بازاریابی اینترنتی

ثبت مکان در گوگل مپ

فرآیند تایید مکان در گوگل مپ

پس از ثبت مکان در گوگل مپ، لازم است تا چند روز برای تایید شدن و به نمایش درآمدن عمومی مکان ثبت شده منتظر بمانید. شرکت گوگل با استفاده از بازخوردهایی که از کاربران خود دریافت می‌کند، مکان‌های ثبت شده را تایید یا رد می‌کند. افراد مختلف می‌توانند در این کار مشارکت داشته باشند. برای […]

بیشتر بخوانید...
بک لینک

تبادل لینک برای سئو و بازاریابی اینترنتی

یکی از روش‌های قدیمی برای افزایش بازدید سایت و افزایش رتبه سئو سایت، استفاده از تکنیک تبادل لینک است. در این روش، شما به مخاطبان خود پیشنهاد می‌کنید تا لینک سایت شما را در سایت یا وبلاگ خود درج کنند تا شما نیز در عوض همین کار را برای سایت یا وبلاگ آنان به انجام […]

بیشتر بخوانید...
سایت الکسا

۸ روش برای بهبود رتبه الکسا

به‌روزرسانی ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - سایت الکسا اعلام کرد که تا تاریخ یکم می ۲۰۲۲ برابر با یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ به کار خود پایان می‌دهد. توضیحات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است ولی به نظر می‌رسد با توسعه‌ی ابزارهای تخصصی‌تر رتبه‌بندی و بررسی وضعیت سئو، الکسا در حال از دست دادن مشتریان خود است […]

بیشتر بخوانید...
ایمیل مارکتینگ

بررسی بازاریابی ایمیلی با استفاده از بانک ایمیل

اگر در سایت‌های اینترنتی جستجو کنید، سایت‌های متعددی را خواهید یافت که بانک‌های ایمیل متعددی را به رایگان یا با قیمت‌های اندک به فروش می‌رسانند و ادعا می‌کنند که ارسال ایمیل به صورت گروهی برای این نشانی‌ها، موجب تحول در کسب و کار شما خواهد شد. در ادامه قصد داریم درستی یا نادرستی این ادعا […]

بیشتر بخوانید...
بازاریابی شبکه‌ای یا هرمی

بازاریابی شبکه‌ای چیست و چه مزایا و معایبی دارد ؟

بازاریابی شبکه‌ای یا «بازاریابی هرمی» شیوه‌ای برای جذب مشتریان و بازاریابان بیشتر برای کسب و کارهای سنتی و آنلاین به شمار می‌رود. در این شکل از بازاریابی، هر بازاریاب علاوه بر درصدهای سودی که بابت فروش مستقیم به خریداران دریافت می‌کند، تلاش می‌کند بازاریابان جدیدی را نیز در زیرمجموعه‌ی خود جذب کند تا از درصدی […]

بیشتر بخوانید...
ایمیل مارکتینگ

۵ کانال بازاریابی اینترنتی چیست ؟

بازاریابی اینترنتی با روش‌های متعدد و خلاقانه‌ای قابل انجام است ولی ۵ روش و کانال اصلی برای جذب مشتریان از طریق اینترنت عبارتند از: بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بازاریابی ایمیلی تبلیغات کلیکی در موتور جستجو( PPC ) سئو( SEO ) بازاریابی ویدئویی ۱- بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به کارگیری توان ارتباطات موجود در شبکه‌های […]

بیشتر بخوانید...
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی مکمل حیاتی فروش سنتی

مطابق آمار جهانی، در سال ۲۰۱۳ بیش از ۴۰ درصد کاربران اینترنت، حداقل یک بار خرید اینترنتی را تجربه کرده‌اند. همچنین برآورد می‌شود در این سال گردش مالی تجارت آنلاین به بیش از ۸۰۰ میلیارد دلار رسیده است. مطابق پیش‌بینی‌های انجام شده این رقم تا سال ۲۰۱۸ به ۱.۵ تریلیون دلار خواهد رسید. روند تبدیل […]

بیشتر بخوانید...
بازاریابی نقطه فروش در فروشگاه اینترنتی

بازاریابی نقطه فروش در طراحی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی همانند یک فروشگاه فیزیکی به بازاریابی در مراحل مختلفی نیازمند است. جذب بازدیدکننده، ترغیب بازدیدکننده به خرید، تبدیل خریداران جدید به خریداران وفادار و فروش بیشتر کالاها به بازدیدکنندگان از جمله نیازهایی است که در یک فروشگاه اینترنتی هم وجود دارند. نقطه خرید یا فروش چیست؟ زمان و مکانی که فروش در آن […]

بیشتر بخوانید...
تولید محتوای سایت

راهکارهای عملی برای تولید محتوای عالی سازگار با سئو

میلیون‌ها سایت روی اینترنت وجود دارند که نمی‌توانند مخاطبان مورد نظر خود را جلب کنند. برای موفقیت در سئو و جذب مشتریان می‌بایست یک سایت با کیفیت از نظر فنی و غنی از نظر محتوایی داشته باشید. در ادامه روش‌ها و عادت‌هایی که باعث می‌شوند تا سایت شما از نظر محتوایی به کیفیت مورد نظر […]

بیشتر بخوانید...
افزایش ترافیک سایت

راه‌های افزایش بازدید سایت و وبلاگ

طراحی سایت در شرکت‌های تولیدی و بازرگانی و خدماتی یکی از ابزارهای بازاریابی به شما می‌رود. ولی با طراحی و ایجاد یک سایت، کار به پایان نمی‌رسد. گام بعدی، افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگ است تا از میان بازدیدکنندگان، مشتریان بالفعل یافته شوند. هرچه تعداد بازدیدکنندگان سایت افزایش یابد احتمال افزایش فروش و سوددهی […]

بیشتر بخوانید...
بازاریابی اینترنتی

روش‌های کسب درآمد از بازاریابی اینترنتی

یافتن مشتریان جدید از طریق اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های موبایلی در مقایسه با روش‌های بازاریابی سنتی آسان‌تر و کم‌هزینه تر است. در بازاریابی اینترنتی، مهارت و دانش نیروی انسانی از اهمیت زیادی برخوردار است. به علاوه فعالیت با حجم متناسب برای جذب مشتریان کافی به نیروهای متعدد نیازمند است. یکی از شغل‌های جدید که […]

بیشتر بخوانید...
کسب درآمد از طریق اینترنت

۸ روش برای کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از دنیای مجازی و انواع ابزارهای آن از جمله شبکه‌های اجتماعی، وبسایت، شبکه‌های موبایلی و فروشگاه اینترنتی شیوه‌ی جدید بسیاری از کسب و کارها به شمار می‌رود. آیا می‌دانید: طبق گزارش مرکز آمار ایران، در سال ۱۴۰۲، بیش از ۵۰۰ هزار نفر در ایران از طریق اینترنت کسب درآمد می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود تا […]

بیشتر بخوانید...
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه‌های اینترنتی آینده به کدام سمت می‌روند ؟

بدون شک تجارت الکترونیک مسیر اصلی تجارت در آینده‌ای دور یا نزدیک خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود تا ۵ سال آینده حجم کلی تجارت الکترونیک حدود ۵۰ درصد افزایش یابد. ولی چه تغییراتی باید در فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین ایجاد شود تا بتواند پاسخگوی این تغییرات بزرگ باشد؟ در آینده‌ی نزدیک، طراحی فروشگاه […]

بیشتر بخوانید...
ثبت مکان در گوگل مپ

آموزش ثبت مکان در نقشه گوگل( Google Map )

نقشه گوگل محلی است که مخاطبان این موتور جستجو می‌توانند برای پیدا کردن کسب و کارهای مورد نظر خود از آن استفاده کنند. شما هم اگر کسب و کاری دارید و می‌خواهید در نقشه‌ی گوگل قابل جستجو و مشاهده باشید، مراحل زیر را دنبال کنید تا به آسانی بتوانید مثل بسیاری از افراد دیگر در […]

بیشتر بخوانید...
طراحی سایت برای بازاریابی

بازاریابی و فروش با کمک سایت اینترنتی

رقابت میان تولیدکنندگان و ارائه دهندگان کالا و خدمت برای جذب مشتریان روز به روز سخت‌تر از گذشته می‌شود. در نتیجه هزینه‌های بازاریابی و جذب مشتریان نیز نسبت به گذشته در حال افزایش است. یکی از روش‌های بازاریابی که اگر به درستی انجام شود می‌تواند بازخورد قابل قبولی با خود به دنبال داشته باشد، بازاریابی […]

بیشتر بخوانید...
ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینک یا بازاریابی ایمیلی،‌ یکی از شیوه‌های بازاریابی اینترنتی است. در بازاریابی ایمیل، با ارسال خبرنامه یا آگهی برای مخاطبان، در جهت افزایش تعداد مشتریان یا نگهداری و جلب رضایت مشتریان قبلی تلاش می‌شود. در بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتنیک، چندین نکته می‌بایست مورد توجه قرار بگیرد. ایمیل مارکتینک چه موضوع‌هایی می‌تواند داشته باشد […]

بیشتر بخوانید...
کانال توزیع فروشگاه اینترنتی

مدیریت کانال توزیع در فروشگاه اینترنتی

یک فروشگاه اینترنتی باید برنامه‌ای دقیق و مشخص و قابل اعتماد برای مدیریت کانال توزیع داشته باشد تا بتواند از آن به عنوان یکی از پایه‌های جلب اعتماد و تشویق مشتریان به خرید از فروشگاه اینترنتی تکیه کند. در مقاله‌ی پیش رو به بررسی نکات لازم و ضروری برای مدیریت کانال توزیع در فروشگاه اینترنتی […]

بیشتر بخوانید...
آیکون قدیمی اینستاگرام

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام  یک شبکه‌ی اجتماعی موبایلی است که برای به اشتراک گذاری تصویر، ویدیو و فعالیت‌های اجتماعی است. تاریخچه اینستاگرام اینستاگرام در اکتبر سال ۲۰۱۰ توسط دو نفر به نام‌های «کوین سیستروم» و «مایک کریگر» به عنوان یک نرم‌افزار رایگان موبایلی منتشر شد. رشد سریع اینستاگرام تا سال ۲۰۱۲ سبب شد، این شبکه‌ی اجتماعی بیش از […]

بیشتر بخوانید...
بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی( دیجیتال مارکتینگ )

اینترنت دنیایی بسیار بزرگ با میلیون‌ها مراجعه کننده، فضایی بی نظیر برای بازاریابی است. تنها باید بدانید که مخاطبین شما کجا هستند و چه مشکلاتی دارند و چه فرصت‌هایی برای ارائه خدمات به آن‌ها وجود دارد. سپس با یک برنامه‌ی عالی دیجیتال مارکتینگ، از فرصت‌های بی‌نظیری که در این فضا وجود دارد بهترین استفاده را […]

بیشتر بخوانید...
بازاریابی محتوایی - بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محتوایی چیست؟ اهمیت Content Marketing در سئو

بازاریابی اینترنتی، شیوه‌ای از بازاریابی است که با جذب مشتریان از طریق اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خبری و سایت‌های آموزشی مرتبط است. بازاریابی در اینترنت با روش‌های مختلفی به انجام می‌رسد. بازاریابی محتوایی یا Content Marketing نیز یکی از ابزارهای بازاریابی اینترنتی و مهم‌ترین آن به شمار می‌رود که با استفاده از تولید محتوا و […]

بیشتر بخوانید...