ساخت سایت ثبت سفارش

سامانه ثبت سفارش آنلاین راه حلی عالی و نوین برای دریافت سفار‌ش خدمات و محصولات است که کسب و کار شما را از رقبا متمایز می‌کند. این سامانه به شما امکان می‌دهد تا سفارشات مشتریان خود را به صورت آنلاین دریافت و ثبت کنید و از مزایای متعدد آن بهرمند شوید.

وب‌سایت اینترنتی دریافت سفارش در مقایسه با روش‌های سنتی مثل دریافت سفارش تلفنی، برای شما مزایای متعددی به همراه دارد. حتی می‌توانید از این روش در کنار روش‌های سنتی استفاده کنید تا دامنه‌ی گسترده‌تری از مشتریان را با سلایق مختلف تحت پوشش قرار دهید.

وبسایت دریافت سفارش آنلاین علاوه بر مزایایی که برای شما به همراه دارد، کار را برای مشتریان شما هم آسان می‌کند. مشتریان شما می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز به آسانی سفارش خود را ثبت کنند و سوابق سفارش‌های قبلی و آخرین وضعیت آن‌ها را در لحظه پیگیری کنند.

ثبت سفارش آنلاین

مزایای طراحی سایت ثبت سفارش آنلاین

  1. افزایش فروش: با ایجاد یک سامانه ثبت سفارش آنلاین، مشتریان شما می‌توانند به راحتی و در هر زمان و مکانی سفارش خود را ثبت کنند. این قابلیت، تمایل مشتریان به خرید را افزایش می‌دهد و در نهایت به افزایش فروش شما منجر خواهد شد.
  2. امکان دریافت وجه سفارش به صورت آنلاین: سیستم ثبت سفارش بسته به نیاز شما می‌تواند بهای کالا و خدمات را یا بخشی از آن را به صورت آنلاین از مشتریان دریافت کند و سپس سفارش را نهایی در نظر بگیرد.
  3. بهبود فرآیند سفارش‌گیری: سامانه ثبت سفارش آنلاین به شما کمک می‌کند تا فرآیند سفارش‌گیری را به صورت خودکار انجام دهید. این موضوع باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما می‌شود و از رخداد خطا در فرآیند ثبت سفارش پیش‌گیری می‌کند.
  4. مدیریت آسان سفارشات و مشتریان: شما می‌توانید به طور کامل بر روی سفارشات و مشتریان خود نظارت داشته باشید. این سامانه امکاناتی مانند گزارش‌گیری دقیق و تحلیل داده‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آنها برای بهبود عملکرد کسب و کار خود بهره‌گیری کنید.
  5. کاهش هزینه‌ها: این سامانه با حذف فرآیندهای دستی و خودکارسازی وظایف، به شما در صرفه‌جویی در زمان و هزینه کمک می‌کند.
  6. افزایش راندمان: سامانه ثبت سفارش آنلاین با افزایش سرعت و دقت در فرآیند سفارش‌گیری، راندمان کسب و کار شما را افزایش می‌دهد.
  7. تجربه‌ای کاربری آسان و لذت‌بخش: سامانه‌های ثبت سفارش آنلاین به گونه‌ای طراحی می‌شود که استفاده از آنها برای مشتریان شما بسیار آسان و لذت‌بخش باشد. این امر باعث افزایش رضایت مشتریان و وفاداری آنها به برند شما خواهد شد.
  8. سفارشی آسان و سریع: با استفاده از سامانه ثبت سفارش آنلاین، مشتریان شما می‌توانند در کمترین زمان ممکن و به آسانی سفارش خود را ثبت کنند که باعث افزایش رضایت مشتریان و تشویق آن‌ها به خرید دوباره از شما خواهد شد.
  9. گزارش‌گیری دقیق و تحلیل داده‌ها: سامانه‌های ثبت سفارش آنلاین امکان گزارش‌گیری دقیق و تحلیل داده‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید از این اطلاعات برای بهبود عملکرد کسب و کار خود و افزایش فروش استفاده کنید.
  10. پشتیبانی و خدمات دائمی: پس از طراحی و پیاده‌سازی سامانه ثبت سفارش آنلاین، خدمات پشتیبانی و خدمات توسعه را به شما ارائه می‌دهیم تا خیال شما از این بخش کسب و کارتان آسوده باشد.

ثبت سفارش آنلاین

امکانات سیستم سفارش آنلاین

یک سیستم دریافت سفارش آنلاین دارای امکانات مختلفی است که دریافت سفارش را برای مشتری آسان و دلپذیر می‌کند و مدیریت سیستم را برای شما در دسترس‌تر قرار می‌دهد. مهم‌ترین امکانات وب‌سایت ثبت سفارش شامل موارد زیر است:

  1. معرفی محصولات و خدمات
  2. دریافت سفارش با تعریف قوانین و قیمت‌های متفاوت برای هر مشتری
  3. امکان دریافت وجه سفارش یا بخشی از آن در زمان ثبت سفارش
  4. مشاهده‌ی سفارش‌های قبلی و پیگیری لحظه‌ای وضعیت آن‌ها
  5. امکان تعریف چندین آدرس برای ارسال کالا و ثبت سفارش
  6. امکان مقایسه‌ی آنلاین محصولات و مشاهده‌ی جزئیات فنی دقیق آن‌ها
  7. امکان ذخیره‌سازی سبد سفارش و تکمیل و ارسال آن در روزهای بعدی
  8. امکان تعریف محصولات مورد علاقه و ثبت سفارش آسان‌تر آن‌ها
  9. ارسال پیامک و ایمیل در مراحل مختلف ثبت سفارش
  10. امکان ویرایش سفارش یا لغو آن پیش از ارسال

امکانات جانبی که در سفارش آنلاین که از آن بهرمند می‌شوید

سیستم ثبت سفارش آنلاین تنها برای دریافت سفارش نیست و خدمات جانبی متعددی را به شما و مشتریان شما ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین خدماتی که می‌تواند در یک سایت سفارش آنلاین وجود داشته باشد می‌تواند موارد زیر را نام برد:

  1. سیستم اطلاع‌رسانی
  2. ارائه کدهای تخفیف و شرایط فروش ویژه برای مشتریان خاص
  3. سیستم مشتریان وفادار و امتیازدهی به آن‌ها
  4. بخش پرسش‌های متداول
  5. معرفی محصولات جدید و ارائه مطالب آموزشی مرتبط با محصولات و فروش و بازاریابی
  6. سامانه تیکت و پشتیبانی آنلاین
  7. حفظ محرمانگی اطلاعات مشتریان از طریق محدود کردن افراد واسطه
  8. امکان تحلیل رفتار مشتریان برای ارائه خدمات بهتر و برنامه‌ریزی فروش و بازاریابی

ثبت سفارش آنلاین

امکان ثبت سفارش روی موبایل و کامپیوتر رومیزی

سیستم ثبت سفارش در روکا به صورت ریسپانسیو با کمترین حجم و بیشترین سرعت پاسخگویی طراحی و پیاده‌سازی می‌شود تا مشتریان شما روی موبایل یا کامپیوتر رومیزی به آسانی بتوانند سفارش خود را ثبت کنند و وضعیت سفارش‌های قبلی را بررسی نمایند.

مشاوره و راه‌اندازی سیستم ثبت سفارش آنلاین

همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما در زمینه طراحی و پیاده‌سازی سامانه ثبت سفارش آنلاین بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *