رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی در سئو دارد ؟

رپورتاژ آگهی یک از شیوه‌های بازاریابی اینترنتی است که به صورت همزمان می‌تواند به صورت همزمان رتبه‌ی سئو سایت و بازدید واقعی آن را افزایش دهد.

رپورتاژ آگهی یک مطلب خبری یا مقاله علمی است که در سایت‌های پربازدید مثل سایت‌های خبری یا مجلات اینترنتی منتشر می‌شود. در این خبر یا مقاله، علاوه بر اینکه سعی می‌شود مطلبی مورد علاقه کاربران در اختیار آنان قرار گیرد، لینک‌هایی به سایت شما نیز در آن گنجانده می‌شود.

رپورتاژ آگهی

نمونه رپورتاژ آگهی

برای مثال یک رپورتاژ آگهی در یک سایت خبری پر بازدید با عنوان «رشد ۱۰ درصدی بازار تبلیغات اینترنتی در مقایسه با تبلیغات سنتی» می‌تواند توجه مخاطبان علاقمند به این موضوع را به خود جلب کند. در این مقاله علاوه بر ارائه اطلاعات علمی و مفید در این زمینه، لینک به یک سایت ارائه کننده خدمات تبلیغات اینترنتی نیز گنجانده می‌شود.

بسیاری از بازدیدکنندگان مقاله، ممکن است لینک مورد نظر را باز کنند و به صورت مستقیم از خدمات این سایت استفاده نمایند. موتورهای جستجو نیز با مشاهده‌ی این لینک، ممکن است رتبه‌ی سئو سایت هدف را در کلمات کلیدی هدف، افزایش دهند.

قیمت رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی در مقایسه با خرید بک‌لینک قیمت به مراتب بیشتری دارد زیرا اغلب در سایت‌های معتبر درج می‌شود و همچنین این مزیت را دارد که دائمی است و بازدیدهای واقعی را نیز در زمانی محدود به سمت سایت هدایت می‌کند.

بازدهی رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی اگر با آگاهی کامل ایجاد شود، می‌تواند بازدهی مناسبی به همراه داشته باشد. سرعت بالای بازدهی و افزایش بازدید سایت با انجام این تکنیک از جمله مزایای استفاده از این روش بازاریابی اینترنتی است.

یک مزیت قابل توجه رپورتاژ آگهی در مقایسه با بک‌لینک، قرار گرفتن لینک شما در محلی با موضوع مرتبط با فعالیت شماست، در هنگام خرید بک‌لینک، اغلب لینک در محلی نامناسب و در کنار چندین لینک نامربوط دیگر ثبت می‌شود که ریسک جریمه شدن را افزایش می‌دهد.

در زمینه‌ی سئو، البته می‌بایست دقت بیشتری نمود. همان ریسک‌های موجود در هنگام خرید بک‌لینک در هنگام خرید رپورتاژ آگهی نیز مورد توجه هستند. زیاده‌روی در این کار یا عدم آشنایی با الگوریتم‌های گوگل در جریمه کردن سایت‌های متخلف، می‌تواند اثر معکوس روی سئو سایت شما بر جای بگذارد.

مزایای دیگر رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی علاوه بر مزایایی که در سئو سایت دارد، یک روش مناسب برای تبلیغات و بازاریابی و برندسازی اینترنتی است. فهرست مزایای رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *