گوگل کروم بنرهای مزاحم تبلیغاتی را از سایت‌ها حذف می‌کند

سیستم جدیدی که در مرورگر گوگل کروم با هدف بهبود تجربه کاربری توسعه یافته است، به زودی فعال خواهد شد. این سیستم تلاش می‌کند تا تبلیغات مزاحم را در سایت‌ها شناسایی کند و آن‌ها را به صورت خودکار از دید کاربران مخفی نماید.

گوگل کروم

برخی از انواع تبلیغات مزاحم که گوگل اعلام کرده با آن‌ها مقابله خواهد کرد عبارتند از:

  1. تبلیغات پاپ آپ که به صورت خودکار باز می‌شوند.
  2. تبلیغاتی که بیش از ۳۰ درصد فضای صفحه را پر کنند.
  3. تبلیغات ویدئویی همراه با صدا که به صورت خودکار پخش می‌شوند.
  4. تبلیغات پاپ آپ که برای بسته شدن زمانسنج دارند.
  5. تبلیغات بزرگ و ثابت که بخشی از صفحه‌ی سایت را می‌پوشانند.

صاحبان سایت‌هایی که این قوانین را در مورد نمایش آگهی‌ها رعایت نکنند، ایمیل‌هایی از طرف گوگل دریافت می‌کنند تا متوجه شوند که سایتشان تحت تاثیر این سیستم جدید قرار می‌گیرد. این افراد مهلت خواهند داشت تا از طراح سایت خود بخواهند اصلاحات لازم را در سایت اعمال کند و درخواست بازبینی را به گوگل ارسال نمایند.

کاربران مرورگر گوگل کروم نیز توانایی خواهند داشت تا این سیستم جدید را فعال یا غیرفعال نمایند.

دنیای وب در چند سال گذشته پیشرفت‌های مهمی را پشت سر گذاشته است. به دلیل در دسترس قرار گرفتن گوشی‌های هوشمند و اینترنت همراه، استفاده از سایت‌های اینترنتی نیز به مقدار قابل توجهی بیشتر شده است. شرکت‌های بزرگ تکنولوژی مانند گوگل نیز در تلاش هستند تا استفاده از اینترنت و موبایل را برای کاربران خود آسان‌تر و دلپذیرتر نمایند.

نکته‌ی آخر اینکه دور از ذهن نیست گوگل پس از شناسایی سایت‌هایی با محتوای مزاحم برای کاربران، رتبه‌ی سئو این گونه سایت‌ها را کاهش دهد. بنابراین بهتر است برای اطمینان از نمایش هرگونه تبلیغات مزاحم روی سایت‌ها خودداری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی
۶۵ ۸۹ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱
۹۱ ۸۴ ۹۶ ۸۸ - ۰۲۱