طراحی سایت با رعایت اصول سئو

دستیابی به سئو خوب و پایدار در طراحی سایت با تلاش بسیار و صرف زمان و هزینه‌ی متناسب امکان‌پذیر است. اجرای سئو روی سایت طراحی شده پس از پایان فرآیند طراحی سایت معایبی دارد که در نهایت، زمان دستیابی به نتیجه و درصد موفقیت آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سئو را چه زمانی باید شروع کنیم ؟

چنانچه در زمان طراحی سایت، اصول سئو از جمله استفاده از کدهای بهینه و استاندارد، کاهش حجم سایت، نشانی‌های صفحات، کدهای متا، ارتباط میان صفحات، سرعت بارگزاری و بسیاری عوامل دیگر مورد توجه قرار نگیرند، انجام این بهینه‌سازی‌ها پس از پایان کار گاهی بسیار دشوار و گاهی نشدنی است.

اصول سئو
به همین دلیل بهترین روش برای دستیابی به موفقیت در سئو و دستیابی به رتبه‌های بالا در موتور جستجو مستلزم رعایت اصول فنی سئو در زمان طراحی سایت است.

سئو سایت همزمان با طراحی سایت

روکا با در اختیار داشتن دانش فنی و تجربه همزمان در سئو  و طراحی سایت، آمادگی دارد سایت‌هایی که از ابتدا اصول سئو در آن رعایت شده و درصد موفقیت آن در مقایسه با انجام این دو فرآیند به صورت جداگانه به مراتب بیشتر است را طراحی و پیاده‌سازی نماید.

تجربه ثابت کرده، رعایت اصول فنی از ابتدای کار سبب می‌شود، سئو بسیار بیش از آنچه تصور می‌شود بازدهی داشته باشد. بنابراین اگر برای جذب مشتریان جدید از طریق موتورهای جستجو به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی برنامه‌ریزی کرده‌اید، بهترین روش برای موفقیت بیشتر انجام همزمان و موازی سئو و طراحی سایت است.

مراحل غیر قابل بازگشت در طراحی سایت

برخی ویژگی‌های سئو مانند ساختار پیوندهای سایت، جزئی از ساختار پایه‌ای سایت هستند و اگر از ابتدای کار با دید بهینه نسبت به طراحی آن اقدام نشود، تغییر دادن آن در آینده سبب می‌شود رتبه‌های به دست آمده و تلاش‌های انجام شده در گذشته از بین بروند.

طراحی سایت
نکته‌ی مهم دیگر در اجرای همزمان سئو و طراحی سایت، حجم سایت است. حجم سایت که اثر مستقیم و مهمی در سئو دارد، عاملی است که بهبود آن پس از پایان طراحی سایت کاری به مراتب سخت‌تر از زمان طراحی سایت است. در هنگام طراحی سایت‌هایی که هدف سئو داشته باشند، ممکن است قالب گرافیکی طراحی شده به شیوه‌ای انتخاب و طراحی شود که باعث شود حجم سایت تا حد امکان پایین باشد.
ولی کاهش حجم سایتی که قبلا طراحی شده است ممکن است مستلزم هزینه‌ی مجدد برای بازطراحی یا تغییرات گسترده باشد.

سفارش طراحی سایت با رعایت اصول سئو

با توجه به موارد گفته شده، بهترین روش برای سئو موفق، در نظر گرفتن آن در هنگام فرآیند برنامه‌ریزی، طراحی قالب و طراحی فنی سایت است. برای مشاوره و سفارش طراحی سایت و سئو به صورت همزمان با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱