا از افزونه‌هایی در آن استفاده شده باشد که امروز وجود ندارند، طراحی سایت با جوملا جدید یا با سیستم دیگر با مشکلاتی مواجه می‌شود. در نتیجه به روزرسانی خودکار دیگر ممکن نخواهد بود و برای انجام آن به تخصص انسانی نیاز خواهد بود.

با ما تماس بگیرید و اطلاعات سایت خود را برایمان ارسال کنید تا آن را بررسی کنیم و راهکارهای به‌روزرسانی و در اختیار داشتن سایتی روزآمد، سریع، واکنش‌گرا و سازگار با موتورهای جستجو را در اختیارتان قرار دهیم.

همچنین نیازهای جدید خود را نیز برایمان بفرستید. چون ممکن است بسته به نیازهای جدید، راه‌حل‌های متنوعی موجود باشد. راه‌حل‌هایی مانند انتقال اطلاعات از جوملا به سیستم‌های دیگر مانند وردپرس یا دروپال و یا حتی طراحی سایت اختصاصی و سفارشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱