نمونه کار سئو

در ادامه برخی از نمونه کارهای سئو انجام شده در روکا را مشاهده می‌کنید. تعداد زیادی از کلمه‌ها و عبارت‌های کلیدی به دلایل رقابتی و فنی، در این جدول فهرست نشده‌اند.

بهترین وضعیت در سئو سایت، بهبود رتبه‌ی کلی دامنه و قرارگیری تمامی برگه‌ها و مطالب در رتبه‌ها و صفحه‌ی نخست گوگل است. دستیابی به این وضعیت نیازمند تلاش زیاد و بهینه‌سازی پیشرفته‌ی وب سایت از دید فنی می‌باشد.

نمونه کار سئو

مهم‌ترین نکته در دستیابی به سئو پایدار و بدون ریسک و بدون نیاز به هزینه دائمی، استفاده از اصول رسمی تایید شده توسط گوگل است. بسیاری از پیمانکاران سئو با استفاده از روش‌های غیرقانونی و اغلب با خرید بک‌لینک به نتایجی شکننده دست پیدا می‌کنند که می‌تواند عواقب غیرقابل جبرانی در سئو سایت شما بر جای بگذارد.

به علت تغییرات زیاد در نتایج گوگل و آزمون‌های A/B انجام شده در این موتور جستجو، به علاوه، اثربخشی علاقمندی‌های شخصی و مختصات جغرافیایی در رتبه‌بندی، ارائه‌ی اعداد به روز و دقیق در یک جدول امکان‌پذیر نیست. با این حال تلاش می‌کنیم نمونه کارهای سئو در جدول زیر، تا حد امکان روزآمد باشند.

سایت کلمه کلیدی رتبه در صفحه اول گوگل
rokaweb.ir طراحی سایت با لاراول ۳
isogam360.ir قیمت ایزوگام ۳

روکاوب تنها با دانش تخصصی سئو کلاه سفید و با استفاده از تخصص برنامه‌نویسی و مدیریت پایگاه داده و سرور در سئو فعالیت می‌کند و از روش‌های همراه با تقلب به ویژه خرید بک‌لینک خودداری می‌کند. هرچند موفقیت با این روش به تلاش و صرف زمان بیشتر نیازمند است، ولی نتایج کسب شده، پایدار و بدون ریسک جریمه و از دست رفتن به دلیل فعالیت سئو منفی رقبا خواهد بود.

آیا می‌خواهید شما هم در صفحه اول گوگل دیده شوید ؟

برای سفارش سئو با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱