طراحی قالب سایت

سیستم‌های مدیریت محتوای مختلف امکانات طراحی سایت با امکانات مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهند. قالب‌های آماده‌ی متعددی نیز برای این سیستم‌ها از جمله وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو، ووکامرس، پرستاشاپ و اوپن‌کارت موجود هستند که می‌توانند به رایگان دانلود و نصب شوند.

همچنین قالب‌های آماده‌ای نیز به صورت تجاری قابل تهیه و استفاده برای تغییر ظاهر سایت می‌باشند.

طراحی گرافیکی قالب سایت

در شرایط مختلف از جمله موارد زیر ممکن است بخواهید از قالب‌های آماده استفاده نکنید و طراحی قالب سایت را به صورت اختصاصی و سفارشی به انجام برسانید.

  • نیاز به سایت با سرعت بسیار بالا
  • نیاز به سایت با حجم بسیار کم
  • نیاز به طراحی منحصر به فرد و اختصاصی
  • نیاز به بخش‌های فنی خاص یا استفاده از افزونه‌ها و عملکردهای خاص در قالب
  • موجود نبودن قالب آماده با طرح و رنگ مورد نظر

در چنین شرایطی، طراحی قالب سایت به صورت سفارشی شامل مراحل زیر خواهد بود:

  1. طراحی ساختار سایت و تجربه کاربری صفحات مختلف سایت به صورت خام
  2. طراحی قالب به صورت گرافیکی در نرم‌افزار فتوشاپ
  3. انجام تغییرات و اصلاحات لازم در طرح‌های گرافیکی
  4. طراحی قالب سایت در قالب HTML و CSS و Javascript
  5. پیاده‌سازی قالب اختصاصی با رعایت استانداردها برای وردپرس( WordPress )

ویژگی قالب سایت اختصاصی در روکا

قالب‌های طراحی شده در روکا، علاوه بر رعایت آخرین استانداردهای روز وب، به خوبی با موتورهای جستجو همخوانی دارند و در نتیجه اثر مستقیمی در بهبود وضعیت سئو سایت شما برجای خواهند گذاشت. قالب‌های طراحی شده در روکا بسیار کم‌حجم و سریع هستند و سبب می‌شوند سایت شما در کمترین زمان ممکن برای مخاطبانی که از اینترنت‌های کم سرعت یا از ابزارهایی با سخت‌افزار ضعیف مانند گوشی‌های موبایل استفاده می‌کنند، قابل مشاهد باشد.

این قالب‌ها کاملا ریسپانسیو یا واکنش‌گرا هستند. در نتیجه کاربران فارغ از ابزار یا مرورگری که با آن سایت شما را مشاهده می‌کنند، به خوبی خواهند توانست از محتوا و خدمات آنلاین شما بهرمند شوند.

سفارش طراحی قالب اختصاصی

اگر می‌خواهید قالب سایت شما منحصر به فرد باشد، اگر می‌خواهید حس اعتماد و کیفیت با قالب سایت شما به بیننده منتقل شود، یک قالب سایت اختصاصی و سفارشی که با آخرین اصول فنی روز طراحی شده باشد، نیاز شما را برآورده خواهد کرد.

طراحی سایت با کیفیت و کارایی ایده‌آل نیازمند تخصص‌های جانبی در تنظیمات و بهینه‌سازی سیستم‌های مدیریت محتوا و تنظیمات سرور است. اگر با این تنظیمات به اندازه‌ی کافی آشنایی ندارید، برای طراحی سایت با قالب اختصاصی در کنار شما خواهیم بود.

برای طراحی قالب سایت مطابق نیازهای خود با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱