سیستم سفارش غذای رستوران

طراحی سایت برای تمامی پیشه‌ها به عنوان یک نیاز اساسی به شمار می‌رود. یک سایت اینترنتی در دنیایی که روز به روز بیشتر به سمت الکترونیکی و اینترنتی شدن حرکت می‌کند، اعتبار آنلاین هر کسب و کار به شمار می‌رود.

سفارش غذای رستوران

علاوه بر خدمات معمول که در تمامی وبسایت‌ها برای تمامی کسب و کارها قابل ارائه است، برای رستوران‌ها و فست‌فودها، ویژگی‌های خاصی متناسب با نوع فعالیت قابل ارائه هستند.

طراحی سایت سفارش غذا

مهم‌ترین خدمات قابل ارائه برای رستوران‌ها و فست‌فودها، قابلیت دریافت سفارش غذا به صورت آنلاین است. سفارش آنلاین غذای رستوران مزایای دیگری نیز به همراه خود دارد.

  • امکان دریافت تمام یا بخشی از وجه غذا به صورت آنلاین
  • امکان تغییر وضعیت غذا به موجود و ناموجود در هر زمان
  • امکان پیگیری سفارش‌های ثبت شده در سیستم
  • امکان تهیه‌ی گزارش از فعالیت‌های انجام شده در سیستم
  • امکان مراجعه‌ی معکوس به مشتریان وفادار
  • امکان جذب مشتریان جدید از روش‌های بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محتوایی
  • کاهش هزینه‌های دریافت سفارش
  • پاسخگویی همزمان به حجم نامحدود سفارش‌ها در ساعات اوج
  • امکان ارتباط با سایر سیستم‌ها از جمله پیامک و تلگرام
  • و ده‌ها امکان دیگر

طراحی سایت رستوران روکا با استفاده از زبان php و به صورت اختصاصی و با درنظر گرفتن اصول فنی روز توسعه پیدا کرده است. به همین دلیل از امنیت بالایی برخوردار است و توانایی دارد حجم بسیار زیادی از تراکنش‌ها را با کمترین امکانات سخت‌افزاری به صورت همزمان به انجام برساند.

افزایش رضایتمندی مشتریان با طراحی سایت رستوران

در هر کسب و کار رقبای زیادی وجود دارند و همه نیز در راه جلب رضایت مشتریان و فروش بیشتر تلاش می‌کنند. آنچه در این مسیر سبب موفقیت یکی از رقبا می‌شود، ارائه‌ی خدمات بهتر و متفاوت با سایر فعالان است.

رضایمتندی مشتریان رستوران

علاوه بر کیفیت غذای رستوران یا فست‌فود، عوامل دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند سبب ایجاد تمایز و نمونه‌ای از خدمات بهتر به حساب آیند.

یکی از این مزایا و خدمات متمایز، ارائه‌ی خدمات الکترونیکی است. برای یک رستوران، ارسال غذا با طعم و کیفیت و قیمت مناسب و در زمان مناسب جزء پیش‌نیازهای فعالیت است.

در هنگام استفاده سفارش غذا برای ارسال به بیرون رستوران، اطلاع‌رسانی دقیق از وضعیت سفارش یکی از خدمات ارزش افزوده‌ای است که می‌تواند سبب ایجاد تفاوت و برتری باشد. در یک سیستم سفارش آنلاین، مشتری می‌تواند از وضعیت سفارش خود و زمان تقریبی دریافت غذا باخبر شود. پیام‌های ارسالی می‌توانند به صورت خودکار به گوشی سفارش دهنده ارسال شوند. این خدمات و خدمات الکترونیک دیگر که تنها از طریق سیستم‌های الکترونیکی امکان‌پذیر هستند ابزارهایی در جهت جلب رضایت مشتری به حساب می‌آیند.

در یک سیستم سفارش آنلاین غذا، می‌توان به آسانی مشتریان وفادار را شناسایی کرد و برای نگهداری آنان، پیشنهادهایی برای خرید با تخفیف یا رایگان برایشان ارسال نمود. داشتن آگاهی نسبت به رفتارهای مشتری، احتمال تبدیل یک مشتری عبوری به یک مشتری دائمی را افزایش می‌دهند.

به سایت ثبت سفارش غذل نیاز دارید ؟

طراحی سایت رستوران روکا، قابل توسعه است و امکانات سفارشی مورد نیاز مشتریان به صورت خاص قابل افروده شدن به آن هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱