ایجاد سایتهای تبلیغاتی یا دایرکتوری موفق
سایتهای آگهی، نیازمندی و تبلیغاتی یا دایرکتوریهای مختلف که طبقه بندی و معرفی کسب و کارها و صنایع مختلف را بر عهده دارند بسیار فراگیر هستند. برای طراحی موفق یک سایت آگهی و تبلیغات که بتواند به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کند، رعایت اصولی ضروری است. در ادامه برخی از این اصول را مشاهده خواهید نمود.
- نام ساده و کوتاهی انتخاب کنید. نامهای پیچیده که تلفظ آنها سخت باشد مانعی در برابر موفقیت هستند.
- نام دامنهی خود را طوری انتخاب کنید که ساده و قابل به یادآوری باشد.
- شعار وبسایت باید همه چیز کسب و کار شما را در چند کلمه شرح دهد.
- شروع کار را هرچه سریعتر کلید بزنید. جزئیات بعدا قابل اضافه شدن هستند.
- با ویژگیهای اصلی و پایهای شروع کنید. ویژگیهای کمکاربرد و جذاب را در فازهای بعدی به سیستم بیفزایید.
- هزینهها را کاهش دهید.
- به دلیل ترس از رخدادهای آینده، کار را به تاخیر نیندازید.
- نگران جزئیات نباشید. در طول زمان اصلاحات قابل انجام هستند.
- ایدهها بدون اینکه به مرحلهی انجام برسند بی ارزش هستند. سعی کنید بیشتر عمل کنید.
- اگر سیستم وجود داشته باشد، مشتریان به آن مراجعه خواهند کرد.
- پیامها و متنهای موجود در سایت را ساده و شفاف بنویسید.
- کارهای لازم برای انجام را به مخاطب دیکته کنید. شما بگویید که چه کاری باید انجام دهند.
- پیشنهادهای غیرقابل رد کردن ارائه کنید. پیشنهادهایی که به مشتری میگوید چه به دست خواهد آورد و نه پول کمی که میپردازد.
- از مقایسه کردن خود با دیگران دوری کنید. روی برنامههای خود تمرکز کنید.
- فیلدهای ثبت نام را به حداقل ممکن کاهش دهید. پیچیدگی سبب وازدگی مشتریان خواهد شد.
- مشتریان رایگان ارزشمند هستند. همین گروه از مشتریان ممکن است در آینده به فرصتهای قابل توجهی تبدیل شوند.
- مشتریان حساس و با دقت بالا، ممکن است افرادی باشند که بیشترین خرید را از شما انجام خواهند داد.
- از بازاریابی شبکههای اجتماعی برای تبلیغات استفاده کنید. شبکههای اجتماعی رایگان و اثربخش هستند.
- در انتخاب تصاویر با کیفیت دقت کنید. کیفیت کار بر دید مخاطبان اثر قابل توجهی دارد.
- از نظرات مشتریان به خوبی و با روی گشاده استقبال کنید.