پیمان رازداری و حریم خصوصی

دارایی‌های مشتریان

خصوصی نگهداشتن ایده‌ها، ارزش‌ها، داده‌ها، اطلاعات تماس و سایر اطلاعات شخصی مشتریان از اصول بنیادین روکا است. روکا تحت هیچ شرایطی اطلاعات و ایده‌های مشتریان را به رایگان یا با دریافت وجه در اختیار دیگران نخواهد گذاشت و تمام اصول امنیتی روز را برای حفظ و نگهداری از این دارایی‌ها به کار خواهد گرفت.

جمع آوری آمار استفاده

روکا در پی بهبود ارائه‌ی خدمات به مشتریان و بازدیدکنندگان است. در این جهت و برای شناسایی نیازمندی‌ها و علاقمندی‌های شما ممکن است فهرست صفحات مشاهده شده، بخش‌های مورد علاقه و یا هرگونه اطلاعات دیگر که بتواند ما را در رسیدن به نتیجه یاری کنند، به صورت ناشناس و بدون اطلاعات خصوصی، جمع‌آوری و در جهت برنامه‌ریزی برای آینده پردازش شوند. برای این منظور کدهایی کوتاه با نام Cookie روی مرورگر شما ذخیره خواهند شد.

پیشگیری اولویت اول

ما به طور دائم در تلاشیم تا بیشترین سازگاری را با اصول امنیتی روز به دست آوریم تا بتوانیم از دستبرد و تخریب آنچه در اختیار ما است پیشگیری کنیم. روکا باور دارد که هزینه‌های پیشگیری از هزینه‌های درمان به مراتب کمتر است.

حریم خصوصی

روکا تحت هیچ شرایطی مگر به درخواست شما، تبلیغات، خبرنامه، اطلاعیه‌ها( مگر اطلاعیه‌ها و آگهی‌های حساس یا امنیتی ) را از طریق ایمیل، پیامک، تلفن یا سایر رسانه‌ها برای مشتریان خود ارسال نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱