طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی یکی از روش‌های ارائه‌ی خدمات و اطلاعات و جذب مخاطبان برای پزشکان، دندانپزشکان، روانپزشکان، گروه‌های پزشکی، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و سایر مراکز پزشکی و درمانی به شمار می‌رود.

طراحی سایت پزشکی

امکانات سایت پزشکی

برخی خدمات قابل ارائه در یک سایت پزشکی عبارتند از:

  1. معرفی خدمات
  2. نوبت دهی آنلاین
  3. پرداخت آنلاین حق ویزیت
  4. مقالات پزشکی و سلامت
  5. اخبار پزشکی و سلامت
  6. سوابق و مدارک
  7. مشاوره‌ی آنلاین
  8. پرسش و پاسخ پزشکی و سلامت
  9. پرونده آنلاین پزشکی بیمار
  10. فیلم و صوت آموزشی پزشکی
  11. گالری تصویر پزشکی و سلامت
  12. پاسخ دهی نتیجه آزمایش آنلاین
  13. مراجعه‌ی معکوس برای چکاپ ماهیانه و سالیانه

طراحی سایت پزشک

پزشکان در رشته‌های مختلف می‌توانند به صورت مجزا، خدمات بسیاری را به بیماران و جستجوگران آنلاین ارائه کنند. در اختیار داشتن یک سایت پزشکی خوب و جامع می‌تواند به عنوان ابزاری کارآمد در بازاریابی محتوایی به حساب آید.

طراحی سایت پزشکان

طراحی سایت پزشکان بسته به شرایط موجود می‌تواند شامل بخش‌های ذکر شده در قسمت قبل و بسیاری امکانات دیگر بر اساس نیاز بیماران و مخاطبان باشد.

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

از مهم‌ترین نیازهای در سایت‌های پزشکی، ثبت وقت یا نوبت برای زمان ملاقات با پزشک است. امکان مدیریت کامل روی زمان‌های حضور، مدت استاندارد ویزیت، شرایط لازم برای درخواست نوبت، امکان دریافت وجه آنلاین، مشاهده‌ی گزارش نوبت‌های ثبت شده و بسیاری امکانات سفارشی دیگر می‌توانند در یک سایت طراحی شده ویژه پزشکان در نظر گرفته شوند.

درخواست رزرو وقت می‌تواند در شکل ساده‌تر هم طراحی و پیاده‌سازی شود تا بیماران زمان مناسب و خدمات مورد نیاز خود را اعلام نمایند و تعیین زمان دقیق از طریق تماس با بیمار به انجام برسد.

رزرو آنلاین وقت پزشک

طراحی سایت تجهیزات پزشکی

طراحی سایت تجهیزات پزشکی

معرفی محصولات تولیدی یا بازرگانی در حوزه‌ی سلامت و پزشکی یکی دیگر از زیرمجموعه‌های سایت‌های درمانی و سلامت به شمار می‌رود. نمایش و طبقه‌بندی محصولات و تجهیزات پزشکی به گونه‌ای که مخاطبان بتوانند نیازهای خود را به آسانی بیابند و اطلاعات کافی و لازم را کسب کنند از نیازهای اساسی در این گروه به شمار می‌رود.

طراحی سایت مراکز پزشکی، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها

مراکز پزشکی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و گروه‌های پزشکی با طراحی سایت، علاوه بر ارائه‌ی خدمات سنتی با ارائه‌ی خدمات آنلاین از جمله رزرو وقت آنلاین، پاسخدهی آنلاین و بسیاری خدمات ارزشمند دیگر، با مکانیزه کردن خدمت رسانی علاوه بر کاهش هزینه‌ها، رضایت مراجعین را جلب نمایند.

طراحی سایت داروخانه‌ها

داروخانه‌ها نیز همانند سایر گروه‌های مرتبط با پزشکی خدمات مختلفی را می‌توانند به صورت آنلاین ارائه نمایند. از آن جمله می‌توان به پرسش و پاسخ دارویی، پیگیری وجود یا عدم وجود داروهای خاص، مشاوره‌ی آنلاین و خدمات متداول دیگر که در جلب رضایت بیماران اثرگذار است، اشاره نمود.

داروخانه‌ها از امکانی متفاوت نیز می‌توانند بهره‌مند شوند. فروش اقلام پزشکی و بهداشتی که به نسخه‌ی پزشک نیاز ندارند از طریق راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برای داروخانه‌ها امکان‌پذیر است.

وب سایت مشاوره و دانستنی‌های سلامت

طراحی سایت‌های پزشکی که به طور مستقیم با پزشک خاص یا مجموعه‌های خاص در ارتباط نباشد و خدمات سلامت مانند مشاوره، آموزش و پرسش و پاسخ برای بیماران را به صورت آنلاین فراهم کند امکان‌پذیر است. بسیاری از بیماران پیش و پس از مراجعه به پزشک علاقمندند اطلاعاتی دقیق و مفید را به صورت اینترنتی کسب کنند. ایجاد سایت‌های پزشکی که بتواند مشاوره‌های تخصصی و اطلاعات علمی را به صورت اینترنتی در اختیار این گروه از بیماران قرار دهد می‌تواند ابزاری خوب برای بازاریابی اینترنتی به شمار آید.

سئو در سایت‌های پزشکی

یکی از راه‌های موفقیت سایت پزشکی در جذب مخاطبان، تمرکز روی سئو برای بهبود رتبه سایت در گوگل است. هر چه جایگاه سایت در نتایج جستجوی گوگل بهتر باشد، احتمال مراجعه‌ی مخاطبان به سایت بیشتر خواهد شد. به همین منظور، توجه ویژه به بهینه‌سازی سایت یا سئو سایت می‌بایست از ابتدای کار طراحی سایت پزشکی مورد توجه قرار بگیرد. روکاوب آمادگی دارد همزمان با طراحی سایت، خدمات مشاوره سئو و بهینه‌سازی سایت برای سئو را به انجام برساند.

سفارش طراحی سایت پزشکی

روکا با در اختیار داشتن تجربه طولانی در طراحی سایت بهترین همراه شما در طراحی سایت‌هایی در حوزه‌ی سلامت خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش طراحی سایت با ما تماس بگیرید.

یک نظر در مورد «طراحی سایت پزشکی»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱