آموزش قدم به قدم حذف اکانت تلگرام

حذف اکانت تلگرام به دو صورت امکان دارد:

1-روش خودکار

در این روش، در صورتی که برای مدتی طولانی در اکانت خود وارد نشوید، اکانت تلگرام به صورت خودکار حذف خواهد شد. تنظیمات این بخش به صورت پیش فرض روی 6 ماه قرار دارد و میتوان آن را براحتی تغییر داد.

روی تنظیمات> حریم خصوصی و امنیت  یا settings> privacy and security کلیک کنید و در پایان صفحه، دنبال گزینه  Delete my account if   away for  بگردید.حالا یکی از گزینه‌ها را به دلخواه خود انتخاب کنید.

 

درصورتی که دیر به دیر به تلگرام خود سر می‌زنید، حتما این گزینه را روی مدت زمان بالا قرار دهید که با حذف شدن اکانت اطلاعات روی آن را از دست ندهید.

2- روش مستقیم

در این روش باید به آدرس https://my.telegram.org/auth  بروید ( نیاز به ف شکن دارید)

در این صورت صفحه  شماره خود را به همراه کد کشور وارد کنید.  کد کشور ایران 98+ است.

برای نمونه شماره خود را به صورت 989121234567+ وارد کرده و روی دکمه Next کلیک کنید.

 

حال در این مرحله کدی به تلگرام شما ارسال خواهد شد که باید برنامه تلگرام را باز کرده و کد مورد نظر را کپی کنید.

حال که کد را کپی کردید مجددا به صفحه مرورگر بازگشته و کد را مشابه نمونه زیر در فیلد Confirmation Code وارد کرده و روی دکمه Sign In کلیک کنید.

اگر کد را به درستی وارد کرده باشید وارد صفحه مدیریت اکانت تلگرام خواهید شد که در این مرحله باید گزینه Delete Account را انتخاب کنید که به لینک دیلیت اکانت تلگرام هدایت شوید.

حال در این مرحله صفحه زیر برای شما نمایش داده می‌شود که باید در آن دلیل حذف کردن اکانت را در فیلد why are you leaving وارد کنید. البته این گزینه اختیاری است و اجباری به پر کردن آن ندارید. در نهایت روی دکمه Done کلیک کنید.

 

بعد از کلیک روی این دکمه اکانت شما حذف خواهد شد که اگر برنامه تلگرام را باز کنید صفحه عضویت در تلگرام نمایش داده خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *