پشتیبانی سایت وردپرس

با توجه به وجود صدها و هزاران افزونه و قالب رایگان، راه اندازی یک سایت با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس کاری آسان است.

وردپرس

طراحی سایت توسط نیروهای مبتدی برای کارهای کوچک و در حجم بازدیدهای کم قابل استفاده است ولی هنگامی که بازدید سایت زیاد شود یا بنا باشد که طراحی سایت با اصول حرفه‌ای روز و با هدف بهبود جایگاه سایت در گوگل و افزایش بازدید و سئو به انجام برسد، استفاده از مشاوره و خدمات پشتیبانی حرفه‌ای سایت، لازمه‌ی موفقیت خواهد بود.

پشتیبانی وردپرس

پشتیبانی پایه وردپرس شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. به‌روزرسانی منظم سایت و افزونه‌ها
  2. تهیه‌ی پشتیبان کامل از فایل‌ها و پایگاه داده ماهیانه یک بار روی سرور دیگر
  3. رفع مشکلات احتمالی امنیتی
  4. رفع مشکلات احتمالی و ناسازگاری سایت در زمان به‌روزرسانی‌های جدید
  5. مقابله با کامنت‌های مزاحم و اسپم و به‌روزرسانی روش‌های جلوگیری خودکار از آن‌ها
  6. تنظیم و بهینه‌سازی ساختار و افزونه‌های موجود
  7. بهینه‌سازی پایگاه داده و فایل‌های جانبی برای افزایش سرعت و کاهش حجم

خدمات پشتیبانی دیگر مانند درج محتوا در سایت، بهینه‌سازی‌های تخصصی سئو، برنامه‌نویسی افزونه‌های جدید، انجام تغییرات در عملکرد و قالب سایت و هرگونه خدمات دیگر می‌تواند بسته به نیاز به موارد فوق افزوده شوند.

قیمت پشتیبانی سایت وردپرس

قیمت پشتیبانی سایت وردپرس بر اساس میزان فعالیت مورد نیاز و تخصصی بودن آن قابل تعیین است. اگر فعالیت‌های عمومی مثل به‌روزرسانی،‌ رفع اشکال، پشتیبانی امنیتی و موارد عمومی در این فعالیت مورد نیاز باشد، هزینه‌ها مشخص و محدود هستند و اگر به توسعه‌ی سایت، سفارشی‌سازی و مواردی مثل برنامه‌نویسی افزونه نیاز باشد، هزینه‌ها بیشتر خواهند بود.

پشتیبانی سایت وردپرس در روکا

روکاوب علاوه بر ارائه‌ی خدمات پشتیبانی سایت به مشتریانی که طراحی سایت خود را به ما سپرده‌اند، آمادگی دارد پشتیبانی سایت وردپرس که توسط شرکت‌ها و افراد دیگر نیز طراحی شده‌اند را بر عهده بگیرد.

خدمات پشتیبانی می‌تواند شامل تغییرات، بهبود، افزایش امکانات، سئو یا بهینه‌سازی سایت، افزایش سرعت، کاهش حجم، تهیه‌ی پشتیبان، بازابی رمز، رفع اشکال و سایر موارد مورد نیاز باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش پشتیبانی سایت با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱