ویرایش گروهی محصولات در ووکامرس

هنگامی که تعداد محصولات فروشگاه اینترنتی از اندازه‌ای بیشتر شود، به‌روزرسانی ویژگی‌های مختلف محصولات خود به کاری دشوار و زمان‌بر تبدیل می‌شود.

برای مثال فروشگاهی را تصور کنید که ۵۰۰ محصول در ۱۰ دسته مختلف را ارائه می‌کند و قیمت محصولاتش وابسته به نرخ ارز به صورت مداوم در حال تغییر است.

یا فروشگاهی که در یک زمان مشخص می‌خواهد فروش ویژه را به کاربران خود پیشنهاد دهد و می‌بایست در زمانی کوتاه قیمت تخفیف چند صد محصول را ویرایش کند.

در شرایط فوق و موارد متعدد دیگر، نیاز به ویرایش گروهی محصولات مورد نیاز خواهد بود. ووکامرس به صورت پیش‌فرض امکانات متنوع و خوبی برای ویرایش گروهی ویژگی‌های محصول در اختیار شما قرار می‌دهد. برای ویرایش گروهی به شکل زیر عمل کنید:

bulk-edit

  • به برگه‌ی محصولات در ووکامرس مراجعه کنید محصولات مورد نظر خود را با استفاده از فیلترها مانند دسته بندی یا جستجوی نام بیابید.
  • محصولات هدف را به صورت تک به تک یا با کلیک روی تیک در سربرگ جدول به صورت گروهی انتخاب نمایید.
  • اگر محصولات در صفحات متعدد به نمایش درآمده‌اند، می‌توانید از بخش «تنظیمات صفحه» در گوشه‌ی صفحه، تعداد محصولات نمایش داده شده را افزایش دهید.
  • سپس در بالای لیست محصولات از بخش «کارهای دسته‌جمعی» گزینه «ویرایش» را انتخاب نمایید و روی دکمه «اجرا» کلیک کنید.

ویرایش محصولات به شیوه‌ی فوق محدود به ویژگی‌هایی است که توسط ووکامرس به شما ارائه می‌شوند. این ویژگی‌ها شامل افزایش قیمت به درصد، کاهش قیمت، مدیریت تخفیف، دسته‌بندی، برچسب‌ها، وزن و تعداد دیگری از ویژگی‌ها می‌شوند.

ممکن است ویژگی مورد نظر شما برای ویرایش یا شیوه‌ی ویرایش مورد نظر شما در این فهرست موجود نباشد. در چنین شرایطی، استفاده از افزونه‌هایی که برای این منظور توسعه پیدا کرده‌اند می‌تواند مفید باشد.

ویرایش‌های دسته‌ای بیشتر

دو نمونه از این افزونه‌ها که به طور رسمی و تجاری توسط ووکامرس ارائه می‌شوند عبارتند از: Dynamic Pricing و Bulk Stock Management.

با جستجوی بانک افزونه‌های وردپرس، می‌توانید نمونه‌های رایگان دیگر که ممکن است نیازهای شما را پوشش دهند بیابید و مورد استفاده قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *