سئو تضمینی

بهینه‌سازی موتور جستجو یا سئو شامل انجام موارد متعددی است که هر یک سبب می‌شوند اندکی رتبه‌ی سایت در گوگل افزایش پیدا کند و در نهایت سایت به صفحه‌ی نخست گوگل هدایت شود.

از طرف دیگر برخی از افراد و شرکت‌ها بدون توجه به قوانین گوگل و تنها با خرید بک‌لینک تلاش می‌کنند تا گوگل را فریب داده و رتبه‌ی سایت خود را افزایش دهند.

کلمات و عبارت‌های کلیدی در بهینه‌سازی سایت

اگر سئو به صورت اصولی و با روش‌های مجاز به انجام برسد، کاری دشوار و زمان‌بر است مخصوصا هنگامی که کلمات کلیدی هدف با ارزش باشند و رقابت زیادی برای تصاحب رتبه‌های نخست در این کلمات وجود داشته باشد.

آیا سئو به صورت تضمینی امکان‌پذیر است ؟

با توجه به اینکه تمامی معیارهای افزایش رتبه در گوگل را هیچ کس جز گوگل نمی‌داند و با توجه به اینکه موفق شدن در سئو مستلزم تلاش و فعالیتی بیشتر از رقبا است. همیشه این امکان وجود دارد که تلاش و فعالیت بسیار زیاد نیز در زمان مورد انتظار به نتیجه نرسد.

در نتیجه موفقیت در سئو همیشه با ریسک همراه است و هیچ کس نمی‌تواند به صورت ۱۰۰ درصد تضمین کند که جایگاه سایت در زمانی مشخص به رتبه‌ی دلخواه خواهد رسید.

برخی ادعا می‌کنند که به صورت تضمینی کار سئو انجام می‌دهند

این ادعا در دو حالت امکان‌پذیر است.

  1. قبول ریسک شکست توسط مجری سئو
  2. استفاده سنگین از روش‌های غیرقانونی سئو و کاهش ریسک شخصی و افزایش ریسک کارفرما

در حالت نخست، مجری سئو با علم به اینکه ممکن است تلاش‌های اصولی صورت پذیرفته در مسیر سئو به نتیجه نرسد، قیمت سئو را به گونه‌ای اعلام می‌کند که در مجموع شکست‌ها و موفقیت‌ها بتواند هزینه‌ی فعالیت‌های انجام شده را جبران نماید.

در حالت دوم، مجری سئو، تنها با هدف سود شخصی، به صورت افراطی و بدون توجه به خطرات احتمالی برای کارفرما، اقدام به خرید بک لینک در سایت‌های متعدد می‌کند. هزینه‌ی انجام این کار در مقایسه با فعالیت قانونی به مراتب کمتر است و احتمال موفقیت آن در کوتاه‌مدت نیز بیشتر است. ولی این خطر هم در زمان خرید بک‌لینک و هم پس از پایان قرارداد وجود دارد که گوگل به تقلب‌های صورت گرفته پی‌ببرد و سایت را مورد جریمه قرار دهد.

آیا پیمانکار سئو خسارت‌های احتمالی به سایت شما را نیز قبول می‌کند ؟

خیر ! نه تنها پیمانکار مسئولیتی بابت گزارش شدن و جریمه شدن سایت شما قبول نمی‌کند، بلکه شما هم راهی ندارید که ثابت کنید جریمه سایت شما به دلیل فعالیت‌های مخرب سئو توسط پیمانکار بوده است.

این پیمانکاران ریسک خود را کاهش می‌دهند و با افزایش ریسک صاحبان سایت ادعا می‌کنند که سئو را به صورت تضمینی انجام داده‌اند.

آیا روکا سئو را به صورت تضمینی انجام می‌دهد ؟

روکا هیچ‌گاه امنیت کسب و کار مشتریان را فدای سود خود نمی‌کند. اگر مشتریان بخواهند که ریسک عدم موفقیت در سئو را نپذیرند، در عین حال نباید ریسک جریمه شدن توسط گوگل به آنان تحمیل شود. از طرف دیگر پیمانکار سئو نیز نباید در اثر عوامل بیرونی و خارج از کنترل خود، مشمول ضرر و خسارت شود.

در صورتی که مشتریان اصرار داشته باشند سئو به صورت تضمینی انجام شود، روکا با افزایش هزینه به دوبرابر مبلغ برآورد شده، سئو را به صورت تضمینی انجام می‌دهد. این افزایش هزینه برای پوشش ریسک‌هایی است که از خارج بر سئو تحمیل می‌شود.

قیمت سئو در حالت معمول به صورت منصفانه و با در نظر گرفتن هزینه‌های تولید محتوا، تبلیغات اینترنتی، بهینه‌سازی‌های فنی و مانیتورینگ پیوسته و بهبودهای پیوسته اعلام می‌شود.

انتخاب با مشتری است که اندکی ریسک عدم موفقیت در زمان پیش‌بینی شده را بپذیرد یا در صورت موفقیت هزینه‌ی بیشتری بابت عدم پذیرش ریسک بپردازد.

با ما تماس بگیرید

اگر به راهنمایی یا اطلاعات بیشتر نیاز دارید، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱