انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

یادگیری طراحی سایت با کمک سیستم‌های مدیریت محتوا از جمله وردپرس، جوملا و دروپال با صرف زمانی نه چندان زیاد و با شرکت در کلاس‌های آموزشی امکان‌پذیر است. به همین دلیل شاید به نظر برسد که طراحی سایت کاری آسان و ساده است.

بسیاری از سایت‌هایی که توسط افراد تازه‌کار با این روش طراحی می‌شوند با مشکلات زیادی از جمله موارد زیر مواجه می‌شوند.

  • عدم امکان توسعه
  • عدم موفقیت در سئو( بهینه‌سازی موتور جستجو )
  • خطرات امنیتی
  • سرعت پایین سایت
  • عدم موفقیت در جذب مخاطب به دلیل عدم رعایت اصول حرفه‌ای

طراحی سایت

به همین دلیل کم نیستند شرکت‌هایی که در عین داشتن وب‌سایت ناچار می‌شوند تلاش‌ها و هزینه‌های انجام شده در گذشته را نادیده بگیرند و تمامی مراحل طراحی سایت را از ابتدا تکرار کنند.

اهمیت تجربه در طراحی سایت

دنیای وب و کامپیوتر دنیایی بی‌انتها است که با سرعتی باورنکردنی در حال تحول است. همزمان بودن با دانش روز و تولید سایت و نرم‌افزارهایی کارآمد و روزآمد در این شرایط کاری بسیار دشوار و تخصصی است. آشنایی با ابزارهای مختلف و روش‌های گوناگون تولید و توسعه‌ی نرم‌افزار از پیش‌نیازهای یک تیم موفق در این زمینه‌است.

اهمیت تخصص برنامه‌نویسی در طراحی سایت با CMS

 

هرچند یادگیری طراحی سایت  به صورت مبتدی در زمانی کوتاه امکان‌پذیر است، ولی برنامه‌نویسی سایت و افزونه‌ها آنقدر تخصصی است که برای دستیابی به توانایی در آن به چندین سال زمان نیاز است.

طراحی سایت و برنامه‌نویسی سایت دو دانش موازی هستند که در دسترس نبودن یکی از این دو اثری پررنگ در کیفیت و کارایی سایت طراحی شده بر جای می‌گذارد.

تنها گزینه‌ی طراحی سایت برای طراحان تازه‌کار، استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا و امکانات موجود در آن‌ها است. ولی در بسیاری مواقع، این امکانات برای ایجاد سایتی با کیفیت و کارایی لازم کافی نیستند.

بنابراین وجود دانش برنامه‌نویسی برای پشتیبانی طراحی سایت ضروری و حیاتی است.

وجود گزینه‌ی برنامه نویسی

برنامه نویسی طراحی سایت

طراحی سایت علاوه بر سیستم‌های مدیریت محتوا با استفاده از دانش برنامه‌نویسی هم امکان‌پذیر است. در بسیاری از موارد امکان استفاده از روش‌های مختلف به جای یکدیگر وجود دارد ولی نتیجه‌ی یک انتخاب نادرست و رفتن در یک مسیر اشتباه هزینه‌هایی سنگین را برای صاحبان سایت‌ها به دنبال دارد.

یکی از علت‌های شکست سایت‌های طراحی شده، انتخاب نادرست روش طراحی سایت است. انتخاب مسیر صحیح تنها توسط مشاورین خبره که آشنایی و توانایی کافی برای به کارگیری تمامی روش‌ها را داشته باشند امکان‌پذیر است.

بدیهی است که انتخاب روش طراحی سایت پیش از بررسی نیازهای پروژه و تنها به دلیل عدم آشنایی با روش‌های دیگر چه عواقبی به دنبال دارد.

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت گاهی از طراحی سایت نیز مهم‌تر و دشوارتر است. به ویژه در کارهایی در ابعاد متوسط و بزرگ، نیاز به تغییرات، پشتیبانی، نگهداری، رفع اشکال و به‌روزرسانی از موارد مهم و حیاتی در موفقیت یک پروژه به حساب می‌آیند.

چه نکاتی می‌بایست در طراحی سایت لحاظ شوند

نکات زیادی وجود دارند که از اهمیت زیادی برخوردارند ولی در ظاهر سایت قابل مشاهده نیستند. برخی از این نکات عبارتند از:

معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت

به دلیل تخصصی بودن کار برنامه‌نویسی و طراحی سایت، تشخیص بهترین ارائه کننده‌ی خدمات توسط افرادی که تخصصی غیر از این رشته را دارند بسیار مشکل و با خطای زیاد همراه است.

با این حال در ادامه برخی معیارها که می‌توانند تا اندازه‌ای در این مسیر یاری رسان باشند را مشاهده می‌کنید.

  • بررسی نظر مشتریان قبلی شرکت
  • تنوع تکنولوژی‌های به کار رفته در نمونه کارهای قبلی
  • موفقیت کارهای انجام شده در زمینه‌ی جذب مخاطب
  • موفقیت کارهای انجام شده قبلی در زمینه‌ی سئو
  • حجم و سرعت کارهای انجام شده قبلی
  • طراحی گرافیکی نمونه کارهای قبلی

طراحی گرافیکی قالب سایت

راه حل نهایی چیست؟

در هنگام طراحی سایت‌هایی در ابعاد کوچک، تصمیم‌گیری با استفاده از معیارهای گفته شده در بخش قبل، با دقت قابل قبولی امکان‌پذیر است.

در هنگام برنامه‌ریزی برای طراحی سایت‌هایی در ابعاد متوسط و بزرگ، مشاوره با متخصصین طراحی سایت گام نخست است. مشاوره برای طراحی سایت و مشاوره سئو سبب می‌شود خطر شکست در مراحل کار به حداقل برسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱