روش‌های آپلود فایل با حجم بالا در وردپرس

سیستم آپلود فایل در وردپرس به محدودیت‌های موجود در هاست وابسته است و آپلود کردن فایل‌هایی که بیش از حجم مجاز برای تنظیمات هاست باشند، به صورت معمول در وردپرس امکان‌پذیر نیست.

فایل با حجم بالا

برای رفع این مشکل از روش‌های مختلفی می‌توان استفاده نمود که در ادامه انواع روش‌های ممکن را بررسی خواهیم کرد.

۱- استفاده از افزونه‌ی Tuxedo Big File Uploads

افزونه‌ی Tuxedo Big File Uploads یکی از ابزارهایی است که آپلود فایل را بدون نیاز به انجام تنظیمات خاص در سرور یا انجام فعالیت‌های اضافی امکان‌پذیر می‌کند.

برای استفاده از امکانات این افزونه کافی است آن را از این نشانی دانلود و نصب کنید.

این افزونه به صورت خودکار سیستم آپلود جدید وردپرس( و نه سیستم قدیمی ) را تغییر می‌دهد و به آسانی بدون اینکه تغییری در شیوه‌ی آپلود فایل‌های شما ایجاد شود، مشکل آپلود فایل‌های حجیم را برطرف می‌کند.

۲- استفاده از افزونه‌ی Add From Server

این افزونه به شکلی متفاوت امکان آپلود فایل‌هایی با حجم بالا را برای شما فراهم می‌کند. برای استفاده از امکانات این افزونه، لازم است تا ابتدا آن را از این نشانی دانلود نمایید. جهت آپلود فایل‌هایی با حجم زیاد، ابتدا فایل خود را با کمک FTP یا مدیرفایل پنل هاست( cPanel یا DirectAdmin ) آپلود نمایید و سپس به منویی که این افزونه در بخش مدیریت سایت وردپرسی شما اضافه می‌کند، مراجعه کنید. نشانی فایل آپلود شده را به افزونه بدهید و با کمک تنظیمات دیگر، فایل جدید را به بخش رسانه‌ی وردپرس بیفزایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱