فهرست مطالب با موضوع «بازاریابی محتوایی»

Email-marketing

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینک یا بازاریابی ایمیلی،‌ یکی از شیوه‌های بازاریابی اینترنتی است. در بازاریابی ایمیل، با ارسال خبرنامه یا آگهی برای مخاطبان، در جهت افزایش تعداد مشتریان یا نگهداری و جلب رضایت مشتریان قبلی تلاش می‌شود. در بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتنیک، چندین نکته می‌بایست مورد توجه قرار بگیرد. ایمیل مارکتینک چه موضوع‌هایی می‌تواند داشته باشد…

بیشتر بخوانید...
webtraffic

افزایش بازدید و ترافیک سایت و وبلاگ

طراحی سایت در شرکت‌های تولیدی و بازرگانی و خدماتی یکی از ابزارهای بازاریابی به شما می‌رود. ولی با طراحی و ایجاد یک سایت، کار به پایان نمی‌رسد. گام بعدی، افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگ است تا از میان بازدیدکنندگان، مشتریان بالفعل یافته شوند. هرچه تعداد بازدیدکنندگان سایت افزایش یابد احتمال افزایش فروش و سوددهی…

بیشتر بخوانید...
سئو و محتوای طراحی سایت

تولید محتوای سایت

موتورهای جستجو و به طور خاص موتور جستجوی گوگل روز به روز هوشمندتر از گذشته عمل می‌کنند و در هنگام رتبه‌بندی با دقت بیشتری سایت‌هایی با محتوای با کیفیت را بالاتر از سایر سایت‌ها رتبه‌بندی می‌نمایند. در نتیجه برای دستیابی به جایگاه بهتر و بالاتر در سئو و بهینه سازی سایت، یکی از اصول مهم،…

بیشتر بخوانید...
طراحی سایت شرکت بازرگانی

طراحی سایت شرکت های بازرگانی و تجاری

طراحی سایت برای هر نوع از کسب و کارها، نکات، ویژگی‌های خاص و قواعد خود را دارا است. طراحی سایت شرکت‌های بازرگانی و تجاری نیز به همین شکل به رعایت اصول و قواعدی نیازمند است تا بتواند به نتیجه‌ی دلخواه منجر شود. در ادامه برخی ویژگی‌ها که می‌بایست در طراحی سایت بازرگانی مورد توجه قرار…

بیشتر بخوانید...
roka-logo

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی یک از شیوه‌های ارزان قیمت و کارآمد بازاریابی است که اینترنت نقش رسانه‌ی اطلاع رسانی را در آن بر عهده می‌گیرد. بازاریابی در اینترنت به شیوه‌های مختلفی قابل اجرا است که در ادامه انواع این روش‌ها را فهرست و بررسی خواهیم نمود: طراحی سایت بازاریابی ایمیلی( ایمیل مارکتینگ ) بازاریابی از طریق موتور…

بیشتر بخوانید...
بازاریابی محتوایی - بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محتوایی چیست؟

بازاریابی اینترنتی، شیوه‌ای از بازاریابی است که با جذب مشتریان از طریق اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خبری و سایت‌های آموزشی مرتبط است. بازاریابی در اینترنت با روش‌های مختلفی به انجام می‌رسد. بازاریابی محتوایی یا Content Marketing نیز یکی از ابزارهای بازاریابی اینترنتی و مهم‌ترین آن به شمار می‌رود که با استفاده از تولید محتوا و…

بیشتر بخوانید...