جوملا ۳.۶ با بیش از ۴۰۰ تغییر و بهبود منتشر شد

نگارش جدید جوملا با تمرکز اساسی روی تجربه کاربری، منتشر شد. در ادامه برخی از مهم‌ترین تغییرات انجام شده در این نگارش را مشاهده خواهید نمود.

تغییرات در جوملا 3.6

امکان ایجاد دسته‌بندی‌ها به صورت فوری

در نگارش‌های قدیمی جوملا، برای ایجاد دسته‌بندی‌ها لازم بود که به بخش مخصوص این کار مراجعه کنید و اگر در حین نوشتن مطلب می‌خواستید دسته‌بندی جدیدی ایجاد کنید، این کار امکان‌پذیر نبود. در نگارش ۳.۶ این مشکل برطرف شده است.

امکان نصب مجدد نگارش فعلی

در نسخه‌ی جدید، امکان نصب مجدد نسخه‌ی فعلی یا بازگردانی تغییرات احتمالی انجام شده توسط برنامه‌نویس یا آسیب‌های ایجاد شده توسط نرم‌افزارهای مخرب و ویروس‌ها با یک کلیک اضافه شده است. همچنین امکان آپلود فایل به‌روزرسانی و اجرای آن مجددا به درخواست کاربران برگردانده شده است.

مدیریت دسترسی‌ها در سطح منوهای بخش مدیریت

یکی از ویژگی‌های قابل توجه جوملا، امکانات خوب در مدیریت دسترسی‌های کاربران به بخش‌های مختلف سایت است. در نگارش جدید امکان جدیدی برای مدیریت دسترسی کاربران به منوهای مختلف بخش مدیریت نیز تعبیه شده که امکانات موجود قبل را بیش از پیش کارآمد کرده است.

مشاهده و مدیریت تمامی منوها به صورت یکپارچه

قابلیت جدید All Menu Items در آخرین نگارش جوملا این امکان را به مدیران سایت می‌دهد که تمامی منوهای ایجاد شده در سایت را به صورت یکجا مشاهده کنند و خطاهای احتمالی و موارد تکراری و ناخواسته را به سادگی بیابند.

فرم‌های تو در تو

نوع جدیدی از فیلدها برای فرم‌ها در جوملا ایجاد شده است که با کمک آن می‌توانید یک فرم را به عنوان یک زیرفرم در فرمی دیگر بگنجانید. در برخی کاربردها این ویژگی می‌تواند در افزایش سرعت و کارایی اثربخش باشد.

بهبودهای متعدد در تجربه کاربری

نگارش جدید جوملا با تمرکز ویژه روی تجربه‌ی کاربری منتشر شده است. در این نسخه مدیریت کاربران، یافتن ماژول‌ها و انجام تغییرات در بخش‌های متعدد قسمت مدیریت بیش از پیش آسان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱