طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت Joint Venture

موفقیت در کسب و کارهای مدرن به دلیل تخصصی شدن و گسترده شدن پیش‌نیازهای جانبی برای موفقیت به مجموعه‌ای از افراد با تخصص‌های گوناگون وابسته است.

Joint Venture در طراحی سایت

همچنین در کسب و کارهای اینترنتی مانند فروشگاه‌های اینترنتی، علاوه بر زیرساخت‌های تبلیغاتی، تامین کالا، ارسال کالا و پشتیبانی فروش، تخصص کافی در طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، تبلیغات اینترنتی و پشتیبانی آنلاین از جمله پیش‌نیازهای موفقیت به شمار می‌رود.

Joint Venture چیست ؟

در این مدل از شراکت، چند شرکت، مجموعه یا فرد که دارای تخصص‌های متفاوتی هستند، در کنار یکدیگر سازمان یا شرکتی مشترک را ایجاد می‌کنند و با سرمایه‌گذاری و فعالیت موازی، تلاش می‌کنند تا به اهداف تایین شده برای این موجودیت جدید دست پیدا کنند.

در مدل Joint Venture مشارکت در موضوع و پروژه‌ای خاص به انجام می‌رسد و در سایر ابعاد فعالیت‌های طرفین، تغییراتی به انجام نمی‌رسد.

یکی از شناخته‌شده ترین انواع مشارکت انتفاعی، مشارکت شرکت‌های Sony و Ericsson در پروژه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند Sony Ericsson به شمار می‌رود.

این طرح برای چه کسانی مناسب است ؟

اگر در حال حاضر مشغول به فروش سنتی هستید و می‌خواهید در فروش اینترنتی هم موفق شوید ولی به پشتیبانی فنی و نیروی متخصص نیاز دارید یا اگر محصولاتی را ارائه می‌کنید که مشتریان بالقوه‌ای دارند ولی امکان سرمایه‌گذاری و صرف انرژی زیاد برای ساخت و پشتیبانی سایت فروش اینترنتی را ندارید، این مدل از همکاری برای شما مناسب است.

Joint Venture در طراحی فروشگاه اینترنتی

روکا با در اختیار داشتن توانایی منحصر به فرد در پشتیبانی فنی و ایجاد زیرساخت‌های فروشگاه اینترنتی، آمادگی دارد با مجموعه‌ها یا شرکت‌هایی که قصد طراحی فروشگاه اینترنتی را دارند، وارد مشارکت انتفاعی شود. جزئیات همکاری و شیوه‌ی تعامل و تصمیم‌گیری در خصوص مسائل و فعالیت‌های پیش رو می‌تواند در مذاکرات پیش از شروع به کار تعیین ابعاد و مشخص شوند.

خدمات قابل ارائه توسط روکا شامل طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای، بازاریابی اینترنتی، سئو و پشتیبانی سایت و محتوایی فروشگاه خواهد بود. سایر بخش‌های مورد نیاز می‌بایست توسط شریک یا شرکای تجاری پشتیبانی و به انجام برسند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *