۷ مزیت و کاربرد درج رپورتاژ آگهی در سایتهای خبری
یکی از شیوههای تبلیغاتی در اینترنت، رپورتاژ آگهی است. درج رپورتاژ آگهی در سایتهای خبری روشی مناسب برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است. در ادامه برخی از مزایای استفاده از این روش تبلیغاتی را مشاهده میکنید.
۱- بازدید زیاد سایتهای خبری
سایتهای خبری بازدید روزان زیادی دارند. بسیاری از مردم عادت دارند تا روزانه اخبار این گونه سایتها را مشاهده کنند. با درج رپورتاژ آگهی در این سایتها، روزانه هزاران نفر با شما آشنایی مستقیم پیدا میکنند.
۲- احتمال بیشتر خرید مشتریان
ارائه اطلاعات در قالب متنهای آموزشی به همراه تصویر و فیلم در قالب رپورتاژ آگهی، میتواند آگاهی و علاقه مخاطبان را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد و به این شکل مشتریان زیادی را جذب خواهید کرد.
۳- میتوانید یک منطقه جغرافیایی خاص را هدف قرار دهید
برخی از سایتهای خبری این قابلیت را دارند که اخبار منطقهای و سفارشی شده برای مخاطبان را به آنان نشان دهند. با این ابزارها میتوانید رپورتاژ آگهی خود را در معرض دید مخاطبان منطقهی مورد نظر خود قرار دهید.
۴- پایدار بودن آگهی شما در طول زمان
درج آگهی به روشهای دیگر در سایتهای اینترنتی، آگهیهای مدتدار و محدود است. ولی رپورتاژ آگهی تا سالها در سایت خبری و در معرض دید مخاطبان و موتورهای جستجو باقی میماند.
۵- روشی مناسب برای فروش محصولات آنلاین
مخاطبانی که ترجیح میدهند اخبار را به جای روزنامه و تلویزیون از سایتهای اینترنتی دنبال کنند، احتمالا بیشتر ترجیح میدهند تا کالاها و خدمات مورد نیاز خود را هم از اینترنت خریداری کنند. با هدف گیری دقیق، میتوانید از این پتانسیل به خوبی استفاده کنید.
۶- ابزاری مناسب برای برندسازی
کسب و کارهای نوپا که هنوز شناخته شده نیستند، با استفاده از حجم بزرگ مخاطبان سایتهای خبری میتوانند کار برندسازی خود را به انجام برسانند. هرچند این گروه از مخاطبان ممکن است فوری خدمات و محصولات شما را خریداری نکنند ولی با نام تجاری و خدمات شما آشنا خواهند شد.
۷- استفاده به عنوان ابزاری برای سئو سایت
برخی از سایتهای خبری لینکهای موجود در رپورتاژ آگهی شما را به صورت follow درج میکنند و در نتیجه یک لینک مستقیم به مطلب شما در یک سایت پربازدید ایجاد میشود. لینکهای مستقیم عاملی مهم در بهبود رتبه سئو سایت به شمار میرود. با این حال نباید فراموش کرد که اگر گوگل متوجه شود که این لینکها غیرواقعی و خریداری شده هستند، ممکن است بی اثر یا دارای اثر منفی شوند.