بازاریابی اینترنتی

بازاریابی رونق و رکود

استراتژی‌های بازاریابی در زمان رکود و رونق بازار

وضعیت بازار همیشه یکسان نیست و دوره‌های کوتاه و بلند رکود و رونق در آن وجود دارد. کسب و کارهای اینترنتی که قصد دارند در این نوسانات آسیب کمتری ببینند و بتوانند در هر شرایط بهترین بازدهی را در فروش و بازاریابی به دست بیاورند لازم است تا این شرایط را به خوبی درک کنند […]

بیشتر بخوانید...
اینستاگرام

سئو اینستاگرام - تکنیک‌های افزایش رتبه و نمایش در اکسپلور

سئو امروزه نه تنها در سایت‌های اینترنتی بلکه در صفحات شبکه‌های مجازی و هر محلی که قابلیت جستجو را در اختیار کاربران می‌گذارد اهمیت پیدا کرده است. در این میان اینستاگرام با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه، به یک پلتفرم قدرتمند برای کسب و کارها تبدیل شده است. قرارگیری در رتبه‌های اول جستجو […]

بیشتر بخوانید...
سایت سفیر برند

برندسازی با وب سایت - چرا و چگونه ؟

در دنیای امروز، وب‌سایت‌ها به ابزاری حیاتی برای هر کسب‌وکاری تبدیل شده‌اند. سایت شما نه تنها محلی برای ارائه اطلاعات به مشتریان فعلی و بالقوه شماست، بلکه می‌تواند به به برندسازی کسب و کار شما هم کمک کنند و باعث جذب مشتریان جدید و افزایش فروش شما شوند. یک وب‌سایت خوب طراحی شده می‌تواند به […]

بیشتر بخوانید...
لندینگ پیج یا صفحه فرود

لندینگ پیج چیست؟ بخش‌ها، ویژگی‌ها، ابزارها و نکات

لندینگ پیج یا صفحه فرود، صفحه‌ای در وب‌سایت شماست که بازدیدکنندگان پس از کلیک بر روی یک لینک، به آن هدایت می‌شوند. این صفحه با هدف خاصی مانند جمع‌آوری اطلاعات تماس، افزایش فروش، یا دانلود یک محتوای ارزشمند طراحی می‌شود. تاریخچه لندینگ پیج اولین لندینگ پیج در سال ۱۹۹۸ توسط بیل گیتس برای تبلیغ کتاب […]

بیشتر بخوانید...
یوتیوب

نقش یوتیوب در سئو: جذب بازدید بیشتر

یوتیوب به عنوان دومین موتور جستجوی جهان، فرصتی بی‌نظیر برای کسب و کارها و افراد برای دیده شدن و جذب مخاطبان بیشتر ارائه می‌دهد. با بهینه‌سازی محتوای یوتیوب خود برای موتورهای جستجو، می‌توانید رتبه خود را در نتایج جستجو افزایش دهید و بازدید بیشتری از ویدیوهای خود دریافت کنید. در این مقاله، به شما نشان […]

بیشتر بخوانید...
طراحی سایت

نکات طلایی برای موفقیت در طراحی سایت

امروزه، داشتن یک وب‌سایت قوی و کارآمد برای هر کسب و کاری، چه بزرگ و چه کوچک، ضروری است. وب‌سایت شما دروازه‌ای به دنیای دیجیتال است و اولین تصویری است که از شما به مخاطبان ارائه می‌دهد. به همین دلیل، طراحی سایت اصولی و حرفه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله، به بررسی […]

بیشتر بخوانید...
فروشگاه اینترنتی یا وب سایت

تفاوت وب‌سایت با سایت فروشگاه اینترنتی چیست ؟

اگر تجربه‌ی راه‌اندازی وب سایت را نداشته باشید و بخواهید به تازگی این کار را انجام دهید، در قدم اول با پرسش‌های متعددی روبرو می‌شوید. یکی از این پرسش‌ها، تفاوت وب سایت معمولی یا اطلاع‌رسانی یا شرکتی با سایت فروشگاه اینترنتی است. با ما همراه باشید تا تفاوت این دو نوع سایت را به همراه […]

بیشتر بخوانید...
فریم ورک لاراول

۱۲ نوع سایت که می‌توانند با لاراول طراحی شوند

لاراول محبوب‌ترین فریم‌ورک برنامه‌نویسی به زبان php است که برای طراحی سایت و ساخت سایت‌های اختصاصی با کاربردهای ویژه استفاده می‌شود. تقریبا هر نوع سایتی را می‌توان با استفاده از لاراول طراحی کرد ولی ممکن است روش‌ها و ابزارهای بهتری که هزینه‌های تولید سایت را برای شما کمتر می‌کنند وجود داشته باشد. به طور کلی […]

بیشتر بخوانید...

کسب درآمد با سئو. چه طور سئو را به پول تبدیل کنیم ؟

بزرگ‌ترین بخش از بازدیدکنندگان سایت‌ها از طریق سئو و موتورهای جستجو به آن‌ها هدایت می‌شوند. اگر بازدیدکنندگان بیشتری از این طریق به دست بیاورید، شرایط برای کسب درآمد بیشتر از سایت شما فراهم می‌شود. با توجه به اینکه بازدیدکنندگان از طریق موتور جستجو دقیقا به بخشی از سایت شما که نیاز آن‌ها را برطرف می‌کند، […]

بیشتر بخوانید...
Paywall

آشنایی با استراتژی Paywall و مزایا و معایب آن

کسب درآمد از سایت به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. یکی از این روش‌ها استراتژی Paywall است. احتمالا در جستجوهای وب با نتایجی روبرو شده‌اید که هنگام باز کردن یک خبر یا مقاله، مقدار کمی از آن را می‌توانید مطالعه کنید و برای دیدن ادامه‌ی مطلب لازم است تا به عضویت سایت در بیایید و مبلغی […]

بیشتر بخوانید...
اینستاگرام

چه محصولاتی در اینستاگرام بهتر فروخته می‌شوند ؟

شبکه‌های اجتماعی فضایی جدید هستند که می‌توانند برای کاربردهای گوناگونی مورد استفاده باشند. فروش محصولات و خدمات مختلف هم یکی از کاربردهای این ابزار نسبتا جدید است. برای موفقیت در فروش کالا و خدمات در اینستاگرام  و کسب درآمد باید بدانید که چه نوع کالا و خدماتی در این فضا قابلیت عرضه دارد و می‌تواند […]

بیشتر بخوانید...
باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان چیست ؟ چه کاربردها و عملکردهایی دارد ؟

ارائه دهندگان خدمات و کالا به دنبال این هستند که با روش‌های مختلف مشتریان وفادار برای کسب و کار خود ایجاد کنند. برای این منظور روش‌های مختلفی وجود دارد که استفاده‌ی هوشمندانه از آن‌ها می‌تواند راهی باشد تا شما را در رسیدن به این هدف موفق نمایند. باشگاه مشتریان چه کاربردی دارد ؟ باشگاه مشتریان […]

بیشتر بخوانید...
اینستاگرام

ساخت فروشگاه در اینستاگرام

اینستاگرام در تلاش است تا امکانات جدیدی برای کسب درآمد ایجاد کند. این کار باعث ایجاد سود هم برای صاحبان صفحات و هم برای اینستاگرام خواهند شد. امکان ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام یکی از قابلیت‌هایی است که از سال ۲۰۱۹ به این برنامه افزوده شده است. فروشگاه محصولات شما در اینستاگرام به این صورت […]

بیشتر بخوانید...
سایت خوب

۱۴ ویژگی مهم برای داشتن یک سایت خوب و حرفه‌ای

برای اینکه یک سایت خوب داشته باشید و بتوانید از طریق آن مخاطبان زیادی جذب کنید و در نتیجه با این روش بتوانید به کسب درآمد برسید، لازم است تا سایت شما بر اساس اصول طراحی شده باشد و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی باشد. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که سایت شما باید داشته باشد تا بتوانید […]

بیشتر بخوانید...
ثبت مکان در گوگل مپ

آموزش ثبت مکان در گوگل مپ( با گوشی موبایل )

با ثبت مکان در گوگل مپ، محل کار شما در معرض دید میلیون‌ها بازدیدکننده‌ی این اپلیکیشن قرار می‌گیرد. همچنین مشتریان شما که به دنبال اطلاعات مکانی کسب و کار شما باشند، با جستجو در گوگل یا گوگل مپ می‌توانند این اطلاعات را به آسانی به دست آورند. پیش‌تر شیوه‌ی ثبت رایگان مکان کسب و کار […]

بیشتر بخوانید...
پست میهمان

پست میهمان چیست و کجا می‌توان آن را منتشر کرد ؟

پست میهمان چیست ؟ پست میهمان یا Guest Post مطلب یا مقاله یا آموزشی است که شما می‌نویسید و آن را در سایت دیگری منتشر می‌کنید. با انجام این کار ممکن است اهداف مختلفی را دنبال کنید که در بیشتر موارد، هدف معرفی شرکت یا بازاریابی اینترنتی خدمات و محصولاتی است که ارائه می‌کنید. اهداف […]

بیشتر بخوانید...
بازاریابی موتورهای جستجو

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست ؟

یکی از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی با استفاده از موتورهای جستجو یا Search Engine Marketing است که به صورت مختصر SEM نامیده می‌شود. موتورهای جستجوی مدرن امروزی چیزی فراتر از یک جستجوگر ساده هستند که تنها متنی را از کاربران دریافت کنند و نتایج مرتبط را به آن‌ها نشان بدهند. به […]

بیشتر بخوانید...
طراحی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی چه برتری‌های نسبت به اینستاگرام و تلگرام دارد ؟

شبکه‌های اجتماعی محلی مناسب برای بازاریابی اینترنتی به شمار می‌روند و از این طریق برای فروش بسیاری از گروه‌های کالا می‌توانید به نتیجه برسید. با این حال طراحی فروشگاه اینترنتی در کنار شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام هم می‌تواند مزایای قابل توجهی برای افزایش فروش و سوددهی و کسب درآمد شما داشته باشد. مزایای […]

بیشتر بخوانید...
رپورتاژ آگهی

۷ مزیت و کاربرد درج رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری

یکی از شیوه‌های تبلیغاتی در اینترنت، رپورتاژ آگهی است. درج رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری روشی مناسب برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است. در ادامه برخی از مزایای استفاده از این روش تبلیغاتی را مشاهده می‌کنید. ۱- بازدید زیاد سایتهای خبری سایت‌های خبری بازدید روزان زیادی دارند. بسیاری از مردم عادت دارند تا روزانه اخبار […]

بیشتر بخوانید...
تبلیغات کلیکی در گوگل

گوگل ادوردز چیست ؟ همه چیز در مورد تبلیغات کلیکی گوگل

یکی از روش‌های قابل توجه برای جذب سریع بازدیدکنندگان به سایت استفاده از سیستم تبلیغات کلیکی گوگل یا Google Adwords یا گوگل ادز( Google Ads ) است. گوگل ادز از طرف دیگر منبع اصلی کسب درآمد در شرکت گوگل به حساب می‌آید. تبلیغات کلیکی چیست ؟ تبلیغات کلیکی نوعی از تبلیغات است که مبالغ پرداختی […]

بیشتر بخوانید...