۱۰ نوع سایت که می‌توان با وردپرس طراحی کرد

وردپرس به صورت پیش‌فرض برای سایت‌های وبلاگ و خبری ساخته شده است ولی با وجود امکانات گسترده‌ای که در سال‌های گذشته به آن اضافه شده و همچنین وجود هزاران افزونه‌ی قدرتمند، کاربردهای متعدد دیگری نیز پیدا کرده است.

لازم به ذکر است که در نظر گرفتن ابعاد سایت پیش از تصمیم به استفاده از وردپرس از نکات مهم برای یک تصمیم صحیح است. ممکن است وردپرس برای طراحی سایت‌های فروشگاهی کوچک و متوسط مناسب باشد ولی قطعا برای طراحی یک سایت فروشگاهی بزرگ گزینه‌ی نامناسب است.

وردپرس

انواع سایت‌هایی که می‌توان با وردپرس پیاده‌سازی کرد:

  1. وبلاگ یا نشریه آنلاین
    وردپرس به عنوان یک CMS بسیار منعطف برای راه‌اندازی و مدیریت وبلاگ‌ها و نشریه‌های آنلاین بسیار مورد استفاده است. افزونه‌ها و قالب‌های مناسبی برای این نوع وب‌سایت‌ها در دسترس وجود دارد.
  2. وب‌سایت شخصی
    آیا می‌خواهید وب‌سایت شخصی خود را ایجاد کنید؟ وردپرس ابزار عالی‌ای برای ساخت وب‌سایت‌های شخصی یا رزومه‌های آنلاین است.
  3. فروشگاه اینترنتی
    با استفاده از افزونه‌های مختلف مانند ووکامرس، می‌توانید وب‌سایت فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کرده و محصولات خود را به فروش برسانید.
  4. وب‌سایت هتل یا رستوران
    قالب‌ها و افزونه‌هایی برای رزرواسیون آنلاین و نمایش منوی رستوران‌ها در وردپرس وجود دارد که برای صاحبان کسب و کارهای خدماتی بسیار مناسب هستند.
  5. وب‌سایت فرهنگی یا هنری
    شما می‌توانید وب‌سایتی برای نمایش آثار هنرمندان یا اطلاعیه‌های مربوط به رویدادهای فرهنگی ایجاد کنید.
  6. سایت آموزشی یا دوره‌های آموزشی آنلاین
    ایجاد پلتفرم آموزشی آنلاین با استفاده از افزونه‌ها و قالب‌های آموزشی منحصر به فرد می‌تواند از ویژگی‌های منحصر به فرد وردپرس باشد.
  7. وب‌سایت های خبری
    برای ایجاد یک سایت خبری یا روزنامه آنلاین، وردپرس ابزار قدرتمندی است که امکان انتشار محتوای جدید و مدیریت آسان را در اختیارتان قرار می‌دهد.
  8. تالارهای گفتگو یا فروم
    ایجاد یک وب‌سایت جامعه محور یا انجمن آنلاین با استفاده از افزونه‌ها و پوسته‌های وردپرس می‌تواند برای بسیاری از اهداف اجتماعی یا تجاری مناسب باشد.
  9. صفحه فرود یا لندینگ پیج
    یک صفحه فرود یا لندینگ پیج که برای جذب فروش یا جذب ایمیل‌ها طراحی شده است، ویرایشگر بصری وردپرس در نگارش‌های جدید، طراحی صفحات فرود را ساده‌تر از قبل در دسترس شما قرار داده است.
  10. وب‌سایت حرفه‌ای شرکتی
    بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارها از وردپرس برای راه‌اندازی وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند. امکانات پیش‌فرض وردپرس برای چنین سایت‌هایی کفایت می‌کند. افزونه‌های متعددی نیز برای اضافه شدن ویژگی‌های جدید به این نوع سایت‌ها در دسترس شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *