طراحی قالب حرفه‌ای وردپرس با رعایت اصول سئو

وردپرس اکنون محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت به شمار می‌رود. هرچند مخزن قالب‌های آماده ورپرس شامل هزاران قالب رایگان و تجاری است ولی در بسیاری موارد به دلایلی از جمله موارد زیر طراحی قالب اختصاصی وردپرس بهترین گزینه به شمار خواهد آمد:

  1. نیاز به سایتی فوق‌العاده سریع و سبک
  2. نیاز به گرافیک منحصر به فرد و غیرتکراری
  3. نیاز به امکانات ویژه در قالب سایت
  4. نیاز به سئو تخصصی روی قالب سایت

وردپرس

در چنین مواقعی لازم است تا یک متخصص وردپرس که با سئو سایت نیز به خوبی آشنایی داشته باشد، قالبی اختصاصی برای شما طراحی و پیاده‌سازی کند.

یک قالب اختصاصی حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد ؟

قالب‌های اختصاصی باید مزایایی نسبت به قالب‌های آماده داشته باشند تا صرف هزینه برای طراحی اختصاصی توجیه‌پذیر باشد. این ویژگی‌های عبارتند از:

  1. سازگاری بسیار بالا با سئو
  2. حجم فوق‌العاده کم قالب برای پشتیبانی از بازدیدهای زیاد
  3. عدم فشار روی پایگاه داده
  4. سازگاری کامل با گوشی‌های موبایل( طراحی سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو )
  5. پشتیبانی از مرورگرهای متداول
  6. شکل گرافیکی و فونت‌های زیبا و مناسب
  7. امنیت و کیفیت در حد ایده‌آل
  8. سازگاری با افزونه‌های مختلف وردپرس
  9. قابلیت به‌روزرسانی، اصلاحات، توسعه و تغییر قالب در آینده

قالب‌های آماده چه اشکال‌هایی دارند ؟

اگر جزء کسانی هستید که ارزش و تفاوت‌های قالب اختصاصی را می‌دانید و می‌خواهید یک سایت منحصر به فرد با قالب اختصاصی داشته باشید، این امکان در اختیار شماست که سایتی با کیفیت متمایز و سرعت بی نهایت در اختیار داشته باشید.

جهت بررسی کیفیت قالب‌های اختصاصی توسط روکا می‌توانید آدرس سایت rokaweb.ir را در سرویس Google Page Speed Insights وارد کنید و کیفیت و رتبه‌ی آن را با سایت‌های دیگر مقایسه کنید.

سرعت سایت روکا

قالب‌های آماده اغلب تنها با هدف ظاهر گرافیکی طراحی می‌شوند و در این میان، ویژگی‌های فنی کمترین اهمیت را دارا می‌باشند. زیرا مشتریان قالب آماده تنها از روی ظاهر این قالب‌ها را انتخاب و خریداری می‌کنند و هنگامی که با مشکلات فنی متعدد در هنگام استفاده مواجه می‌شوند، حتی تغییر قالب به قالبی دیگر ممکن است برای آن‌ها بسیار دشوار و پرهزینه باشد.

تعرفه طراحی قالب وردپرس

طراحی قالب اختصاصی وردپرس بسته به طرح گرافیکی و امکانات آن متغیر است. برای طراحی یک قالب با امکانات متداول در اغلب سایت‌های اینترنتی، قیمت پایه از ۷.۵ میلیون تومان قابل ارائه می‌باشد. اگر سایت‌هایی با طرح‌های پیچیده و امکانات خلاقانه نیاز دارید، برای برآورد هزینه با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱