مشاوره بازاریابی اینترنتی

طراحی سایت قدم اول در شروع فعالیت اینترنتی است. پس از آن لازم است تا با انواع روش‌های بازاریابی، از فضای اینترنت برای افزایش فروش و بازاریابی خود استفاده کنید. مخاطبانی که در اینترنت به دنبال کالا و خدمات هستند، با مخاطبانی که به صورت سنتی از طریق تلویزیون و روزنامه‌ها نیازهای خود را جستجو می‌کنند، متفاوت هستند. برای این گروه از مخاطبان باید مطابق عادت‌ها و نیازهای آنان فعالیت‌های بازاریابی خود را سازماندهی کنید.

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی شامل چه نوع فعالیت‌هایی است ؟

علاوه بر شبکه‌های اجتماعی که مهم‌ترین کانال جذب مشتریان جدید هستند، کانال‌های دیگری نیز در اختیار شماست که بسته به بودجه و نوع خدمات و محصولاتی که دارید می‌توانند در یک کمپین بازاریابی به کمک شما بیایند:

  • بازاریابی ایمیلی
  • تبلیغات کلیکی در موتور جستجو( PPC )
  • سئو( SEO )
  • بازاریابی ویدئویی

مشاوره بازاریابی اینترنتی

ما در کنار شما هستیم تا کسب و کار شما را تجریه و تحلیل کنیم و روش‌هایی که بتوانند بیشترین بازدهی را برای شما به همراه بیاورند در اختیارتان قرار دهیم. تجربه‌ی چندین ساله ما در طراحی سایت، سئو، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و تعامل با هزاران مشتری در کسب و کارهای مختلف، در اختیار شماست تا بتوانید به اهداف خود در زمینه بازاریابی اینترنتی دست پیدا کنید. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.