طراحی سایت شرکت های بازرگانی و تجاری

طراحی سایت برای هر نوع از کسب و کارها، نکات، ویژگی‌های خاص و قواعد خود را دارا است. طراحی سایت شرکت‌های بازرگانی و تجاری نیز به همین شکل به رعایت اصول و قواعدی نیازمند است تا بتواند نتیجه‌ی دلخواه را به همراه بیاورد.

طراحی سایت شرکت بازرگانی

در ادامه برخی ویژگی‌ها که می‌بایست در طراحی سایت بازرگانی مورد توجه قرار بگیرد، فهرست شده‌اند.

بسته به نیازمندی‌های موجود ممکن است برخی روش‌های طراحی سایت با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا یا برنامه‌نویسی سفارشی سایت مورد نیاز باشد. همچنین به طور کلی در نظر گرفتن اصول طراحی فروشگاهی در صورت نیاز و رعایت اصول سئو می‌بایست با توجه ویژه‌ای در طراحی سایت تجاری و بازرگانی الزامی است.

طراحی سایت دوزبانه و چند زبانه

مخاطبان شرکت‌های تجاری و بازرگانی ممکن است در کشورهای مختلف باشند و به زبان‌های مختلف سخن بگویند. علاوه بر آن یکی از اصول جلب اعتماد برای شرکت‌هایی با نوع کسب و کار تجارت، امکان دسترسی به محتوای سایت با زبان‌های دوم و بیشتر است.

طراحی سایت‌های دوزبانه به زیرساخت فنی خوب و قابل مدیریت نیازمند است. پیچیدگی فنی در پیاده‌سازی برخی از سایت‌های دو و چندزبانه به مراتب بیش از سایت‌های تک زبانه است و برای دستیابی به عملکرد بهینه از جمله تشیص خودکار زبان کاربر، هدایت خودکار، مطالب موازی و برخی موارد دیگر می‌بایست از زیرساختی قوی بهره‌گیری کرد.

سئو در طراحی سایت بازرگانی

اقدام به سئو پس از پایان مراحل طراحی سایت، با درصد کمتری به موفقیت منجر می‌شود یا مستلزم صرف هزینه و زمان بیشتری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی سایت و سئو به صورت همزمان اینجا کلیک کنید.

طراحی سایت مدرن و رسمی

مدرن و رسمی بودن طرح گرافیکی ارائه شده در مرحله‌ی پیش طراحی سایت، در هنگام طراحی سایت‌های بازرگانی از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا هنگامی که مخاطب به سایت مراجعه می‌کند، یک سایت وظایف سنگینی در جذب مشتری و به هدف نشاندن برنامه‌های بازاریابی و فروش بر عهده دارد. موفقیت سایت در انجام این وظیفه به کیفیت طراحی و اصولی بودن ساختار آن وابسته است.

ایجاد اعتماد در مخاطب

مخاطبان پیش از مراجعه به سایت شما و پس از مراجعه به آن ممکن است به ده‌ها سایت دیگر مراجعه کنند. سایتی که بتواند بیشترین اعتماد را در مخاطب به وجود بیاورد به احتمال بیشتری در جذب او به عنوان یک مشتری موفق خواهد بود. برای جلب اعتماد مشتریان و مخاطبان، روش‌های آزمون شده‌ای وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توان در دستیابی به این هدف موفقیت بیشتری را کسب کرد.

ارائه‌ی توضیحات لازم و کافی در مورد محصولات

محصولات ارائه شده در یک سایت بازرگانی و تجاری می‌بایست با توضیحات و تصاویر به مقدار کافی همراه باشند. یک مشتری ممکن است بدون تماس تلفنی یا تماس کتبی و حضوری و تنها با مطالعه‌ی اطلاعات جانبی ارائه شده به تصمیم‌گیری نهایی اقدام کند. بنابراین هرچه اطلاعات ارائه شده، کامل‌تر و در جهت تصمیم‌گیری لازم، راهنمای بهتری باشند، احتمال موفقیت افزایش خواهد یافت.

امکان فروش یا سفارش کالا

بسته به نیاز ممکن است لازم باشد بخش‌هایی برای خرده فروشی و عمده فروشی کالا در یک سایت بازرگانی پیاده‌سازی شود. به این منظور، وجود یک فروشگاه اینترنتی یا بخش دریافت سفارش می‌بایست افزوده شود. ارتباط این سیستم با سایر سیستم‌های موازی حسابداری، انبارداری، سفارش‌ها و تحویل کالا از موارد پیچیده و مستلزم تحلیل و برنامه‌نویسی تخصصی است.

راه‌های ارتباطی متنوع و در دسترس

هر گروه از مخاطبان ممکن است با روش‌های ارتباطی گوناگونی سازگاری بهتری داشته باشند. برخی با تلفن، برخی با ایمیل، برخی با گفتگوی آنلاین، برخی به صورت حضوری و برخی به صورت کتبی. بنابراین پیش‌بینی انواع روش‌های ارتباطی و در دسترس بودن تمامی این روش‌ها در ساده‌ترین شکل ممکن برای از دست ندادن هر گروه از مخاطبان ضروری است.

بازاریابی اینترنتی

طراحی یک سایت گام نخست در جذب مشتریان است. گام بعدی معرفی این سایت به مشتریان بالقوه و تبدیل آنان به مشتریان بالفعل است. این مسیر بازاریابی اینترنتی نام دارد که می‌تواند در کنار بازاریابی سنتی مورد استفاده قرار بگیرد.

برای بازاریابی اینترنتی شما از جمله، بازاریابی محتوایی و سئو آموزش‌ها و برنامه‌های جامعی در اختیارتان قرار خواهیم داد.

سفارش طراحی سایت بازرگانی

برای طراحی سایت بازرگانی، با ما تماس بگیرید و مدل کسب و کار خود و اهداف خود از حضور در اینترنت را برایمان شرح دهید. پس از بررسی برنامه‌ای کامل و عملی در جهت موفقیت به شما ارائه خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱