طراحی سایت با لاراول(با یک‌سال پشتیبانی رایگان)

لاراول( Laravel ) یکی از محبوب‌ترین فریم‌ورک‌های برنامه‌نویسی php تحت وب است. لاراول در مدت کوتاهی توانست گوی سبقت را از سایر رقبا برباید و امروز به عنوان پرکاربردترین فریم‌ورک برنامه‌نویسی PHP شناخته می‌شود.

طراحی سایت با لاراول
امکانات روزآمد، توسعه‌پذیری و امنیت بالا، استفاده از آخرین روش‌ها و ابزارهای توسعه و بهره‌گیری از کدهای با کیفیت و تست شده‌ی دیگر از جمله سیمفونی، لاراول را به عنوان قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین فریم‌ورک طراحی سایت با php شناسانده است.

چه نوع سایت‌هایی را می‌توان با لاراول طراحی کرد ؟

۱- طراحی سایت اطلاع‌رسانی یا شرکتی یا پورتال

اگر حجم اطلاعات در سایت اطلاع‌رسانی یا شرکتی شما زیاد باشد یا امکاناتی را نیاز داشته باشید که با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا در دسترس نباشند، امکان برنامه‌نویسی آن با لاراول به آسانی وجود دارد.

۲- طراحی فروشگاه اینترنتی با لاراول

طراحی فروشگاه اینترنتی با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. اگر امکانات و ابعاد فروشگاه اینترنتی به گونه‌ای باشد که سیستم‌های فروشگاه‌ساز و افزونه‌ی ووکامرس برای انجام این کار مناسب نباشند، با استفاده از لاراول می‌توان یک فروشگاه اینترنتی با امکانات گسترده و قابلیت‌های دلخواه برنامه‌نویسی نمود. همچنین امکان برنامه‌نویسی فروشگاه اینترنتی دو و چند زبانه و قابلیت‌های پیشرفته‌تری که دسترسی به آن‌ها در سیستم‌های فروشگاه‌ساز وجود ندارد، در لاراول امکان‌پذیر است.

۳- برنامه نویسی وب سرویس با لاراول

لاراول به دلیل امکانات گسترده‌ای که دارد، یکی از ابزارهای مناسب جهت توسعه‌ی وب سرویس به شمار می‌رود. برخی امکانات در لاراول مختص طراحی و برنامه‌نویسی وب سرویس یا API وجود دارد.

۴- برنامه‌نویسی سایت‌های سفارشی با لاراول

اگر ایده‌ای جدید در ذهن دارید که پیش از این مشابه آن پیاده‌سازی نشده است، سایت مورد نظر شما باید به صورت اختصاصی برنامه‌نویسی شود. لاراول از بهترین گزینه‌ها برای این کار به حساب می‌آید.

سرعت لاراول

سرعت یکی از عوامل مهم در هر سایت اینترنتی به شمار می‌رود. سرعت از دو جهت می‌تواند در نیل به نتیجه‌ی نهایی موثر باشد. جهت اول، کاهش استفاده از منابع سخت‌افزاری که کاهش هزینه‌های نگهداری را به دنبال دارد و جهت دوم، بهینه‌سازی موتورهای جستجو است. هر چه سرعت بارگزاری سایتی بیشتر باشد، موتورهای جستجو آن را بهتر رتبه‌بندی می‌کنند و در نتیجه مشتریان بیشتری جذب سایت خواهند شد.

سایت پرسرعت سفارشی با لاراول
فریم‌ورک لاراول با استفاده از فناوری بارگزاری دیرهنگام( Lazy Loading ) و کش ( Cache ) اطلاعات سرعت دسترسی به محتوا را به حداقل ممکن کاهش می‌دهد. استفاده از روش‌های فنی در پیاده‌سازی نیز سبب می‌شود سرعت اجرا و نمایش اطلاعات به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند.

امنیت در طراحی سایت با لاراول

طراحی سایت با لاراول در مقایسه با سایر فریم‌ورک‌های طراحی سایت و وردپرس دارای سطح امنیتی بالاتر است. پیاده‌سازی لاراول به شکلی بوده است که برنامه‌نویس سایت اگر مطابق دستورالعمل‌های این فریم‌ورک کار طراحی سایت را انجام بدهد، احتمال خطاهای امنیتی به حداقل می‌رسد. البته همیشه بخش قابل توجهی از سطح امنیتی سایت به مهارت و تجربه‌ی برنامه‌نویس وابسته است که می‌بایست اصول امنیتی و فنی لازم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی را در نظر داشته باشد.

سئو در لاراول

اگر برای طراحی سایت، از سیستم‌های مدیریت محتوا استفاده نشود، برنامه‌نویس مسئول رعایت تمامی اصول سئو یا بهینه‌سازی سایت در موتورهای جستجو خواهد بود. در چنین شرایطی تخصص و دانش برنامه‌نویس در زمینه‌ی سئو نقشی اساسی را ایفا می‌کند.

از شیوه‌ی ایجاد پیوند برای کلمات کلیدی، کدهای متای سئو، عنوان صفحات، ساختار فنی کدهای HTML و بسیاری موارد دیگر می‌بایست توسط یک برنامه‌نویس خبره که آشنایی کافی با سئو داشته باشد، پیاده‌سازی شوند. بنابراین موفقیت یک سایت اختصاصی نیازمند مجموعه‌ای از اطلاعات مرتبط است که همگی در کنار هم می‌بایست در جهت اهداف پروژه به کارگیری شوند.

پرسش‌های متداول طراحی سایت با لاراول

برای اجرای لاراول روی هاست به چه زیرساخت‌هایی نیاز است ؟

برای میزبانی یک سایت طراحی شده با لاراول، می‌بایست از یک هاست اشتراکی یا سرور مجازی یا سرور اختصاصی لینوکس که آخرین نگارش‌های php و MySQL روی آن نصب شده است استفاده کنید.

آیا طراحی سایت با لاراول از طراحی سایت با وردپرس بهتر است ؟

خیر. بسته به اینکه شما به چه نوع سایتی نیاز داشته باشید و اهداف فعلی و آینده‌ی شما چه باشد، ممکن است لاراول یا وردپرس برای شما گزینه‌ی بهتری باشند. برای یک انتخاب مناسب که کارایی شما را بیشینه کند و هزینه‌های شما را کاهش دهد، به توصیه‌ی متخصصان اعتماد کنید.

آیا در طراحی سایت با لاراول از آخرین نسخه‌ی آن استفاده می‌شود ؟

بله. ما در روکا همیشه دانش و ابزارهای به روز را برای برنامه‌نویسی و طراحی سایت استفاده می‌کنیم.

توسعه‌پذیری و حق مالکیت کدها چگونه است ؟

در هنگام طراحی سایت یا برنامه نویسی به صورت اختصاصی، یکی از عوامل قابل توجه، توسعه‌پذیر بودن نرم‌افزار و حق مالکیت کدهای برنامه است. به دلایل گوناگون ممکن است در آینده تغییراتی کوچک یا بزرگ در سیستم طراحی شده مورد نیاز باشد. نرم‌افزاری با کیفیت کد منبع پایین یا با کد منبع غیر قابل دسترسی، مانعی بزرگ در برابر توسعه‌ی آتی به شمار می‌رود. برنامه‌های نوشته شده در روکا به صورت رمزنشده و به صورت قابل توسعه در اختیار شما قرار خواهند گرفت و از این جهت نگرانی و محدودیتی وجود ندارد.

هرچند یکی از اهداف فریم‌ورک‌های برنامه‌نویسی و طراحی سایت، افزایش توسعه‌پذیری سیستم است، با این حال یک نرم‌افزار توسعه‌پذیر تنها توسط برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگانی با تجربه قابل تولید است. برنامه‌های نوشته شده توسط برنامه‌نویسان تازه‌کار تقریبا غیرقابل تغییر و توسعه هستند و در آینده سبب می‌شوند تا هزینه‌های سربار نگهداری به شدت افزایش یابند.

به روز رسانی سایت‌های طراحی شده با لاراول چگونه است ؟

حجم بسیار زیادی از کدهای استفاده شده در انواع روش‌های طراحی سایت توسط برنامه‌نویسان نوشته نمی‌شود و برای افزایش کارایی و کاهش هزینه‌ و زمان از کتابخانه‌های آماده استفاده می‌شود. این کتابخانه‌ها اغلب به صورت مداوم با امکانات جدید و رفع اشکال‌های متعدد به روزرسانی می‌شوند. استفاده از یک فریم‌ورک پیشرفته مانند لاراول این مزیت را دارد که به‌روزرسانی این کتابخانه‌ها در آن به آسانی و در زمانی کوتاه قابل انجام است.

قیمت طراحی سایت با لاراول چقدر است ؟

با توجه به اینکه معمولا سایت‌هایی با لاراول توسعه پیدا می‌کنند که امکانات سفارشی و ویژه نیاز دارند و بنابراین قیمت مشخصی برای آن وجود ندارد. قیمت و هزینه طراحی سایت لاراول بر اساس امکانات مورد نیاز و زمان لازم برای برنامه‌نویسی آن تعیین می‌شود. گام اول برای محاسبه هزینه طراحی سایت لاراول، برآورد زمان لازم برای برنامه‌نویسی است و سپس برآورد هزینه قابل انجام خواهد بود.

طراحی سایت و فروشگاه اختصاصی با لاراول

برای ارزیابی و امکان‌سنجی طراحی سایت یا اپلیکیشن تحت وب با استفاده از لاراول با ما تماس بگیرید. ما در روکا آمادگی داریم پروژه‌هایی با موضوع‌های مختلف از جمله طراحی سایت، طراحی سرویس‌های تحت وب، طراحی نرم‌افزار و پورتال‌های تحت وب و طراحی فروشگاه اینترنتی در ابعاد مختلف را به صورت اختصاصی تحلیل، طراحی و برنامه‌نویسی کنیم.

۲ نظر در مورد «طراحی سایت با لاراول(با یک‌سال پشتیبانی رایگان)»

  • خانه هوشمند می‌گوید:

    سلام. هزینه طراحی سایت با لاراول برای اسمارت هوم با امکانات اولیه و عمومی و طراحی اختصاصی و مرتبط با خانه هوشمند در چه رنج قیمتی هست؟

    • با سلام
      برای برآورد قیمت طراحی سایت با لاراول باید امکانات مورد نیاز را به طور دقیق ارسال نمایید تا پس از بررسی اعلام شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱