طراحی قالب ایمیل تبلیغاتی

یکی از روش‌های جذب و نگهداری مشتریان ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی یا بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ است. ایمیل‌های تبلیغاتی از نظر طراحی و گرافیکی می‌بایست جذاب باشند تا در جلب نظر مخاطب اثرگذاری لازم را داشته باشند.

برخی از کاربران ایمیل‌های خود را در نرم‌افزارهای تحت وب مانند GMail و Yahoo Mail مشاهده می‌کنند. برخی دیگر از کاربران اغلب سازمانی و شرکتی با استفاده از نرم‌افزارهای تحت سیستم‌عامل مانند Outlook یا Thunderbird به مشاهده و ارسال ایمیل‌های خود اقدام می‌کنند.

ارسال ایمیل

از طرف دیگر با فراگیر شدن گوشی‌های موبایل هوشمند، بسیاری از کاربران ممکن است از این ابزار برای بررسی ایمیل‌های دریافتی خود استفاده کنند.

به دلیل تنوع ابزارهای مشاهده‌ی ایمیل، قالب‌های طراحی شده برای ایمیل ممکن است در هر محیط با محدودیت‌هایی مواجه باشد و شکل نمایش داده شده‌ی آن‌ها به شکل مورد نظر طراح مشاهده نشود.

علاوه بر محدودیت در تنوع ابزارهای ارسال و دریافت ایمیل، برخی از نرم‌افزارهای مشاهده‌ی ایمیل، کدهای موجود در ایمیل را برای امنیت بیشتر پاکسازی می‌کنند و اجازه‌ی ارسال و دریافت هرگونه متن و قالبی را به فرستنده و گیرنده نمی‌دهند.

سفارش طراحی قالب ایمیل تبلیغاتی

طراحی قالب ایمیل تبلیغاتی به گونه‌ای که جذابیت لازم را داشته باشد و در نرم‌افزارهای گوناگون به خوبی و درستی نمایش داده شود به مهارت و تجربه نیازمند است. چنانچه قالب ایمیل تبلیغاتی با رعایت اصول لازم طراحی نشود، برخی کاربران ممکن است ایمیل را به شکل مناسب مشاهده نکنند و در عمل اثرگذاری آن از دست خواهد رفت.

روکا با تسلط بر اصول گرافیکی و داشتن مهارت و توانایی کافی در طراحی قالب‌های جذاب و اثرگذار ایمیل، آمادگی دارد مشاوره در ایمیل مارکتینگ و طراحی قالب‌های ایمیل تبلیغاتی شما را با بهترین کیفیت به انجام برساند. برای مشاوره و سفارش طراحی قالب ایمیل با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱