۷ نکته که برای طراحی محتوای عالی باید بدانید

تولید محتوای سایت طوری که نظر مخاطبان را جلب کند و در سئو هم به موفقیت برسد نیازمند تلاش و مهارت است. در ادامه ۷ گام مهم برای تولید محتوای سایت با بالاترین کیفیت را مشاهده می‌کنید.

تولید محتوای سایت

۱- یک موضوع عالی انتخاب کنید

برای پیدا کردن یک موضوع عالی باید زمان صرف کنید و تحقیق کنید که خوانندگان سایت شما به چه چیزهایی علاقه دارند.

۲- برای نوشتن خود ساختار تعریف کنید

پیش از شروع به نوشتن باید ساختار نوشته‌ی شما مشخص باشد. برای مثال در ابتدا یک تصویر، سپس یک خلاصه، سپس فهرست و در ادامه موضوعات را ثبت کنید. اگر هنگام نوشتن بخواهید به ساختار مقاله هم فکر کنید، انرژی شما برای کاری بی ارزش تلف می‌شود.

۳- عنوان درجه یک انتخاب کنید

برای انتخاب عنوان اصلی مطلب باید تمرین و آزمون خطا کنید. موضوعی یکسان با دو تیتر یا عنوان متفاوت، بازدهی متفاوتی خواهند داشت. برای مثال استفاده از عددها در عنوان، یک روش کارآمد و آزمون شده است.

۴- یک خلاصه جذاب در ابتدای مقاله درج کنید

خوانندگان روز به روز کم حوصله‌تر می‌شوند. با یک خلاصه جذاب در ابتدای مقاله باید بتوانید آن‌ها را به ادامه‌ی خواندن ترغیب کنید.

۵- مقاله را بنویسید

تمام تمرکز خود را روی نوشتن قرار دهید. به این فکر کنید که خواننده چه سوالاتی برایش پیش خواهد آمد، به چه بخش‌های علاقه بیشتری دارد، چه پیشنهادهای جذاب دیگری می‌توانید به او بدهید. مطلب را کامل و گویا و بدون اشکال بنویسید.

۶- در پایان نتیجه‌گیری درج کنید

به ویژه هنگامی که اطلاعات متعدد و پراکنده‌ای به مشتری ارائه کردید، یک نتیجه‌گیری کامل و جامع از مطالب ارائه شده را به خواننده ارائه کنید تا مطالب را مرور کند و احساس کند که اطلاعات ارزشمندی کسب کرده است.

۷- مطلب را با دید سئو بهبود دهید

گام نهایی، بهبود مطلب برای اصول سئو است. بخش قابل توجهی از ترافیک سایت شما از گوگل جذب می‌شود. بنابراین حالا که یک مطلب خوب در اختیار دارید، سعی کنید به گوگل هم همین موضوع را ثابت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱