تبدیل بلاگ رایگان به سایت

شروع به وبلاگ‌نویسی با استفاده از سیستم‌های رایگان برای افراد تازه‌کار گزینه‌ای مناسب در جهت وارد شدن به دنیای وب است. این کار چند مزیت برای شما به همراه دارد.

  1. آشنا شدن با دنیای وب و دیگر وبلاگ‌نویسان
  2. عدم نیاز به انجام هزینه برای آزمون و خطا
  3. در اختیار بودن امکانات مختلف بدون نیاز به وارد شدن به جزئیات آن
  4. در اختیار بودن قالب‌های گرافیکی مختلف و امکان نصب آسان آن
  5. ایجاد شبکه‌ای از دوستان در زمان کمتر و آسان‌تر

تبدیل بلاگ به سایت

پس از اینکه مدتی به وبلاگ‌نویسی با سیستم‌های رایگان بپردازید، متوجه خواهید شد که امکانات موجود در این سیستم‌ها نمی‌توانند تمامی خواسته‌های شما را برآورده کنند. به علاوه ممکن است با مشکلات و محدودیت‌هایی شامل موارد زیر مواجه شوید:

  1. در دسترس نبودن فضای مناسب و مطمئن برای آپلود تصاویر و فایل‌های جانبی
  2. امکانات محدود و عدم قابلیت توسعه
  3. عدم کنترل کافی روی عملکردهای اصلی سایت
  4. عدم امکان رشد در زمینه‌ی سئو
  5. محدودیت در تعداد نوشته‌ها، برچسب‌ها، دسته‌بندی‌ها، و بسیاری قابلیت‌ها و تنظیمات دیگر

اکنون که توانسته‌اید از گام نخست عبور کنید، شاید زمان آن رسیده باشد که یک سایت برای خود داشته باشید و از تمامی محدودیت‌های بالا عبور کنید. ولی در این مسیر مشکلاتی پیش روی شما خواهد بود. بسیاری از این مشکلات، در یک وبلاگ رایگان وجود ندارند و برخی دیگر نیز توسط این سیستم‌ها به صورت خودکار مدیریت می‌شوند:

  1. عدم آشنایی با روش‌های طراحی سایت
  2. عدم آشنایی با شرکت‌های میزبانی سایت
  3. عدم آشنایی با سئو
  4. عدم آشنایی با اصول لازم فنی و امنیتی
  5. عدم آشنایی با نکات مربوط به دامنه و پنل دامنه
  6. عدم آشنایی با تنظیمات پنل هاست
  7. انتقال اطلاعات قدیمی از وبلاگ به سایت

چگونه می‌توانم وبلاگ خود را به سایت تبدیل کنم ؟

قدم اول برای داشتن یک سایت حرفه‌ای، انتخاب قابلیت‌هایی است که می‌خواهید در اختیار داشته باشید و برنامه‌ریزی برای اهداف بلند‌مدتی است که می‌خواهید به سمت آن حرکت کنید.

برای مثال ممکن است بخواهید در کنار ارائه اطلاعات خود، یک فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات فیزیکی یا مجازی نیز در اختیار داشته باشید یا ممکن است بخواهید ارتباط موثرتری بین شبکه‌های اجتماعی و سایت خود برقرار کنید.

گام بعدی، تعیین شکل و طرح گرافیکی سایت است. در این مرحله مشخص می‌کنید که سایت شما چه ساختار گرافیکی باید داشته باشد.

در گام بعدی سایت، امکانات آن و طراحی گرافیکی آن می‌بایست در کنار هم قرار بگیرند، هاست و دامنه‌ای تهیه کنید و تنظیمات فنی لازم را انجام دهید تا یک سایت خام با امکانات مورد نظر خود داشته باشید. در این مرحله سایت شما مانند یک وبلاگ خام است که هیچ اطلاعاتی در آن ثبت نشده است.

گام مهم و نهایی، انتقال اطلاعات از سیستم وبلاگ رایگان به سایت جدید است.

می‌خواهم وبلاگ خود را به سایت تبدیل کنم ولی اطلاعات کافی در این زمینه ندارم

اگر می‌خواهید تمامی مراحل لازم برای تبدیل وبلاگ قدیمی خود به یک سایت حرفه‌ای و باکیفیت را به انجام برسانید، کافی است با ما تماس بگیرید. در انتخاب امکانات و قالب دست شما باز است تا هر ویژگی و طرح گرافیکی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. ما آن را به بهترین شکل ممکن برای شما درست خواهیم کرد.

آیا به آموزش و پشتیبانی نیاز دارید؟ در این زمینه هم جای نگرانی نیست. ما به مدت یک سال بدون دریافت هزینه‌ی اضافه، پشتیبانی سایت شما را انجام خواهید داد. تمدید پشتیبانی در سال‌های بعدی نیز با مبلغی مناسب قابل انجام است.

اطلاعات سایت قدیمی شما نیز از بین نخواهند رفت و نیازی نیست که تمام آن‌ها را دوباره در سایت جدید وارد کنید. کار انتقال و تبدیل این اطلاعات را نیز ما برای شما انجام می‌دهیم. برخی از سیستم‌های وبلاگ مانند «بیان» قابلیتی برای دریافت فایل خروجی از مطالب شما دارند. برخی دیگر از سیستم‌ها نیز که این قابلیت را نداشته باشند، با استفاده از ربات اینترنتی که ما آن را توسعه می‌دهیم، تمامی اطلاعات شما را با هر حجم و هر تعداد به سایت جدید شما منتقل خواهند شد.

برخی از سیستم‌های بلاگ محبوب که می‌توانیم اطلاعات آن را برای شما منتقل نماییم عبارتند از:

  • بلاگ بیان
  • بلاگفا
  • بلاگ‌اسکای
  • میهن بلاگ

زمان را از دست ندهید و با طراحی سایت مخصوص به خود، از مزایای متعدد آن به ویژه جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر و امکانات گسترده‌تر بهره‌مند شوید. با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱