امید به حل مشکل مسدود شدن حساب فروشگاه های اینترنتی

به گزارش فارس، جواد جاویدنیا معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور با ارسال نامه‌ای به اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، درخواست لیستی از حساب‌های متعلق به کسب‌وکارهای دارای پروانه از اتحادیه را کرده است تا مشکل مسدود شدن حساب‌های بانکی کسب‌وکارها را برطرف کند.

فروشگاه اینترنتی

مشکل از اینجاست که برخی سارقان اینترنتی، با استفاده از کارت‌های سرقت شده از فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین خرید انجام می‌دهند و پس از شکایت، پلیس فتا و دادستانی، حساب فروشگاه اینترنتی را به طور کامل و نه فقط مبلغ دریافت شده را مسدود می‌کنند.

اتحادیه کسب و کارهای مجازی اعلام کرد: «ما چندبار به پلیس فتا اعلام کردیم که این‌کار قانونی نیست و مسدودی حساب باید به اندازه‌ای باشد که از کارت برداشت شده، نه اینکه کل حساب مسدود شود. برای مثال این مشکل برای نت‌برگ پیش آمده است و دسترسی به ۲۰ میلیون تومان پول این شرکت به خاطر یک مشکل ۱۵۰ هزار تومانی مسدود شده است.»

با انتشار خبرهای جدید به نظر می‌رسد که بنا است تغییرات قابل توجه و مثبتی در فرآیند مشکل دار مسدود شدن حساب‌ها به وجود آید و جای امیدواری است که فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین به زودی بتوانند با یکی از مشکلات بزرگ در سر راه فعالیت آنلاین خداحافظی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱