آشنایی با کاردبردهای Sharepoint

نرم‌افزار قدرتمند Sharepoint ابزاری است که می‌تواند برای کاربردهای مختلف در سازمان مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه برخی از مهم‌ترین کاربردهای این نرم‌افزار را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

شیرپوینت - SharePoint

شیرپوینت برای طراحی پورتال سازمانی

سازمان‌های مدرن، با استفاده از نرم‌افزارهای درون سازمانی تلاش می‌کنند تا فرآیندهای خود را مدیریت کنند، هزینه‌ها را کاهش دهند، گزارش‌های کامل و به روز در اختیار داشته باشند و بتوانند کنترل سازمان را با کمترین تلاش و هزینه در دست بگیرند. Sharepoint یکی از شناخته‌شده ترین ابزارهای موجود برای رسیدن به این هدف است. امکانات پیش‌فرض این سیستم در کنار قابلیت توسعه‌ی موجود می‌تواند مسیر رسیدن به این هدف را هموار کنند.

سیستم مدیریت اسناد

نگهداری ایمن از نظر دسترسی و از نظر پایداری از اسناد مهم در داخل سازمان کاری دشوار و چالش برانگیز است. با استفاده از قابلیت‌های مدیریت اسناد و مدیریت دسترسی و مدیریت نسخه‌ی موجود در Sharepoint، این مشکل با کمترین تلاش و هزینه قابل حل خواهد بود.

کاربران مختلف سیستم می‌توانند بسته به دسترسی تعریف شده، به بخش‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند و بخش زیادی از بوروکراسی و کاغذبازی درون سازمان را با کمک این سیستم کاهش دهند.

طراحی سایت و پورتال اینترنتی

شیرپوینت در کنار امکاناتی که برای طراحی پورتال سازمانی داخلی در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار می‌دهد، ابزاری است که می‌تواند برای رفع نیاز مخاطبان و مشتریان و نمایندگان سازمان نیز به کارگیری شود. تعریف روش‌های احراز هویت مختلف برای گروه‌های مختلف کاربران و نمایش محتوای مختلف و دسترسی‌های مختلف به بخش‌های مختلف سیستم از امکاناتی است که استفاده از Sharepoint برای طراحی سایت و پورتال اینترنتی را به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌نماید.

طراحی سایت با شیرپوینت

شیرپوینت می‌تواند به عنوان زیرساختی برای طراحی انواع سایت‌های اینترنتی و قابل توسعه با زبان برنامه‌نویسی ASP.NET به شمار آید. هسته‌ی مرکزی Sharepoint ابزارهای لازم برای توسعه‌ی سایت‌های اینترنتی را برای شما فراهم می‌کند و تلاش و زمان لازم برای توسعه‌ی نرم‌افزار و سایت تنها به طراحی سایت اختصاصی و توسعه‌ی قسمت‌های سفارشی سیستم محدود خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱