سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان( CRM ) ابزاری است که تعامل با نمایندگان و خریداران کالا و خدمات را به سطحی بالاتر از ارتباطات سنتی هدایت می‌کند. در سیستم مدریت مشتریان روکا، اطلاعات پایه‌ی مشتریان از جمله اطلاعات شخصی، اطلاعات تماس، فایل‌های مرتبط از جمله تصاویر، قراردادها، نامه‌ها و هرگونه فایل دیگر قابل نگهداری و جستجو است.

با استفاده از CRM شما می‌توانید شناخت بهتری از مشتریان و عادت‌ها و نیازهای آنان پیدا کنید و خدمات و محصولات بهتری را برای ارائه آماده سازی نمایید.

سیستم مدیریت مشتریان

این سیستم در محیط اینترنت یا اینترانت قابل استفاده است. در صورت استفاده از سیستم مدیریت مشتریان روکا در محیط اینترنت، کاربران مختلف سیستم می‌توانند از محل‌های مختلف وارد سیستم شده و به مشاهده و ثبت اطلاعات بپردازند.

برخی دیگر از ویژگی‌های مهم سیستم عبارتند از: ارسال پیامک به مشتریان دلخواه، ارسال ایمیل برای مشتریان، ثبت سوابق نامه‌نگاری یا گفتگو با مشتریان.

سیستم مدیریت مشتریان روکا، برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط طراحی شده است. به دلیل توسعه‌ی این سیستم از پایه، امکان اضافه کردن بخش‌های جدید و همچنین امکان برقراری ارتباط میان نرم‌افزارهای درون‌سازمانی و این سیستم بسته به نیاز وجود دارد.

راه اندازی سیستم مدیریت مشتریان

برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش CRM روکا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *