طراحی فروشگاه اینترنتی با جوملا

طراحی فروشگاه اینترنتی با کمک ابزارهای متفاوتی امکان‌پذیر است. یکی از روش‌های متداول در طراحی سایت فروشگاهی، استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند جوملا و وردپرس برای طراحی سایت و استفاده از افزونه‌های فروشگاهی برای افزودن امکانات تجارت الکترونیک به این سیستم‌ها است.

طراحی سایت با جوملا

انتخاب بهترین گزینه برای طراحی سایت فروشگاهی به بررسی نیازهای پروژه، طرح و برنامه برای آینده و زیرساخت‌های موجود نیز وابسته است. به همین دلیل بررسی کافی و در اختیار داشتن دانش و تجربه‌ی کافی برای گزینش بهترین ابزار سبب کاهش ریسک فنی و مالی پروژه خواهند شد.

انتخاب افزونه‌های فروشگاهی برای سیستم‌های مدیریت محتوای جوملا به ویژه در زمانی می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد که نیازهای دیگر پروژه، طراحی سایت با جوملا را به عنوان بهترین گزینه مشخص کرده باشند.

فروشگاه اینترنتی

در این نوشته، مشهورترین افزونه‌های فروشگاه‌ساز که امکانات فروش آنلاین را به سیستم مدیریت محتوای جوملا می‌افزایند مشاهده خواهید کرد.

VirtueMart – ویرچومارت

ویرچومارت افزونه‌ای رایگان و قدیمی برای ایجاد فروشگاه اینترنتی است. این افزونه از نگارش‌های مختلف جوملا پشتیبانی می‌کند و به صورت مستمر هم به‌روزرسانی می‌شود. استفاده از ویرچومارت برای طراحی فروشگاه‌هایی در ابعاد کوچک و متوسط مناسب است. استفاده از ویرچومارت در فروشگاه‌های محصولات دیجیتال یا دانلودی هم امکان‌پذیر است.

MijoShop – میجوشاپ

میجوشاپ یکی دیگر از افزونه‌های محبوب برای ایجاد فروشگاه اینترنتی در جوملا است. این افزونه در حقیقت رابطی برای اجرای سیستم فروشگاهی اوپن‌کارت در محیط جوملا است. تمامی امکانات و افزونه‌های اوپن‌کارت در میجوشاپ نیز وجود دارند. میجوشاپ افزونه‌ای تجاری است که برای استفاده می‌بایست آن را خریداری کنید. به دلیل بهره‌گیری میجوشاپ از نرم‌افزار متن باز اوپن‌کارت، مبلغ دریافت شده در اصل بابت پشتیبانی و دانلود در مدت محدود است. به این معنی که با خرید پشتیبانی ۶ ماهه‌ی این افزونه، می‌توانید نسخه‌ی دانلود شده را حتی خارج از مدت زمان پشتیبانی در تعداد سایت‌های نامحدود نصب و استفاده کنید.

J2Store

افزونه‌ی J2Store یکی دیگر از سیستم‌های فروشگاهی است که امکان تجارت الکترونیک در جوملا را ممکن می‌سازد. ویژگی متفاوت این افزونه استفاده از مقالات جوملا با اضافه کردن امکانات جدید به عنوان محصول است. این افزونه از نگارش‌های جدید جوملا پشتیبانی می‌کند. بیشتر امکانات مورد نیاز برای طراحی یک سایت فروشگاهی در J2Store به صورت رایگان در دسترس هستند. نگارش حرفه‌ای افزونه با برخی امکانات جانبی مانند مدیریت انبار پس از پرداخت وجه برای استفاده در تعداد نامحدود سایت قابل خریداری است. سایر امکانات متداول مانند مدیریت سفارش، سبد خرید، امکان ایجاد انواع محصولات مانند محصولات دانلودی و … در نگارش رایگان افزونه موجود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱