طراحی سایت با دروپال( Drupal )

دروپال در میان سیستم‌های مدیریت محتوا با ویژگی‌های منحصر به فردی از سایر ابزارها متمایز شده است. تمرکز بیشتر روی امنیت و پیاده‌سازی امکانات گسترده‌تر در زمینه‌ی رفع نیازهای سازمانی برای سایت‌های بزرگ هدف اصلی این سیستم بوده است.

drupal-8-bg

دروپال بیشتر برای طراحی سایت‌های بزرگ و طراحی پورتال مناسب است. به دلیل امکانات زیاد و گسترده‌ی دروپال، در زمینه‌ی مدیریت دسترسی‌ها و ساختار ماژول محور آن، ایجاد سایت‌هایی با بخش‌های بسیار زیاد، عملکردهای متنوع و تعداد کاربران زیاد به آسانی قابل انجام است.

ویژگی قابل توجه دیگر دروپال، پشتیبانی پیش‌فرض از سیستم چند سایتی( مشابه وردپرس شبکه ) است. سیستم چند سایتی قابلیتی است که ایجاد سایت‌های متعدد در یک هسته‌ی نصب شده‌ی دروپال به آسانی و تنها با مراجعه به بخش مدیریت سایت امکان‌پذیر است. سایت‌های متعدد ایجاد شده در سیستم چند سایتی یا شبکه، همگی از یک نسخه‌ی دروپال و از قالب‌ها و افزونه‌های مشترک استفاده می‌کنند. هر سایت در این سیستم می‌تواند کاربران خود، محتواهای خود و تنظیمات مربوط به خود را داشته باشد.

قابلیت چند سایتی یا شبکه می‌تواند کمک قابل توجهی به مدیریت یکپارچه چندین سایت از طریق یک مرکز به حساب آید.

از طرف دیگر دروپال همیشه بهترین گزینه برای طراحی سایت به شمار نمی‌رود. به دلیل پیچیدگی در بخش مدیریت، استفاده از آن برای افرادی که آشنایی قبلی با این سیستم ندارند ممکن است مقداری زمان‌بر باشد. و همچنین در مواردی که یک سایت کوچک با امکانات محدود با دروپال طراحی شود، سرعت و کارایی در مقایسه با سیستم‌های دیگر از جمله وردپرس و جوملا کمتر خواهد بود.

امکانات مهم دروپال که می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد

  • امنیت
    دروپال امکانات امنیتی منحصر به فردی را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید سایت‌های بزرگ و مهم را مدیریت کنید
  • کارایی و مقیاس‌پذیری
    دروپال با در نظر گرفتن نیازهای سازمانی و میزبانی سایت‌های بزرگ ساخته شده است
  • چندزبانه
    با استفاده از دروپال می‌توانید سایت‌های چندزبانه را به آسانی ایجاد و مدیریت کنید
  • قابل دسترسی
    محتوای موجود در سایت شما پاسخگویی بهتری به افراد دارای ناتوانی دارند
  • مکانیزه کردن بازاریابی
    دروپال ابزارهای منحصر به فردی برای خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی و کنترل بهتر روی فرآیندهای سایت در اختیارتان قرار می‌دهد
  • تولید محتوای پیشرفته
    امکانات تولید محتوا بسیار گسترده هستند و به شما کمک می‌کنند با کمترین تلاش بهترین محتوا را در کانال‌های مورد نظرتان هدایت کنید
  • شخصی‌سازی
    امکانات شخصی‌سازی دروپال به شما کمک می‌کند تا بر اساس نیازهایتان، عملکرد و ظاهر بخش‌های مختلف سیستم را تغییر دهید
  • محتوا مثل یک خدمت
    محتوایی که در دروپال ایجاد می‌کنید نیز قابلیت سفارشی‌سازی و مدیریت دارد و فراتر از متن و تصویر غیرقابل کنترل است

می‌خواهید یک سایت با دروپال داشته باشید ؟

انتخاب ابزار لازم برای طراحی سایت به بررسی و تحلیل نیازمندی‌های پروژه و همچنین چشم‌انداز آینده‌ی آن وابسته است. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را برای کسب و کار خود داشته باشد، با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از بررسی وضعیت، بهترین گزینه که بتواند بیشترین کارایی را برای شما ایجاد کند و در عین حال هزینه‌های شما را نیز کاهش دهد، در قالب طرح پیشنهادی به شما ارائه خواهند کرد. روکا برای طراحی سایت و برنامه‌نویسی سایت با بهترین کیفیت نیز در کنار شما خواهد بود.

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱