طراحی سایت املاک

بنگاه‌های معاملات ملکی یکی از اصنافی هستند که برای توسعه‌ی کسب و کار خود و معرفی خدمات و فایل‌هایی که در اختیار دارند می‌توانند از پتانسیل‌های قوی سایت اینترنتی استفاده کنند.

مشتریان برای خرید و اجاره املاک علاوه بر روش‌های سنتی مراجعه به بنگاه‌های املاک از اینترنت نیز برای جستجو استفاده می‌کنند. استفاده از سایت‌های اینترنتی کار مقایسه و انتخاب را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند و اگر سایت‌های اینترنتی املاک بتوانند خدمات با کیفیتی به آن‌ها ارائه کنند، احتمال موفقیت برای جلب رضایت مشتری افزایش پیدا می‌کند.

طراحی سایت املاک

بخش‌های قابل ایجاد در سایت املاک

برخی از بخش‌های متداول در طراحی سایت املاک شامل موارد زیر است:

  1. معرفی فایل‌های خرید، فروش، رهن و اجاره املاک و مستغلات
  2. معرفی خدمات جانبی مثل مشارکت در ساخت
  3. درج قوانین عمومی و خصوصی مرتبط با کسب و کار
  4. امکان جستجوی فایل‌ها به صورت هوشمند و با فیلترهای کارآمد برای خریداران
  5. امکان جذب آگهی فایل‌های املاک در مناطق و شهرهای مختلف و معرفی آن‌ها به مشتریان بنگاه
  6. درج اخبار و مقالات آموزشی مرتبط با کسب و کار و ارائه توصیه‌های مفید به مشتریان
  7. امکان جذب اطلاعات فایل ملکی از طریق سایت
  8. امکان ارائه امکانات و دسترسی‌های ویژه و اختصاصی به همکاران و کارمندان بنگاه معاملات ملکی

طراحی سایت آگهی املاک

سایت طراحی شده برای بنگاه معاملات ملکی ممکن است به صورت خصوصی و به نام موسسه باشد یا ممکن است با هدف ایجاد محلی جهت درج آگهی‌های عمومی تعبیه شده باشد.

در حال نخست، بنگاه مالک آگهی‌ها و فایل‌های درج شده در سایت است و در حالت دوم، افراد به صورت شخصی می‌توانند املاک خود را در سایت درج نمایند و مشتریان نیز با مراجعه به سایت می‌توانند از میان آگهی‌های ثبت شده ملکی، مورد مناسب خود را جستجو و معامله کنند.

اهمیت سئو در طراحی سایت املاک

ساخت یک سایت املاک بدون در نظر گرفتن اصول سئو کاری بیهوده است. با توجه به حجم رقابت میان سایت‌های متعدد مشغول در این زمینه، اگر سایت جدید نتواند در میان نتایج گوگل در رتبه‌های بالا دیده شود، تلاش‌ها و هزینه‌های انجام شده، بی نتیجه خواهند بود. بنابراین در هنگام طراحی سایت املاک، در نظر گرفتن اصول سئو و برنامه‌ریزی برای دستیابی به رتبه‌های برتر گوگل در کلمات کلیدی مهم، از اصول بنیادین برای موفقیت طراحی سایت املاک به شمار می‌رود.

سئو دانشی بسیار روزآمد است و با سرعت بسیار زیادی در حال تغییر است. تنها برنامه‌نویسانی می‌توانند سایت‌هایی بهینه در این زمینه طراحی کنند که خود را با دانش روز سئو همزمان نگهدارند.

سفارش طراحی سایت املاک

اگر می‌خواهید برای بنگاه معاملات ملکی خود سایتی طراحی کنید یا قصد دارید یک سایت آگهی املاک ایجاد نمایید، با ما تماس بگیرید. ما در روکا با در اختیار داشتن تجربه‌ی طولانی در زمینه‌ی طراحی سایت و برنامه‌نویسی اختصاصی سایت، بهترین و موثرترین پیشنهادها را به شما ارائه خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *