بازاریابی

بازاریابی رونق و رکود

استراتژی‌های بازاریابی در زمان رکود و رونق بازار

وضعیت بازار همیشه یکسان نیست و دوره‌های کوتاه و بلند رکود و رونق در آن وجود دارد. کسب و کارهای اینترنتی که قصد دارند در این نوسانات آسیب کمتری ببینند و بتوانند در هر شرایط بهترین بازدهی را در فروش و بازاریابی به دست بیاورند لازم است تا این شرایط را به خوبی درک کنند […]

بیشتر بخوانید...
رپورتاژ آگهی

۷ مزیت و کاربرد درج رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری

یکی از شیوه‌های تبلیغاتی در اینترنت، رپورتاژ آگهی است. درج رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری روشی مناسب برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است. در ادامه برخی از مزایای استفاده از این روش تبلیغاتی را مشاهده می‌کنید. ۱- بازدید زیاد سایتهای خبری سایت‌های خبری بازدید روزان زیادی دارند. بسیاری از مردم عادت دارند تا روزانه اخبار […]

بیشتر بخوانید...
رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی در سئو دارد ؟

رپورتاژ آگهی یک از شیوه‌های بازاریابی اینترنتی است که به صورت همزمان می‌تواند به صورت همزمان رتبه‌ی سئو سایت و بازدید واقعی آن را افزایش دهد. رپورتاژ آگهی یک مطلب خبری یا مقاله علمی است که در سایت‌های پربازدید مثل سایت‌های خبری یا مجلات اینترنتی منتشر می‌شود. در این خبر یا مقاله، علاوه بر اینکه […]

بیشتر بخوانید...
فروشگاه اینترنتی

۲۳ روش برای بازاریابی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی هر مقدار هم که پیچیده و زمان بر باشد، در مقایسه با پیچیدگی و دشواری بازاریابی برای آن ساده به نظر می‌رسد. یک فروشگاه اینترنتی برای اینکه بتواند به موفقیت دست پیدا کند لازم است تا روش‌های علمی و تجربی را برای معرفی خود به مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی به […]

بیشتر بخوانید...
بازاریابی شبکه‌ای یا هرمی

بازاریابی شبکه‌ای چیست و چه مزایا و معایبی دارد ؟

بازاریابی شبکه‌ای یا «بازاریابی هرمی» شیوه‌ای برای جذب مشتریان و بازاریابان بیشتر برای کسب و کارهای سنتی و آنلاین به شمار می‌رود. در این شکل از بازاریابی، هر بازاریاب علاوه بر درصدهای سودی که بابت فروش مستقیم به خریداران دریافت می‌کند، تلاش می‌کند بازاریابان جدیدی را نیز در زیرمجموعه‌ی خود جذب کند تا از درصدی […]

بیشتر بخوانید...
کسب درآمد از طریق اینترنت

۸ روش برای کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از دنیای مجازی و انواع ابزارهای آن از جمله شبکه‌های اجتماعی، وبسایت، شبکه‌های موبایلی و فروشگاه اینترنتی شیوه‌ی جدید بسیاری از کسب و کارها به شمار می‌رود. آیا می‌دانید: طبق گزارش مرکز آمار ایران، در سال ۱۴۰۲، بیش از ۵۰۰ هزار نفر در ایران از طریق اینترنت کسب درآمد می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود تا […]

بیشتر بخوانید...
کانال توزیع فروشگاه اینترنتی

مدیریت کانال توزیع در فروشگاه اینترنتی

یک فروشگاه اینترنتی باید برنامه‌ای دقیق و مشخص و قابل اعتماد برای مدیریت کانال توزیع داشته باشد تا بتواند از آن به عنوان یکی از پایه‌های جلب اعتماد و تشویق مشتریان به خرید از فروشگاه اینترنتی تکیه کند. در مقاله‌ی پیش رو به بررسی نکات لازم و ضروری برای مدیریت کانال توزیع در فروشگاه اینترنتی […]

بیشتر بخوانید...