بهینه‌سازی موتور جستجو

استفاده از عدد در عنوان برای سئو

جادوی عددها در عنوان مقالات سایت

حتما تا به حال در هنگام جستجوی گوگل برای برخی کلمات کلیدی به سایت‌هایی که مجموعه‌ای از بهترین پاسخ‌ها را برای نیاز شما جمع‌آوری کرده‌اند مشاهده کرده‌اید. برای مثال ممکن است اگر عبارت «بهترین افزونه سئو وردپرس» را جستجو کنید با نتایج اینچنین روبرو شوید: ۱۰ افزونه برتر برای سئو وردپرس ۵ افزونه وردپرس که […]

بیشتر بخوانید...
سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید چیست ؟

سئو کلاه سفید تکنیک‌هایی است که ابتدا با هدف بهتر کردن سایت برای مخاطبان و سپس با هدف ارائه اطلاعات لازم به گوگل در جهت شناسایی بهتر سایت و محتوا به انجام می‌رسند. هر چه کیفیت سایت بهتر باشد و عملکرد بهتری از خود نشان دهد، گوگل بیشتر علاقمند خواهد شد که سایت شما را […]

بیشتر بخوانید...
سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه چیست ؟

سایت‌هایی که در صفحه اول گوگل و در رتبه‌های نخست آن قرار می‌گیرند، مخاطبان و مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کنند. به همین دلیل برخی افراد برای رسیدن به این هدف، با هر روشی سعی می‌کنند تا از رقبا پیشی بگیرند و این جایگاه‌ها را برای خود تصاحب کنند. به طور خلاصه، سئو کلاه […]

بیشتر بخوانید...
هاست - Host

هاست ایران یا هاست خارج چه اثری روی سئو دارد ؟

محل قرارگیری سرور سایت می‌تواند روی سئو اثر مستقیم داشته باشد. در حالت تئوری، اگر محل قرارگیری سرور سایت به مشتریان نزدیک‌تر باشد، فرض گوگل بر این است که محتوای ارائه شده نیز می‌تواند محتوای محلی و مناسب‌تر برای کاربر باشد. همچنین هر چه فاصله سرور با کاربر نزدیک‌تر باشد، سرعت نمایش سایت برای کاربر […]

بیشتر بخوانید...
موتور جستجوی گوگل

سرعت سایت در موبایل روی سئو اثر می‌گذارد

گوگل به طور رسمی اعلام کرد که سرعت نمایش سایت در موبایل را به عنوان یکی از عامل‌های اثرگذار در سئو سایت محاسبه خواهد کرد. پیش از این تنها سرعت سایت در مرورگرهای رومیزی یکی از عوامل سئو به شمار می‌رفت. ایجاد تغییر جدید به این معنی است که سایت‌های کند می‌توانند یک نمره منفی […]

بیشتر بخوانید...
سئو

عوامل موثر برای سئو سایت در گوگل

موتور جستجوگر گوگل به ازای هر کلمه یا عبارتی که کاربران جستجو می‌کنند، هزاران سایت را در پایگاه داده‌ی خود پیدا می‌کند. پس از پیدا شدن این نتیجه‌ها و عبور از فیلترهای گوناگون در نهایت نوبت به مرتب سازی نتایج می‌رسد. اینکه کدام سایت در رتبه‌ی نخست و کدامیک در رتبه‌ی دوم و … قرار […]

بیشتر بخوانید...
سئو

۱۲ تکنیک سئو کلاه سفید برای بهبود رتبه سئو سایت شما

عوامل موثر در سئو سایت و افزایش بازدید سایت متعدد هستند. شناسایی و انجام تمامی موارد لازم برای بهبود وضعیت یک سایت از نظر عملی امکان‌پذیر نیست. با این حال برای رسیدن به بهترین نتیجه لازم است تا موارد قابل انجام شناسایی و به بهترین شکل ممکن انجام شوند. در این نوشته مجموعه‌ای از تکنیک‌های […]

بیشتر بخوانید...
رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی در سئو دارد ؟

رپورتاژ آگهی یک از شیوه‌های بازاریابی اینترنتی است که به صورت همزمان می‌تواند به صورت همزمان رتبه‌ی سئو سایت و بازدید واقعی آن را افزایش دهد. رپورتاژ آگهی یک مطلب خبری یا مقاله علمی است که در سایت‌های پربازدید مثل سایت‌های خبری یا مجلات اینترنتی منتشر می‌شود. در این خبر یا مقاله، علاوه بر اینکه […]

بیشتر بخوانید...
بک لینک

بک لینک چیست ؟

بک لینک یا Backlink به لینک‌هایی گفته می‌شود که در سایت‌های دیگر به سایت شما اشاره می‌کنند. برای مثال سایت «الف» به سایت «ب» لینک ایجاد می‌کند. این لینک اصطلاحا یک بک‌لینک از سایت «الف» نامیده می‌شود. کاربرد بک‌لینک بک‌لینک اغلب در هنگام فعالیت‌های سئو مورد توجه قرار می‌گیرد. هر چه کیفیت و تعداد سایت‌هایی […]

بیشتر بخوانید...
فیلتر شدن تلگرام و اینستاگرام

مسدود شدن شبکه‌های اجتماعی و کسب و کارهای آنلاین

شبکه‌های اجتماعی محلی مناسب برای فعالیت کسب و کارهای اینترنتی هستند. با این حال استفاده از شبکه‌های اجتماعی آنلاین مانند اینستاگرام و تلگرام به عنوان پایگاه اصلی کسب و کارهای اینترنتی، کاری پرریسک و خطرناک است. این شبکه‌ها به دلایل مختلف از جمله مسدود شدن از داخل کشور، مسدود شدن از سمت سرویس‌دهنده‌ها، تغییرات ناگهانی […]

بیشتر بخوانید...
زیردامنه

زیردامنه چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

زیردامنه نام‌هایی است که قبل از نام دامنه قرار می‌گیرند و با یک نقطه از نام دامنه جدا می‌شوند. هر سایت و هر دامنه می‌تواند به تعداد نامحدود زیردامنه داشته باشد. از مشهورترین زیردامنه‌ها که در اغلب سایت‌ها به صورت پیش‌فرض تعریف می‌شود عبارتند از www، mail، ftp و webmail که به شکل www.example.com، mail.example.com […]

بیشتر بخوانید...
دامنه

فعال کردن دو دامنه روی یک سایت و نکات سئو مربوط به آن

در بسیاری از مواقع صاحبان مشاغل دو یا چند دامنه برای سایت خود تهیه می‌کنند. این کار معمولا به یکی از دلایل زیر انجام می‌شود: استفاده از کلمات مرتبط با محصولات یا خدمات در دامنه خرید نام برند با پسوندهای متداول تغییر نام دامنه و حفظ دامنه قدیمی استفاده از دامنه‌های مختلف برای سایت‌های چندزبانه […]

بیشتر بخوانید...
هرزنامه - spam

سه روش کارآمد برای مقابله با کامنت‌های اسپم در وردپرس

ارسال نظرات غیرواقعی هرزنامه یا Spam در بخش نظرات سایت‌های طراحی شده با وردپرس متداول است، این کار معمولا با هدف دریافت بک‌لینک از سایت‌های دیگر و انجام سئو کلاه سیاه به انجام می‌رسد. نظرات اسپم باعث کاهش کیفیت سایت شما می‌شوند و این کاهش کیفیت از دید ربات‌های گوگل مخفی نمی‌ماند. در مراحل بالاتر […]

بیشتر بخوانید...
فروشگاه اینترنتی

۲۳ روش برای بازاریابی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی هر مقدار هم که پیچیده و زمان بر باشد، در مقایسه با پیچیدگی و دشواری بازاریابی برای آن ساده به نظر می‌رسد. یک فروشگاه اینترنتی برای اینکه بتواند به موفقیت دست پیدا کند لازم است تا روش‌های علمی و تجربی را برای معرفی خود به مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی به […]

بیشتر بخوانید...
تغییر مسیر - Redirect

استفاده از Redirect 301 در طراحی سایت و نکات سئو مربوط به آن

برای تغییر آدرس صفحات سایت که در موتورهای جستجو ذخیره شده‌اند، لازم است تمهیداتی اندیشیده شود تا رتبه‌ی این صفحات از بین نرود. علاوه بر این لازم است تا کاربرانی که از مسیرهای مختلف به نشانی قبلی این صفحه مراجعه می‌کنند، بتوانند از اطلاعات موجود در نشانی جدید استفاده نمایند. گوگل توصیه می‌کند که در […]

بیشتر بخوانید...
طراحی سایت قالیشویی

طراحی سایت قالیشویی

خدمات شستشوی فرش و قالی یکی از خدماتی است که بازار بزرگ و مشتریان زیادی دارد. به ویژه در ماه‌های پایانی سال که ایرانیان طبق سنتی دیرینه خانه تکانی می‌کنند، نیاز به این خدمات افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند. شرکت‌های قالیشویی برای جذب مشتریان بیشتر می‌بایست از طریق کانال‌های مختلفی خدماتشان را در معرض دید مخاطبان […]

بیشتر بخوانید...
سئو سایت

سئو تضمینی

بهینه‌سازی موتور جستجو یا سئو شامل انجام موارد متعددی است که هر یک سبب می‌شوند اندکی رتبه‌ی سایت در گوگل افزایش پیدا کند و در نهایت سایت به صفحه‌ی نخست گوگل هدایت شود. از طرف دیگر برخی از افراد و شرکت‌ها بدون توجه به قوانین گوگل و تنها با خرید بک‌لینک تلاش می‌کنند تا گوگل […]

بیشتر بخوانید...
تگ‌های سئو

استفاده از noindex برای tag ها در وردپرس و اصول سئو مربوط به آن

در هنگام تولید محتوا با وردپرس، دو ویژگی دسته‌ها و برچسب‌ها برای طبقه‌بندی محتوا و یافتن آسان‌تر آن در اختیار شماست. این دو ویژگی مطالب را در گروه‌های مرتبط با یکدیگر قرار می‌دهند و با کمک آن‌ها می‌توان پیشنهادهای مطالعه برای مخاطبان سایت آماده‌سازی کرد. علاوه بر کاربران سایت، گوگل نیز محتوای این صفحات را […]

بیشتر بخوانید...
جریمه گوگل یا پنالتی گوگل

پنالتی گوگل چیست و چه علت‌هایی می‌تواند داشته باشد ؟

موتور جستجوی گوگل از الگوریتم‌های متعددی برای رتبه‌بندی نتایج جستجو استفاده می‌کند. بسیاری از صاحبان سایت‌ها نیز در تلاش هستند با روش‌های قانونی و غیرقانونی رتبه‌بندی سایت خود را در دید گوگل افزایش دهند. گوگل برای بهبود کیفیت نتایج جستجو و مقابله با افرادی که در تلاش هستند با تقلب، خود را بالاتر از سایر […]

بیشتر بخوانید...
نقشه سایت XML

معایب ایجاد نقشه سایت آنلاین

نقشه سایت XML فایلی است که یافتن صفحات سایت شما را برای موتور جستجو آسان می‌کند. استفاده از این فایل در شرایطی که تعداد صفحات سایت شما زیاد است یا در هنگامی که تولید محتوای شما با سرعتی زیاد به انجام می‌رسد یا در شرایطی که سایت شما به تازگی ایجاد شده است و می‌خواهید […]

بیشتر بخوانید...

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱