طراحی سایت تایملاین دو ستونی

تمایز و تفاوت در طراحی سایت یکی از عواملی است که نظر مخاطبین را به خود جلب می‌کند. سایت‌هایی که ساختار متفاوت و چشم‌نواز داشته باشند، می‌توانند بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جذب کنند.

طراحی سایت تایملاین

یکی از انواع طراحی سایت، ساختار تایملاین یا خط زمان دو ستونی است. طراحی این گونه سایت‌ها پیچیدگی‌های مخصوص به خود را دارا است.

طراحی سایت تایملاین و پیمایش نامحدود

یکی از نیازهای همراه با طراحی سایت تایملاین دوستونی، پشتیبانی از پیمایش نامحدود است. در سیستم پیمایش نامحدود نمایش اطلاعات موجود در صفحات بعد، به صورت خودکار پس از رسیدن کاربر به انتخاب مطالب به انجام می‌رسد. با محدود کردن و ترکیب این سیستم با سیستم صفحه‌بندی اطلاعات به صورت سنتی، می‌توان بخش قابل توجهی از معایب پیمایش نامحدود را برطرف نمود.

پیچیدگی‌های فنی طراحی سایت تایملاین

این شکل خاص از طراحی سایت، نیازمند دانش و تخصص کافی در زمینه‌ی برنامه‌نویسی سمت مشتری و سرور و به ویژه اسکریپت‌نویسی جاوااسکریپت است. استفاده از تکنولوژی‌های JSON و AJAX در کنار طراحی گرافیکی و برنامه‌نویسی تخصصی تایملاین و پیمایش نامحدود و همین طور طراحی سایت واکنش گرا برای نمایش صحیح تایملاین در گوشی‌های موبایل از ملزومات یک سایت پیشرفته، کارآمد و زیبا خواهند بود.

تایملاین طراحی شده باید قابلیت تغییر شکل بر اساس تغییر اندازه‌ی مرورگر و تغییر اندازه‌ی فونت‌ها را به خوبی داشته باشد و از تداخل نوشته‌ها با یکدیگر جلوگیری نماید.

طراحی سایت تایملاین در روکا

سیستم نمایش برخی از شبکه‌های اجتماعی و از آن جمله فیسبوک در دوره‌هایی به صورت دوستونی و تایملاین بوده است. این شیوه از نمایش برای برخی از انواع محتواها به ویژه محتواهای هنری و ادبی زیبا و جذاب است.

چنانچه قصد طراحی سایت جدید با این شکل از نمایش را دارید، یا می‌خواهید سایت بر پایه‌ی وردپرس خود را با قالبی زیبا بر اساس سیستم تایملاین به نمایش بگذارید، با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱